[Microsoft] E3 2007

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 6 jul 2007.

1. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan je de herhaling zien ?

2. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    kijk eens 2 posts boven je |:-

3. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar daar staat die volgens mij niet op, ben zo ongeduldig8)

4. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    had dan op half 6 opgestaan:) like me

5. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kon je het dan live als video volgen? ik dacht alleen maar als tekst op Insidegamer of Gamespot, dat heb ik gedaan.

6. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Gamespot had ook een video. ;)

De eerste gameplay footage van Halo Wars: http://www.gametrailers.com/player/21476.html
    Ben er nou niet bepaald van onder de indruk.

7. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Zo, net de trailers gecheckt van Halo 3 ingame footage en de korte film.
    Halo 3 ingame is echt te gek voor woorden! Iedere scene was weet totaal verschillend van de ander wat gameplay betreft en zorgt ervoor dat ik zeker weten veel of en online plezier ga hebben met deze game!!_O_

Graphics.... Tja, als je dit niet mooi vind dan snap ik het ook niet meer.
    Goede hoge resolutie screens zijn te vinden op www.xboxyde.com
    Niet gaan zeuren voordat je die ff hebt gecheckt ;)

Ik ga verdermet nieuws sprokkelen :thumbs:

8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb die screens bekeken en vind ze nog steeds niet heel spectaculair, maar goed dat is mijn persoonlijke mening. Ik zie dan liever Haze, (Killzone 2, even afwachten nog) of COD4. Hoop dat we vandaag meer gameplay krijgen te zien van Haze.

9. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Qua nieuwe aankondigingen of spectaculaire verrassingen viel de Microsoft pers conferentie iets tegen ja. Maar dat is niet zo vreemd als je bedenkt wat het doel van de pers conferentie was. Namelijk, het geven van een impressie van de games die wij voornamelijk eind dit jaar zullen spelen.

De hele E3 stelt als show dit jaar voor het eerst niet veel meer voor en is erg afgeslankt. Het is niet meer dat gigantisch media event wat het altijd was, velen vragen zich af of de E3 uberhaupt volgend jaar nog terug zal keren.

De nieuwe trend is dat uitgevers en developers ieder zo hun eigen kleinschalige evenementen organiseren. En dan zijn er natuurlijk de evenementen zoals X07 en TGS. Op die laatste evenementen kan je de echte verrassingen gaan verwachten. De nadruk bij de E3 lag op de games van dit jaar zoals je ook in de press release van Microsoft kan lezen. En zeg nou zelf, het is wel erg laat om nu nog met nieuwe aankondigingen op games gebied te komen voor de rest van dit jaar. Die periode zit sowieso al helemaal vol met absolute top games en wat dat betreft heeft Micosoft tijdens deze E3 niet teleurgesteld, ons warm maken voor een koude winter.

Laatst bewerkt: 11 jul 2007
  10. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1

Misschien moet je ook eens verder kijken dan alleen de screens....?
    In iedere scene zag je totaal andere gameplay in grote omgevingen met super veel actie op je scherm....

Als je dit bijvoorbeeld vergelijkt met een Gears of War dan verkies ik H3 puur alleen al om de gameplay.

Assins Greed ziet er ook leuk uit maar wel bugy!! Een guard die gewoon in de lucht blijft hangen als hij dood is... (mensen lachen ;) )

Check die gezichtsuitdrukking van de Brute!! Sja, bij Halo zit het m in de details ;)

11. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm Sony's conference better be good want van wat ik nu heb gezien van de Microsoft presentatie hebben de Xbox 360 games toch een hoop meer te bieden. ..

12. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Geef jij net niet aan dat ik niet moet gaan zeuren als ik deze screens nog niet heb gezien? Nou, ik heb ze nu gezien en ben er niet van onder de indruk.

Misschien moet jij ook eens accepteren dat niet iedereen Halo leuk vind. Heb de pers conference live gezien en heb alle video's en plaatjes gezien en ik ben daar persoonlijk niet van onder de indruk.

Als jij mijn mening over Halo als zeuren beschouwd, tja dat mag jij vinden. We hoeven het niet allemaal met elkaar eens te zijn. Halo is gewoon mijn ding niet, kan toch?

13. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Er komen steeds meer mensen van onze soort :+ Halo is ook niet mijn ding.

14. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1

Hohoho vrindje, selectief quoten is NOT DONE!!!
    Je haalt mijn eerste woorden van vandaag aan alsof ik ze tegen jou zeg...... ZIelige vertoning kerel, als je goed leest zie dat ik dit in het algemeen zeg dat voordat mensen gaan "zeuren" (daarom de knipoog smily erachter aan....) eerst ff de screens in volle glorie moeten bekijken omdat met crapy resoluties een screen gewoon niet over komt....

Maar met jou ga ik niet meer in discussie, zeker niet met je selectief quoten wat dus nogmaals NOT DONE is (en zeker niet voor een "MOD")

15. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Je lijkt net een klein kind Xwon.. Sorry..

16. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Zo voel ik me op dit moment ook :+

17. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik post dat ik niet onder de indruk ben van Halo 3, je reageert vervolgens met het verhaal dat mensen eerst maar eens de screens moet voordat men gaat zeuren. Uit eerdere Halo discussies met jou en je reacties op mijn mening, mag ik aannemen dat je die opmerking ook richting mij plaatst. Daarnaast beginnen ik en andere personen het gedrag van je een beetje zat te worden, altijd maar dat persoonlijk worden....

Ontopic.

18. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    al met al goed conference, misschien verwachte de meeste er te veel van, maar volgende XO evenement zullen ze wel los gaan met games voor 2008, filmpie van mass effect _O_ http://www.gamed.nl/view/29128 lost odyssey is ook vet trouwens en pgr4 ziet er zeer goed uit! en de cod4 beta chill

19. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Dat zeuren heb ik duidelijk met een wink gedaan... Dat jij die weghaalt om zo mijn woorden wat kracht bij te zetten vind ik ook persoonlijk maar zo zou jij het nooit zien. Laten we het hier weer bij houden ;) ;)

20. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
    5.30 vind ik een beetje erg vroeg in m'n vakantie, er zal vast wel een keer een herhaling komen :).

Deel Deze Pagina