[PS4] Killzone2 Press Conference:

Discussie in 'Games' gestart door Burnfout, 6 jul 2007.

1. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Holy fuck!!! Ik heb zojuist Killzone 2 gezien, en wat ben ik blij!!! Hollandse power baby!!!
    Ik ben er wel zeker van dat velen weer gaan zeiken over de graphics he. Maarja, interresseert me niet, het ziet er veel beter uit dan halo3 vind ik persoonlijkt(heb ik ook juist gezien). En je moet niet alleen naar het oog kijken. Je moet ook kijken naar de animaties in het spel, want die zijn niet normaal, echt, wow. Hoe die gasten tegen de grond vliegen, hoe bloed uit die gasten vliegt. Hoe zaken ontploffen. En dan al die omgevingen, zooo groot, die bliksem in de lucht, die stof in de lucht. Dit allemaal vergt kracht, en daardoor gaan misschien de graphics naar beneden, maar fuck, het ziet er gewoon fantastisch uit. IGN, 1-up, alle grote sites zijn het daar trouwens over eens. Dus héhé, ik wist dat het cool ging zijjn!!!!
    whoohwoow!

2. GJV6000

GJV6000 Guest

Ik ben het helemaal met je eens!!

3. SnakeLiquid

SnakeLiquid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er realistisch uit! Dus de trailer van 2005 was nooit nep :)

4. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    idd mooi gezegd boss.
    cod4 is ook idd mooi, maar dit soort animatie is nog nooit gezien in gelijk welke game.
    en de game is nog niet af dus hoe zal het afgewerkte product dan wel zijn. ik zeg één ding, neem uw tijd en werk het gewoon af, niet rushen want zoals het nu eruit zie amaai zenne.
    jullie nederlanders moeten trots zijn!!!!!!!!!!!!!

5. SnakeLiquid

SnakeLiquid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De omgeving is NIET groot, dat zijn de grfx die laten zien dat het groot is. Het is een linear shooter, maardes al te min maakt dat het groter lijken. Maar zeker trots op Hollands glorie:D

6. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb Call of duty ook juist gezien. Wow!!_O_ Grafische heel indrukwekkend. Ik kan zelfs zeggen, dat je het naast Crysis kunt zetten. Dat level in de open vlakte, bos. Die kerel die bij u is, net echt! Je ziet soms het verschil tussen fotorealisme en ingame niet. Lijkt volledig goed te zitten met dat spel. En over killzone 2. Inderdaad, die animaties man. Echt niet normaal, en hoe het bloed uit die gasten stroomde, echt vette shit man! En dan die omgevingen, al die interactie, ja, het is gewoon te mooi voor woorden :). Maarja, puur qua graphics ziet call of duty 4 er wel mooier uit. Maarja, multiplatform game he :).

7. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  8. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    het is wel mooi maar geen jaw dropping graphics als bij gears

maar de animatie is idd gewoon te _O_

Laatst bewerkt: 11 jul 2007
  9. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    idd ma nog altijd tog 1 probleem he
    dat gras, gaat nog altijd niet mee met de personage, nog altijd loop je daar door he.
    maar in iedergeval als ik die laatste trailer zag van die sniper ging mijne mond ook open hoor.
    en zeggen dat ze dit al kunnen na 1 jaar ps3 en 2jaar xbox360, ziet er tog goed uit voor de consoles.
    nu enkel nog weten voor welke console ik hem koop, ps3 of 360 hehe
    en over crysis boss, deze game zal ook veel mensen teleur stellen want als je ooit de gfx wilt van wat ze allemaal tonen ben je minsten 3000-4000 euro armer dus nja, lang leve de console

en over killzone, ik vind deze dan tog realistischer dan gow hoor.
    ik vind dat je deze games niet kunt vergelijken ook, deze is first person en gow thirth person.
    je moet eens niet echt op de gfx letten maar op de animatie, de muren die kunnen worden afgeschoten, de lichamen die in het rond vliegen, hoe ze reageren op kogels, het bloed dat mooi weg vloeit en te voorschijn komt.
    dat noem ik next gen. de game mag nog zo mooi zijn, als de animatie niet zo goed is gaat er ook een deel verloren hoor van het spelplezier. tog bij mij :)

edit
    heb net de hd trailer kunnen zien op internet
    wwwwwwwwooooooooooooooooooooooooowwwwwwwwwwww
    nu zie je pas al die details, deze game is gwn super mooi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

10. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  11. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Knipoogjes worden tegenwoordig ook sneller over het hoofd gezien ;)

Killzone 2: Dit is inderdaad precies dat ik gehoopt had dat ze hadden kunnen laten zien! Ben zeer onder de indruk na eindelijk het lange wachten tot echt iets ingame...!

Maar zoals in veel reacties van journalisten te lezen is. Het komt toch over als een game die we al vaker gezien hebben maar dan weer in een iets vetter jasje en met wat betere zaken hier en daar(animaties zijn zeer VET!) . Als ie op de 360 zal komen had ik hem in mn radar gezet maar op dit moment is daar COD 4 bijgekomen (gaan dure maanden worden!).

Ik denk dat dit een game is die de PS 3 gewoon nodig heeft! De trailer ziet er gewoon super cool uit, presentatie etc is top!

Nu nog wat poetsen en hopen voor de mensen die een PS 3 hebben dat ze hem niet rushen en niet als een Halo killer aankondigen want die hype heeft dit spel (tot op heden) volgens mij nog niet verdient.

Deze game heeft veel te bewijzen wat betreft gameplay en AI gedrag, als ze dit op het nivo van de graphics krijgen (die nog beter worden denk ik) dan kunnen ze hier misschien een AAA titel mee hebben :thumbs:

12. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom niet? Omdat je bij de een alleen naar de gun kijkt en bij de ander ook de zijkant van een figuur ziet? Het zijn beide 3D shooters, alleen in een iets ander perspectief.

Waarom mogen we niet op de GFX letten? Natuurlijk letten we daar ook op. Ook dat draagt mee aan het spelplezier. Effecten, animaties en modellen zijn erg mooi gedaan. GFX vind ik hier en daar vrij low-res en nogal grijs en grauw (vervelende trend) en omgevings modellen blazen me ook nog niet van mijn stoel. Maar het is lastig oordelen als de echte gameplay in de trailer voornamelijk bestaat uit zeer snel achter elkaar gemonteerde stukjes.

Echter, het totaal plaatje is dik in orde. Dit is een game met veel potentie, het is even de vraag of ze het ook waar gaan maken. Ik zie nu nog een vrij standaard shooter, beetje een mix van Black, Resistance en Gears of War. Muren die afgeschoten worden, figuren die realistisch reageren op kogelinslagen en die alle kanten opvliegen, we hebben het allemaal al eens gezien. De lat is al vrij hoog gelegd in console land, elk jaar verwachten we meer en het is de vraag of Killzone2 aan die torenhoge verwachting gaat voldoen. Killzone1 werd namelijk ook gedragen door een enorme hype.

Ik denk echter dat het met Killzone2 wel goed gaat komen. Maar dan moet men niet te ver in 2008 deze titel gaan uitbrengen. Een game die nu nog in de pre-pre alpha status zit zie ik in ieder geval dit jaar niet verschijnen.

13. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat ze er slim aan doen om ons gewoon gameplay te laten zien...
    Als in, Cliffy B die ons een groot deel van een level van Gears liet zien al lan g lang geleden.

Nu zien we een snelle montage van actie momenten die er natuurlijk indrukwekkend uit ziet (maar niet indrukwekkender dan de reeds eerder genoemde games...).

Ik was en blijf sceptisch met deze game totdat de eerste reviews binnen komen en er hopelijk iemand in mn omgeving een PS 3 heeft gekocht MET KZ2 :)

14. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Met Gears of war keek iedereen puur naar de graphics. Maar laten we eerlijk zijn, er was veel te weinig interactie. Muren brokkelden niet af. Echt veel brokken kon je niet maken in je omgeving, en al bij al, was het spel nog behoorlijk simpel. Maar het sluip/schiet gedoe was wel heel goed uitgewerkt, en het spel was wel een kleine rollercoaster tot het einde. Maar ik denk dat Killzone 2 qua physics, interactie, animatie, zelfs puur op graphics gezien een stuk verder gaat gaan. Maarja, dat mag ook wel natuurlijk(als je naar andere games nu kijkt, Mass Effect enzo, heel mooi :)). Anyways, ik ben heel blij met de nieuwe beelden van Killzone 2. Ze komen echt in de beurt van de CGI trailer. En dat is mooi. Ook heeft Sony de pers meegekregen met killzone 2, zeer goed voor Sony. Maarja, wanneer gaat de game uitkomen. Dat is natuurlijk de vraag. Ik schat, rond maart 2008 ofzo. Maarja, we zien wel he :).

15. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb zojuist ook de nieuwe trailer van Killzone 2 bekeken....ziet er netjes uit hoor ! :eek:

16. axess

axess time wasted

Leuk Bevonden:
    0
    Niet dat ik ze allebei al heb vergeleken maar multi-platformers zien er normaal toch meer gerushed uit dus zou ik verwachten dat KZ2 er beter uitziet mja nogmaals ik heb ze allebei nog niet uitvoerig gezien buiten beetje footage van CoD4, ik zit hier dicht bij mijn upload/download limiet aan |:-

17. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Qua graphics ziet CoD4 er niet mooier uit dan Killzone naar mijn mening.

18. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt goed...

Bron: PS3only.nl

19. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Vond deze game d'r best wel uber goed uit zien, is ook de enigste ps3 game die me kan schele maar ik ben onder de indruk _O_.

20. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Dit ziet er erg goed uit, zeg. Sommige textures zijn een beetje crappy, maar de rest is prachtig. Alles beweegt en oogt heel releastisch.

Laatst bewerkt door een moderator: 11 jul 2007

Deel Deze Pagina