[Microsoft] E3 2007

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 6 jul 2007.

1. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Op marketplace best wel een vette too human trailer te downloade.

Zou best wel chill zijn dat ze die demo op marketplace zoude dumpen...

2. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Alleen blauwe draak en Straaljagertje....

How, was nog een quote van de vorige pagina, naja alleen deze 2 demo's staan nog online....

3. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Blauwe draak is wel vet maar ace is niet m'n ding maar het is nog maar de pers dingus van MS, dus waarschijnlijk later deze avond nieuwe demo's.

Wel zonde dat je direct die uber attacks hebt maar ik ben echt onder de indruk van die game in HD is het echt _O_ echt vette game.

4. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Okee, Ace vond ik trouwens ook wel een leuk spel. Alleen valt in het begin filmpje het geluid weg aan het einde :confused:. Iig lekker veel actie!

Blauwe draak nog aan het downloaden btw.

Geweldig zo'n E3tje :cool:

5. Jort

Jort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waar je de hele MS presentatie in high(er)-res kan zien? Want op die van GameSpot zie je ook niet echt veel

6. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    'Morgen' op xbox.com:
    Maar heb geen idee wat morgen voor hun betekend. mss betekend dat voor ons vanavond?

En later in de week staat ie dus in HD op de maretplace..
    Verder zijn er volgens mij geen plekken waar je de show kunt bekijken.

7. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op die van IGN is het wel te doen maar zeker geen Hi-res

8. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Half 10 was de pers dingus van MS voor ons half 6, nou'ja dan denk ik dat dat voor ons vanavond is de rest... klein 12 uurtjes verschil... Dus denk het wel :D.

9. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Zojuist heb ik het meest gezien, impressies:
    Mass Effect: Voor mij de mooiste xbox 360 game. Dit ziet er werkelijk niet normaal uit. Grafisch extreem mooi. Qua verhaal lijkt het volledig goed te zitten, en dat vind ik zeer belangrijk. Alles komt natuurlijk over. En nogmaals, dit is werkelijk next gen power!
    PGR4: Zeer mooi. Maar dat wisten we wel al.
    Lost Oddyssee: Ziet er ook fantastisch uit. Zowel qua graphics als verhaal. Coole dialogen, en tja, echt een spel voor mij, en zeker voor de Jappanners :).
    Halo 3: Een dubbel gevoel heb ik hiermee. Ik vond het wel cool. Maar qua gameplay lijkt het net 1 en 2. En grafisch werd ik echt niet weggeblazen. Nu, het zag er veeeel mooier uit dan de beta versie, is ook logisch. Maarja, als ik nu killzone 2 gezien heb, ik weet niet... Zo vind ik persoonlijk de graphics in halo 3: Grote objecten, dikke texturen, maar wel mooi. Killzone2:Allemaal kleinere details, en voor mij ook een stuk mooier. Lijken meer polygonen in gestoken te zijn.
    Al bij al: Microsoft heeft enorm veel toppers. Maar vorig jaar pakte ze zooo uit op hun persconferentie, waardoor het nu een beetje minder lijkt. Nu, een game als Mass Effect alleen al, is niet normaal. En ze hebben een pak games. Dus het zit wel goed hoor. Maar toch, ben benieuwd wat Sony gaat doen. Want Microsoft heeft qua nieuwe dingen, praktisch niets getoond. Waarschijnlijk voor XO7...

10. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Precies, maar dat was ook niet het doel van deze E3. Vergeet ook niet even de COD4 te checken!

11. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Waarneer is X07 dan?

Vind wel jammer dat ze maar 1 nieuwe rare game hebben aangekondigd :+ Ik las dat ze er 2 gingen doen :'-(

12. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Verdomme man, juist COD4 gezien _O__O_. Dat ziet er echt vet uit! Mag je naast Crysis zetten qua graphics, how man! Echt diep onder de indruk. Die open vlakte, dat bos ziet er zooo realistisch uit! En soldaten, wow. Als uw partner opstaat, ik zag hem nog niet liggen :). Echt heel vet :).

13. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Bezig met (bijna) alle trailers te downloaden. Gaat altijd wel lekker snel via Xlive :) Goeie shit
    Vind die clip van Microsoft Games (ofzo) best vet. Dat ze ff een rij games achter elkaar pleuren.

Laatst bewerkt: 11 jul 2007
  14. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    Ik dacht/denk precies hetzelfde die game wordt Gruwelijkk, ben ik het meest van onder de indruk deze titel..

15. Raven Shield

Raven Shield Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind om eerlijk te zijn e3 beetje tegen vallen.heb weleens betere jaren gezien.En die halo 3 xbox360 console ziet er niet vind ik.(http://www.gametrailers.com/player/21497.html).En van de japanse games wordt ik ook niet warm.behalve ace combat 6 lijkt me wel wat.Er zijn natuurlijk wel coole games.Dat niet.Maar niet echt veel.

Laatst bewerkt: 11 jul 2007
  16. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo, ik heb wat gemist geloof ik 8) Ik was vanmorgen echt te gaar om nog een E3 te gaan volgen :+

Anyways, ik neem aan dat de highlights net als vorig jaar ook weer netjes op Marketplace komen te staan ? Bekijk ik het allemaal wel op mijn 360 :)

17. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    De E3 is nog niet over d'r is nog hoop :).

18. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Kan de Blue Dragon demo niet meer vinden op MP?

19. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Demo is er volgens mij af en toe wel en af en toe niet te vinden..
    Alleen keek ik net op Amerikaanse, en toen zag ik dat zij het veel chiller hebben.
    Waar wij 'Xbox Live Soundtracks' (ofzo) hebben staan, hebben zij gewoon E3 2007 Bringin' it home staan.
    Als je daar dan heen gaat zie je een mooi overzichtje. Hier kun je een overzicht bekijken van alles wat online staat. Van alle Trailers, of van alleen demo's.
    Verder nog van IGN wat filmpjes.. Waaronder één 'pre E3', die gewoon streamt!_O_

Tot mn verbazing stond de Halo 3 trailer er ook, en ook iets over Halo arms ofzow...
    Hierna ging ik weer op mn gewone EU account, en gelukkig staan die Halo dingen daar nu ook :)
    Maar toch, waarom hebben wij niet zo'n mooi overzichtje?!

20. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Mja, best lelijk eigenlijk, maar aan de andere kant heeft ie ook wel wat.
    Vraag me af of die ook met HDMI & 120GB HDD komt.

Dan is het misschien wel iets om het pakket met Halo 3 te kopen, mocht het hier uitkomen.

Deel Deze Pagina