Inderdaad een vette game! Vind dat die zwaar underrated is op IGN. Ben zelf maar gelijk op hard begonnen zodat ik de duur van de game wat kan verlengen. Vond het begin best pittig op hard maar nu ik eenmaal de darkness powers heb gaat het nog best makkelijk moet ik zeggen. Maar vermaak me wel enorm met de game!
1000/1000 gehaald! Ik heb mijn laatste gehaald van The Darkness: The Don Be on the winning side in 250 multiplayer matches Woei! \o/
wow cool!IK heb nu pas 2 games uitgespeeld van de 12.Als me xbox terug is ga ik eens proberen zoveel mogelijk uit te spelen.Gun al bijna uit.Alleen nog insane uit te spelen.
ik heb gezocht in de bieb bijmij maar ik kan hem niet vinden, heet de comic ook gewoon the darkness? en is het Nederlands of engels? weet je miss ergens waar je het kan kopen?
Damn, Nice hoor. Ben je er lang mee bezig geweest of heb je alleen te zitten rushen? *Wil de game ook maar zit krap bij kas en heeft al veel games niet uitgespeelt liggen*
Comic heet ook gewoon The Darkness in nederland lag namelijk paar jaar terug gewoon in de supermarkt en toen bladerde ik het een paar keer door Zelfde als de comic Spawn die was ook echt zoooo vet!! Ze moeten daar een soort game van maken net als The Darkness en niet die oudere sh!t van Spawn want dat was gewoon rotzooi...
ik had ff een vraagje ben nu bij dat stuk waar ik denk dat ik boven op een trein moet springen maar dan niet mee kan de tunnel in omdat ik er dan vanaf val. Als ik dan de treintunnel in loop komt er een nieuwe trein aan en die rijd me dood weet iemand ook hoe ik erdoor heen kom. alvast bedankt
Mwa, heb er erg veel tijd ingestoken! Was erg leuk om alles te halen \o/ En Shizzle koopt mijn exemplaar over morgen gaat hij op de bus, hopelijk heeft hij er net zoveel plezier aan als dat ik er mee heb gehad :b:
Okkie, lees dit: Spoiler je moet ff het hart van die dooie gast die er ligt opeten, dan kun je een Darkling-gunner oproepen die de trein kapot schiet
Ik snap dat spel in de metro niet. Je moet raden onder welke beker het balletje ligt... Heb het idee dat die vent je zwaar oplicht...heb al 15 keer het verkeerde antwoord gegeven...ben ik nu scheel ???
Je moet eerst zo een getinte kerel om de hoek helpen met iets. Als je dat doet dan geeft die je een hint hoe je dat balletje, balletje spel kan halen. Je moet dan die gast afleiden maar dat kan je pas kiezen (Distract) nadat die gast je die hint heeft gegeven. Als je dit vervolgens doet zet je stiekem met een krijtje een streepje op het bekertje waar het balletje zit en zal je dan wel het balletje kunnen volgen.