Goed een vette persconforentie maar minder dan vorig jaar. Bijna alle games die er nu waren waren er vorig jaar ook al. Ik miste unreal tournament heel erg en brothers in arms had ik ook graag op het podium terug gezien. En ik hoopte op een teken van gow 2. Halo vind ik niet zo boeiend maar ik vind het altijd leuk om te zien hoe iedereen daarop reageerd. Maar weinig aankondigingen van nieuwe games vind ik.
Halo 3 zag er beter uit dan de beta, maar wil er toch nog wel wat meer van zien, ben nog niet helemaal over streep. Vond dat er trouwens wel weinig echt nieuwe games waren. Merendeel was allemaal al bekend. Vond de show daarom wat tegenvallen.
ik had iets revolutionairs in gedachte, (nieuwe toepassingen Live Vision) maar daar heb ik geen woord over gehoord trouwens wat een kutband...
Had toch een ingame demo verwacht van halo 3 niet alleen een trailer met allemaal ingame beelden. Voor de rest assissans creed chill zag d'r allemaal wel chill uit .
Ik vond het over het algemeen genomen niet erg goed. Ben blij dat LO en Mass Effect dit jaar nog komen, maar voor de rest niks spannends. Geen MGS4 (lol), geen RE5 gameplay footage, geen Banjo geen Alan Wake, geen nieuwe game aankondigingen. Beetje standaard allemaal.
Midway Press Conference (uitgevers van Unreal Tournament) begint morgen om half 2 dus daar zal je de UT nieuws dan wel zien ik verwacht er veel van, en echt vet dat Gears of War voor de PC met 5 nieuw chapters komt en die Halo Single player video was ook gewoon zo gruwlijk _0_ damn en dan die Halo Film ook zag er niet slecht uit eerlijk gezegt
Ben het eigenlijk met je eens. Had meer nieuwe spannende dingen verwacht. Het was nu meer van ja, leuk, maar dat weten we allemaal al. De vetste titels die men heeft laten zien, vond ik persoonlijk de multiplatform games die ook op de PS3 verschijnen zoals Assassins Creed, COD4, RE5. Lijkt er dan toch op dat MGS4 exclusief op de PS3 blijft. Als deze naar de 360 had gekomen, dan hadden ze hem zeker nu laten zien. Vond de constante ''wij zijn beter dan de concurrentie'' boodschap een beetje vervelend. Concentreer je liever op je games ipv constant te zeggen hoe goed en geweldig we wel niet zijn. Vond het wat tegenvallen, vond het eigenlijk zwak.
+Assasins creed, Call of duty4 en mass affect hebben wel indruk achter gelaten. En dat terwijl 2 games sp zijn en ik die normaal nooit speel +Xbox live arcade komt ook met een paar aardige titels. (titels die er al hadden moeten zijn zoals schaken en dammen) +De jaarcijfers en voorspellingen waren netjes. +Video download komt naar europa. -weinig nieuwe games -weinig spectaculairs -de band -Geen unreal 3... (-geen teken van gow 2) -Vette dingen van GoW komen niet naar 360 -Geen directe downloads aangekondigt op het podium
waarom denk je dat er geen nieuws van Unreal Tournament 3 werdt geshowed dan heeft Epic games bijna helemaal niets te showen bij de Midway Press Conference maar goed het was wel vet de Conference aleen kwamen ze wel met een boel oude trailers aan zoals die van GTA IV Call Of Duty 4
schaken en dammen is volgens mij een game.. en Tetris Splash, daar zit ik nu vanaf september op te wachten! ben ook blij dat VideoMarketplace naar Europa komt. is er al nieuwe content op XboxLive?(behalve Sonic en golden axe)
Juist omdat hij het niet zei verwacht ik het niet. En als het komt dan moeten we er laaaang op wachten denk ik.
Zie lieten niet zoveel nieuwe games zien >.> das was best wel zonde eigenlijk. Komt d'r nu ook ingame demostraties van halo wars / halo 3?
Ik zie net dat sonic erop staat als arcade game. Maar ik weet niet of dat al het geval was. Verder zijn er nog geen demo`s. Maar wel al een aantal trailers en backstage filmpjes van de e3.