waarom om 5.30 kijken? je kan ook gewoon kijken als je wakker wordt. ik bedoel, als je slaapt maakt het toch niet uit. :{
Ben je er ooit geweest? aan je uitspraak te horen niet. Oordeel niet over iets waar je niets over weet Turkije FTW als vakantie land *)
Gooi Forza 2 er nog maar eens in, dat moet ik wel volhouden tot 05.30. Wel balen dat de Msoft en Killzone 2 conference op dezelfde tijd zijn.
Killzone is later volgens mij, het embargo gaat pas om 9 uur s'ochtends omhoog, dus dan komt er pas media naar buiten.
No way dat ik voor computerspelletjesnieuws mijn bed uit ga komen Posten jullie morgen al het interessante heren?
Ja inderdaad Je slaapt toch al dus je merkt toch niet hoelaat het is. En als je wakker bent kun je er gewoon naar kijken.
dus account aanmaken is gratis tenzij je HD wil kijken, dan moet je dokken? of je kan kijken, maar met een account kan je HD ?
Je kunt de conferentie via Text volgen op Insidegamer.nl die zitten nu in Santa Monica Insidegamer Dan ben je zeker van dat je niks mist. De video streams: Gamespot(Je moet wel inloggen) Xbox.com
Lol, nou je hebt verschillende Memberships dus 1 waar je voor moet betalen en 1 die gratis is dat zie je ook waneer je een acount aanmaakt dus je moet ervoor betalen als je het HD wilt bekijken...., de gratis versie heeft minder kwaliteit maar dat is oke