Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 7] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 20 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    damn ik zit nog altijd te wachten sinds 8 juni is ie in duitsland en buiten een mail op 17 juni niks gehoord ofzo ...
    zijn er nog mensen die voor mij hun console hebbe opgestuurd ?
    Want nu lees ik al klachten/bedenkingen van mensen die hun doos paar weken later hebbe opgestuurd
     
  2. Roberto

    Roberto ....

    Berichten:
    308
    Leuk Bevonden:
    0
    // edit lol : probleem verholpen :D
     
    Laatst bewerkt: 10 jul 2007
  3. ron

    ron The Am.Staff. Man

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    0
    oepsssss een gloedje nieuwe of een refurbished die het na 5 dagen al heeft begeven ?? :eek:
     
  4. DonSniffer

    DonSniffer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    lekker dan:
    10/07/2007 10:09 's morgens CORRECT STRAATNR NODIG VOOR BEZORGING. UPS PROBEERT DEZE INFORMATIE TE KRIJGEN

    Ik woon namelijk op nummer 67b, op het pakketje staat 67. De vorige keer hebben ze er geen moeite mee gehad om hem te bezorgen. Waarschijnlijk was die gast te lui om bij een van de 3 nummer 67 (a,b,c) aan te bellen om de vragen of ik er woonde. |:-

    Toen even gebelt en toen kwam er dit:
    10/07/2007 10:41 's morgens EEN VERZOEK TOT WIJZIGING AFLEVERING VOOR DIT PAKKET WORDT VERWERKT / AFLEVERING OP ALTERNATIEF ADRES IS AANGEVRAAGD

    Waarschijnlijk toch nog een dag langer wachten 8)

    @ Axess ik heb mijn xbox op 6juni opgestuurt en hij was op 8juni aangekomen en heb op 11juni een mailtje ontvangen dat ze hem hebben ontvangen bij het servicecenter.
     
    Laatst bewerkt: 10 jul 2007
  5. Roberto

    Roberto ....

    Berichten:
    308
    Leuk Bevonden:
    0
    Mn controller viel vaker uit, ook als hij volle batterijen had zei hij : please reconnect controller, viel hij spontaan uit tidens het gamen, iemand hier ervaring mee?
     
  6. zlatan1986

    zlatan1986 Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    @donsniffer, fijn ik heb mijn xbox ook 6 juni op gestuurd en 8 juni kwam ie aan in duitsland. Alleen ik kreeg de mail van microsoft pas op 1 juli!! fijn anders had ik um dus deze week ook terugverw8t.
     
  7. DonSniffer

    DonSniffer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Kreeg je pas op 1 juli een mailtje dat hij was aangekomen bij hun servicecenter? Dat is niet normaal man :eek:
     
  8. ron

    ron The Am.Staff. Man

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    0
    @donsniffer : da´s lekker dan....tjonge jonge...
     
  9. ron

    ron The Am.Staff. Man

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    0
    de mijn werd op25 mei opgehaald, op 29 mei afgeleverd volgens UPS en op 11 juni pas een email van MS dat ie was aangekomen....duude ook erg lang...het is en blijft gewoon kut als het zo lang duurt zeker als je leest dat een ander hem al veel sneller terug heeft terwijl ie hem later heeft opgestuurd als jij.....maar schijnt er ook aan te liggen met wat voor klachten je je 360 opstuurt, mijn was 3 red lights en was mijn derde 360 al die weg ging richting de IC in duitsland.....krassen makende 360 schijnt veel sneller te gaan, nieuwe drive erin en hoppa terug naar afzender
     
  10. DonSniffer

    DonSniffer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Tsjah ach, het is eigenlijk de fout van M$ omdat hun op die labels 67 zetten. Als hij ooit nog eens kapot gaat dan zorg ik er wel voor dat ze het die keer wel goed op de labels zetten ;) Maar ook als UPS mijn pakketje komt halen is het al een gedoe omdat ze dan steeds mijn adres niet correct doorkrijgen omdat de straatnaam te lang is 8)
     
    Laatst bewerkt: 10 jul 2007
  11. ron

    ron The Am.Staff. Man

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    0
    eindelijk na dik 6 weken weer een 360 in huis te weten :

    serial 427183363405 mfr date 26-0-2006, weer een stuk jonger dan mijn vorige...dit is nummer 4...hoop dat deze het erg lang gaat uithouden ! back in the game........laat nog wel weten hoe deze het doet...greetzzz guys ! \o/:thumbs:
     
  12. laatmaa

    laatmaa Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    same here mijne is 21 opgehaald en 22 daarzo afgeleverd nog steed geen bericht gehad maar me status staat al sinds vorig week maandag op in ''test''
    vandaag is 12de werkdag dat ik wacht vrijdag 15de werkdag dus dan ga ik bellen want tegen mij zeiden ze 15 werkdagen en daar hou ik me ook gewoon aan |:-
     
  13. St33lo

    St33lo Pog Me Hon

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijne is al sinds 14 mei weg (14-05-2007). Nog steeds niks over bekend. Al heel vaak gebeld en steeds hetzelfde gezeik.

    Heb al 2 compensaties (Crackdown en Viva Pinata). Heb geen fuck aan die spellen en kreeg te horen dan anderen Forza kregen, is dit zo?

    Moest woensdag weer bellen mocht ik nog niks te horen krijgen, dan ga ik voor mijn 3de compensatie.

    Bijna 2 maanden ben ik hem kwijt en anderen die hem later hebben opgestuurd hebben hem al. Maar goed zie wel hoe dit zal verlopen, ga ook Microsoft zelf "weer" bellen en een tweede officiële klacht indienen.

    Heerlijk geregeld dit!
     
  14. laatmaa

    laatmaa Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    oh zo erg van 14 mei ik ben hem pas 12 werkdagen kwijt en wordt nu al hemelaal gek hoop dat je hem zo snel mogelijk trug krijt 14 mei dat is gewoon bijn 60 dagen ofzo
     
  15. St33lo

    St33lo Pog Me Hon

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Speaking of the Devil, net na het versturen van mijn forumbericht werd ik opgebeld door iemand van Microsoft.

    Mijn console zelf wordt gerepareerd en dat is de reden waarom het zo lang duurt. Het zal nu 10 werkdagen duren voordat ik hem binnen zal krijgen. Die 10 kunnen er nog wel bij....

    Moet wanneer ik hem ontvang Microsoft weer bellen en naar de tweede lijn vragen om Xboxlive vergoed te krijgen voor de tijd dat die weg is.

    Ze maken me absoluut niet blij daar bij Microsoft, nog nooit zo slecht behandeld.

    Een klacht hoor je om te buigen in een positieve ervaring. Niet gelukt Microsoft!
     
  16. Tismilucas

    Tismilucas Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Check mijn 'handtekening'
    Overigens had ik een klacht ingediend bij Microsoft Nederland. Men had mij immers mijn Xbox terug 'beloofd' binnen 15 werkdagen. Ik heb toen duidelijk aangegeven dat ik geen boodschap heb aan het verhogen van de doorlooptijd mij was immers 15 dagen toegezegd. Heb natuurlijk wel begrijp getoond voor de situatie maar aangegeven dat dit hen niet ontslaat van de verplichting naar mij toe. Heb daar dan Viva Pinata aan over gehouden.
    suc6 ieder. Heb nu de boel weer aan het draaien gekregen. Maakt wel minder lawaai maar d'r komt nog steeds een zoveel warme lucht uit dat een kapper hem als föhn kan gebruiken.
     
    Laatst bewerkt: 10 jul 2007
  17. alpha-sphere

    alpha-sphere Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoor je een mailtje te krijgen als je xbox onderweg terug is naar je??
    Had vorig week dinsdag gebeld erover en die gast die ik aan de telefoon had zei dat m'n xbox gerepareerd was en onderweg was. Precies een week later nu en nog niks :mad:
    Gast die ik aan de telefoon had was trouwens ook een frikkin 17 jarige podhead zeg. Hij gooide nog net geen street slang eruit.
    Mij was toendertijd ook 15 dagen toegezegd ik ik ben 'm nu op 1 dag na een maand kwijt! Dat wordt morgen maar nog een belletje geven aan die lullo's.
     
  18. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Net gebelt. Hoop dat ik spoedig die mail krijg want ik ga vrijdag op vakantie. Dan scheelt me dat weer 2 weken wachten. Na hoeveel dagen kregen jullie die mail?

    Ik had btw een erg aardige gast aan de telefoon. Hij vroeg of ik op vakantie ging enzo en waarheen. Totaal maar 11 minuten gebelt incl wachten. Viel me nog best mee. En als je UPS belt word hij dan de dag erna al gehaald?
     
    Laatst bewerkt: 10 jul 2007
  19. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Maandag gebeld, vandaag opgehaald!

    "tot volgende week" zei de UPS chauffeur.

    Grapjas.:lol:

    Ik zeg, nou, lijkt mij sterk, ik gok gewoon op de maximale 25 dagen.

    Ach ja, lang leve de oude vertrouwde Playstation 2.....Final Fantasy 7 maar weer eens spelen, houd me wel 25 dagen zoet.

    Ik hoop toch wel dat ik mijn eigen terugkrijg....
    Ik zou het niet fijn vinden als mijn 4de xbox ouder is dan mijn vorige 3.|:-
     
  20. hacktic

    hacktic PSN ID: hacktic

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn de UPS dude bij mij ook..
    Hij kwam binnen en ik herkende hem, aangezien hij voor de 3rde keer in 1 jaar bij mij een xbox kwam halen.
    Dus ik .. "Hallo meneer ...(achternaam)".. en hij "Huh hoe weet je mijn naam?"
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina