Ben heel erg benieuwd naar deze game. Wat ik tot nu toe heb gezien spreekt me echt heel erg aan. Dit word voor mij een van de tofste (zoniet de tofste) 360 game van dit jaar.
Hee jongens, ik zag net op een ander forum dat de Blue Dragon al op XBLA staat? Ik zou niet weten of er werd gesproken over de JAP / VS / EU demo versie (respectievelijk op dezelfde Live Arcade). Kan het ook niet nakijken helaas, want ik ben op het werk. Iemand die dit eff kan checken???
heb net effe zitten spelen moet zegen dat ik er meer van had verwacht vind hem een beetje tegenvallen zo nog maar effe spelen misschien dat ik nog op andere gedachte kom
typisch zoon game die eigenlijk niet als demo te bespelen is, je moet er echt inzitten, en je moet ervan houden. (ik hou ervan (L) )
Idd en ook erg oldskool volgens mij. Zo'n spel wordt ook veel interessanter als je er al een tijdje in zit... maar aan de andere kant geeft de demo wel een aardige indruk van de gameplay (combat mechanics o.a.). Want kun je nou die tegenstanders gemakkelijk naar elkaar toe lokken? Ik bedoel op zo'n manier dat ze elkaar aanvallen? Of is dat in de demo niet mogelijk?
eigenlijk verschrikkelijk dope demo! word er meteen helemaal ingesleurd als je er wat tijd insteekt. Spannend als de nete! alleen had ik hem liever in het japans gehad met ondertiteling. ja, nu wet ik het zeker ik heb te lang geleefd zonder goede rpg! Mass effect en Blue dragon, kom maar hier! *Giek! gaat erop! ineens word het nog spannender! (plottwist)
Inderdaad. Het verhaal lijn, hechting met de personages, de sfeer is waar het om draait bij dit soort RPG's. Dat krijg je niet in een demo gepropt.