[Algemeen] Gears of War [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 10 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze tellen allemaal maar er klopt gewoon niets van. Ik had bijv. bij execution en assasination samen 23 excution kills en in warzone 94 en ik kreeg de achievement, dus daar klopt niets van.

2. Shizzel

Shizzel Guest

STFU! Als je veel quit, duurt het ff voordat je die achievements krijgt oke! Je ziet de kills op de leaderboards, maar omdat je quit tellen ze gvd niet mee! Oke? OKE!

3. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Blauwtje gelopen?

4. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is dus echt dikke bullshit, het telt echt van alle gamemodes samen, Execution, Warzone en Assasination. ( Annex niet!).

Net als die onzin dat je kills niet meezouden tellen als je je eigen games host..

Niet zo goedgelovig zijn ;)

5. Cybermaxxx

Cybermaxxx It just a game!

Leuk Bevonden:
    0
    Wie kan mij helpen? Ik heb 105 curbstomp kills in 'Execution' maar ik heb geen achievment.. :mad:! Hoe kan dit, en kan ik dit verhelpen?

Het liefst een PM, want ik vind mijn berichten nooit terug in algemene delen..

Alvast bedankt
    Robin

6. Farmir

Farmir VIP User

Leuk Bevonden:
    0
    Zoiets had ik ook een keer maar dan andersom!

Heb alle weapon achievements gekregen dankzij ene error. Heb nog niet eens 1000 kills. Jammer geneog neit seriously :|

7. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon geduld hebben,

kan door verschilllende dingen komen
    1. er klopt geen reet van dat tel systeem
    2. door sommige omstandigheden tellen ze niet mee

oplossing voor 1: door spelen
    oplosssing voor 2: door spelen, gewoon door spelen je krijgt ze vanzelf wel

8. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    He kheb nu mn Capital Punishment ook al.. Dat is 100 Executions. Mgoed die had ik volgens de telling (ook SAMEN) nog lang niet..
    Echt vage shit :p
    En NEE ik leave nooit een ranked match. En NEE als host ook niet.

Het is wel zo dat de host dikke bloedspetters op zn scherm krijgt als ie geraakt wordt toch? Want dat heb ik nu telkes :)

Kga nu voor mn grenade tags+ Chainsaw.. En ondertussen lekker blijven hosten :9

9. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat heeft iedereen, die bloedspetters

10. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Jup, om het hostvoordeel een klein beetje weg te werken.

11. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Juist.. Nja ik geloof deze keer Dark Miracle :p Ach het zou leuk zijn om je kills beetje bij te kunnen houden, nu is het gewoon zo van Veel spelen, krijg je ze vanzelf..
    Mgoed jammr dan, komt vanzelf zullen we maar denken :)

12. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Wat hoop ik dat de extra content uit de PC versie ook naar de Xbox 360 komt, zeg. Dat gevecht tegen Brumak zag er echt té mooi uit.

13. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    en dan te beginnen over de map-editor, geen 800-punten voor 4 maps:)

14. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.939
    Inderdaad, ik had altijd gehoopt dat ik eens tegen Brumak zou gaan vechten, en het enigste in de 360 versie met hem was een achtervolginsfilmpje..wtf? En nu dit. Awesome! Maar wel bokkegenaaid! Ik wil dit ook op me 360! Maar goed, denk wel dat het komt. Hoop ik.

15. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Etch A Sketch skillz :9:

Ik kwam vroeger niet verder dan 1 horizontale lijn :+

16. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    huh???? omdat er een map editor komt voor de pc hoeven we geen 800 ms punten meer te betalen voor 4 maps?????

dat snap ik niet:confused:

17. Shizzel

Shizzel Guest

Dan zouden we geen maps meer hoeven kopen omdat we ze dan zelf kunnen maken. Maar dan zou iedereen allemaal verschillende versies er van hebben, trust me, Epic heeft ook niet gewild dat het geld zou kosten, komt door Microsoft.

18. Roberto

Roberto ....

Leuk Bevonden:
    0
    Nu al 3e potje achter elkaar : connection lost with the host..damn gek

19. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Kan iemand mij miss a.u.b. vertellen hoe je die eindbaas in het level pale horse dood op casual. Jah echt ik krijg hem maar niet dood. zijn er misschien ook glitches die je door muren kan laten glijden of zijn er miss cheats dat je veel kogels kan krijgen voor bijvoorbeeld de torgue bow. Alvast bedankt :D

20. Mike Cinerama

Mike Cinerama Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Extra Content voor PC komt NIET naar xbox360

The Advanced Media Network sat down with Epic's Mark Rein and Cliffy B to chat about their big E3 announcements and learned some sad news about the new Gears of War PC content. When questioned about whether or not the new campaign missions or multiplayer maps announced for the PC version would be headed to the Xbox 360, Rein said it was "unlikely [that] we will bring that content to 360". Cliffy B further emphased their doubt by stating that "if we didn't have any sort of exclusive on the PC, why would people buy the PC version?". The Epic crew explained that bringing the PC content over to the 360 would be an extremely time consuming task and that they're currently focused on other projects like Unreal Tournament 3.

Bron www.xbox360fanboy.com

Er is nog een HELE KLEINE kans dat enige tijd nadat de pc versie uit is dat de xbox360 zijn extra content krijgt. Kans is alleen HEEL klein aangezien epic dan met volledige bezetting aan Gears of War 2 werkt

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina