The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 23 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dopje15

dopje15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En hoeveel gold kan je daar oppakken dan?

2. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Edit knop ftw?

Ik heb zelf een chamleon pakkie met 20% maar die draag ik niet want dan kan ik niet goed zien hoe of waar is met me wapen ram.

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Hoe hoger je level, hoe meer goud. Ik heb tussen level 30 en 40 wel eens 7.000 goud uit een kleine ruine gehaald, en dat was nog niks. Ik bedoel dan de voorwerpen die je daar kan vinden, want die verkoop ik wel gelijk meestal. Als je level 20 al ben gepasseerd, dan kun je echt alles op zijn maximum waarde vinden en dus verkopen. Er zijn wel een paar ruines die soms 20.000 goud aan spullen herbergen. Het is mij wel eens een paar keer gelukt. Ik zou als ik jou was Knights of the Nine downloaden en anders The Collector quest later in het spel eens doen, dan vind je zeker weten een aardig fortuin aan spullen, los van de losse munten die soms in kisten of tombes zitten. ;):)

4. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maak je geen zorgen om geld, ga gewoon lkkr questen, en als je een goeie item vindt verkooop je hem

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Precies. De goedkopere spullen worden soms meer waard als je iets meer in level stijgt. Bovendien kun je met 1 goed verkocht item vaak een hoop terugkopen aan wapens, spelles en uitrusting. ;):)

6. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Heb de Shivering Isles nog niet, dus als ie niet al te duur wordt, haal ik em misschien wel :)

7. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb ook geen Shivering Isles. Ik ben ook van plan om deze te kopen. Mja dit is niet het enigste spel dat in die tijd uitkomt:

Assasins Creed
    Halo3
    GTAIV
    PGR4
    Brothers in Arms

pff moet echt zeer moeilijke keuzes maken

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    1. Misschien
    2. 100% Zeker
    3. Nooit van mijn leven!!!
    4. Als ik tevreden ben over Forza 2
    5. 100% Zeker

Zo denk ik over die vijf games. Maar Halo 3 en BIA - HH komen zeker in mijn collectie. Daar liggen inmiddels tussen de 10 en 15 Xbox 360 games, oude Xbox games niet meegerekend. ;):)

9. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Het is jammer dat ze die editie niet nu al uitbrengen. Hij komt toch in een periode van vette games en daarom ga ik hem niet halen.

10. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    voor de mensen die het nog niet hebben, zeker een aanrader om alsnog die game of the year editie te kopen,

maar kom nou, wie heeft het spel eigenlijk nog niet?

11. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de downloads niet gehaald omdat ik wist dat deze eraan zat te komen, dus deze ga ik zeker halen. Alleen de oude nog ff verkopen.

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Goed idee, want ik zit hier met een collector's edition waar eigenlijks niet zoveel aan is. Ik verkoop hem wel tegen een prijs van 40 euro of zoiets. Maar aan de andere kant is die Septim munt munt die er bij zit wel moeilijk weg te doen. Hij is erg mooi, zo bent die draak erop en die kop van één van de Septim koningen. ;):)

13. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik had mijn Normale editie in maart weg gedaan voor 27 euro. Was toen al een best nette prijs. Ik had hem weg gedaan voor de GOTY. Ik denk niet dat je er nu 40 voor kan krijgen Yellow. Of je moet geluk hebben.

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Je moet niet vergeten dat ik wel 10 euro meer voor die collector's edition heb betaald. Ik denk dat de koper dat ook wel weet, en daar ook wel enigzins rekening mee zal houden. Als ik er 37 euro voor zou kunnen vangen, dan is dat toch in ieder geval heel dicht in de buurt van de 40 euro. Maar de GOTY is nog niet uit, dus zover zijn we nog lang niet. Ik hoop btw wel dat deze nieuwe editie een gewoon normaal hoesje krijgt, en niet zo vervelend ding als die collector's edition die ik nu heb. Ik vind het gewoon vervelend werken met zo openklap ding. ;)\o/

15. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik €20,- voor oblivion krijg vindt ik het best.

Die klap hoesjes zijn inderdaad erg vervelend maar dat vindt ik ook bij DVD's en CD's.

16. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik ga de GOTY zeker ook halen. Niet dat ik die Downloads niet kan downloaden, maar omdat ik ze niet wil downloaden. Vind alles op een schijfje toch wel beter. En m'n Oblivion disc is ook nogal screwed up, krassen enzo (geen idee waarom?) dus dan ben ik met die GOTY ook tevreden.

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Je hebt geen idee waarom er krassen op je Oblivion disc zitten? Ik wel, omdat 1 op de 3 360 spelcomputers schade heeft opgelopen tijdens het productieproces van de hardware. Vandaar dat Microsoft nu 1,4 miljard dollar uittrekt om de 4 tot 5 miljoen, van de 15 miljoen verkochte ongeveer, 360 spelcomputers te repareren. In mijn ogen te weinig, maar er gaan er dus een hoop in de prullenbak nadat ze terug bij MS komen. Als de mijne stukgaat, dan hoop ik dat dat wel gebeurt voor het einde van de garantietermijn. In ieder geval is hij ook al eens stuk geweest, toen kreeg ik een nieuwe. Je moet tegenwoordig je HDD meegeven aan die gasten. Dag savegames en downloads!!!

18. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Niet helemaal waar. Ik heb gistere nog naar Microsoft gebelt omdat mijn xbox kapot is ik hoef mijn HD niet mee te sturen. Helemaal niets alleen de console zelf. Mja dat is weer offtopic

Ik wil de GOTY om dezelfde reden als Willem. Ik betaal liever 60 euro voor alles op een disc als een update van 30 euro die je later niet kan verkopen.

19. dopje15

dopje15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    shanty house waar ligt dat huis en wat moet je er voor doen om het huis te kopen kan iemand me helpen??

20. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Probeer het hier eens.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina