[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 4]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Michael_T, 29 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    En dat monster met die ogen in zijn handen is eng :9

2. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
  3. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, I'm intrigued

4. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er goed uit, lekker realistisch :) Ik ben benieuwd.

5. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk eigenlijk dat het een Godzilla remake of zo is, er word over Japan gekletst (daar gaat die kerel heen) en ja, vuur en een groot monster. Maar toch vond ik de teaser meer dan geniaal, omdat ik hem begon te kijken met geen idee wat voor een fillm het was. En dacht op het eerste gezicht dat een comedy of zo zou zijn. Ook leuk dat het van de producer van Lost is (J.J Abram)

6. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Damn, als je 't over een goeie teaser hebt! Ik ben nu ook erg nieuwsgierig... :)

7. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist Alpha Dog gezien. Film was redelijk, meestal waren alle mensen stoned/dronken though en verder was het vermakelijk. 6,5

En gister Hero gezien met Jet Li. Vage film maar ik moet zeggen dat het heel indrukwekkend filmwerk is en het heel imposant is. Zeker een 7 waard.

En oja ook nog Ocean's 13 gezien, verwachtte er niet heel veel van maar hij past toch aardig in de serie thuis, vond hem leuker dan deel 2! Ook een 7.

8. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Gisteren Transformers gezien, en hij was dope. Humor was allemaal een beetje simpel, maar kon er af en toe wel om lachen. Zo'n grap als over dat rukken is eigenlijk een dikke no go, maar kan dat verder wel door de vingers zien. Dan het verhaal, ik moet zeggen dat het me nog mee viel. Was allemaal natuurlijk niet bepaald diepgaand maar ik had het nog oppervlakkiger verwacht. En dan de actie en special effects, die waren geweldig. Zat op het puntje van m'n stoel, erg sterk gedaan. Als ze nou iets minder de grapjurk en iets meer verhaal erin hadden verwerkt dan had het echt een geweldige film kunnen zijn, nu is hij gewoon erg cool. Wil 'em zeker nog een keer zien.

9. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Gaat wel sloom zeg:'-(

Ik doe er nu al bijna 2 dagen over en seizoen 2,3 en 4 zijn nog niet eens op 25%

10. basovich

basovich Guest

The hills have eyes 2

Ik vond hem erg vet:)..heb deel 1 niet gezien maar daarvoor hoef je hem niet gezien te hebben om deze ook te zien. gewoon een bloederige film op z'n tijd kan geen kwaad:). deeltje 3 zal ook nog wel komen als ik zo het einde zag. erg leuke film.

7

wauw, echt een vette trailer. heb hem in 1080p gekeken:eek:..echt stoer. bij die inslag krijg je echt zo'n 'ramp' moment like 9/11. echt een vette film voor in de bios!

Laatst bewerkt door een moderator: 11 jul 2007
  11. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Deel 1 is zuig.

12. basovich

basovich Guest

dan was deel 2 redelijk beter;)..soms wat rare dingen zoals dat iemand door een gat van 10 bij 10 cm wordt getrokken8). echt vatsig. maar als je gewoon een x zin in bloed hebt moet je hem gewoon een x proberen;).

13. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ook deel 1 is best goed te doen.
    Vond 'm zelf erg vermakelijk.

14. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had hem ooit bij een filmavond oid gedraaid, ik weet niet meer wat het was, maar ik volgde er vrij weinig van en ik vond het maar maffe stukjes bevatten. Misschien lag dat ook aan mij die avond, maar goed... Ik ben ook niet zo weg van horror.

Ik vond Donnie Darko ook eerst beetje weird, maar na een tweede keer was ie vele malen beter.

15. berend

berend Santa Blows

Leuk Bevonden:
    0
    Gridiron gang

Net gezien, ik had geen al te goede verwachting dacht even wat vermaak maar de film is beter dan ik van tevoren had gedacht.

Het is gebaseerd op een waargebeurd verhaal over een jeugd-gevangenis en de gangster(s)(tjes) die erin zitten.
    Om te zorgen dat ze niet weer vervallen in hun oude routine wordt een football team opgezet, geleid door the rock i.s.m. xzibit (goed gespeeld door beide)

De film is in mijn ogen erg goed en de karakters worden goed neergezet, beetje all american. Oude vijanden worden vrienden, from nothing to somthing je kent het wel. Beetje cliche maar geloofwaardig.

Dus als je je nog eens wil laten verassen, kijken!

7.5/8

16. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Net Die Hard 4.0 gezien. Top film!
    Echt eerste klas vermaak!

17. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren The Illusionist gezien. Hij is niet verkeerd, ik zou zeggen een zeven. Wel een beetje traag, maar hij blijft opzich wel boeien :)

18. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    The Prestige al gezien? Die is nog vetter (en wat gruwelijker), ook met illusionists. Vogeltjes laten verdwijnen enzo :+

*SPLAT*

19. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    geniale film!

20. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind The Illusionist beter dan The Prestige, maarja ieder z'n eigen voorkeur :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina