Pro Evolution Soccer 2008

Discussie in 'Algemeen' gestart door basovich, 8 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Die screens zijn van de herhalingen... Is dat nou echt zo boeiend voor jullie? Ik druk die dingen altijd snel door.
     
  2. FcWinningEleven

    FcWinningEleven Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nog niet echt onder de indruk... De pics die op de blog staan, de gameplay pics, hebben dezelfde kwaliteit als hoe het er nu uitziet... Op zich maakt dat niet eens heel veel uit. Als ze dat Teamvision werkend krijgen is het sowiezo een topgame. Maar nieuwe engine, nieuwe dit nieuwe dat lijken me marketingpraatjes, dat zeggen ze elk jr.
     
  3. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Over welke engine heb je het? Als ik aan een engine denk, denk ik aan de AI, die de spelers tactisch goed laat lopen, dus die Team-vision. Dat is dus zeker nieuw. Misschien heb jij het over het deel dat de grafische animaties verzorgt?
     
  4. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Goede gast die nu al een oordeel kan geven over de engine die teamvision enzo verzorgt ;) Neem dus ook aan dat ie het over de grafische engine heeft.
     
  5. FcWinningEleven

    FcWinningEleven Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    heb het idd niet over de grafische engine :thumbs: Heb het over de teamvision die ervoor zorgt dat het spel op een gegeven moment doorheeft dat je telkens via de flanken aanvalt en dus de backs verdedigend zet. Dat soort dingen. Het grafische deel is daar ondergeschikt vind ik.
     
  6. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Dan is jou eerdere reactie nogal raar als je zegt dat je het over de physics hebt

    Nogmaals, ik ga er dus vanuit dat je het niet over de graphics hebt. Dan vind ik het bijzonder knap dat jij geen vertrouwen hebt in de physics engine, aan de hand van stilstaande beelden? :confused:

    ?? :eek: :confused:
     
    Laatst bewerkt: 11 jul 2007
  7. FcWinningEleven

    FcWinningEleven Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    tja, als jij het niet snapt... :): en de blog is http://www.winningeleven11.blogspot.com/ Daar stonden 2 gameplay pics
     
  8. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Hoe kan je nou aan de hand van 2 screenshots bepalen of de gameplay veranderd is? De grafische engine kan je aan de hand daarvan wel beoordelen

    Hier heb ik het dus over. Je zegt het hier te hebben over de physics engine.
     
    Laatst bewerkt: 11 jul 2007
  9. FcWinningEleven

    FcWinningEleven Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    dat doe ik toch ook... Speciaal voor jou nogmaals mij quote:

    ik ben nog niet echt onder de indruk... De pics die op de blog staan, de gameplay pics, hebben dezelfde kwaliteit als hoe het er nu uitziet...
     
  10. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308


    Hier zeg je wat anders ;)
     
  11. FcWinningEleven

    FcWinningEleven Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Je snapt het echt niet he?

    Me originele bericht bestond uit meerdere zinnen, dat betekend dat ik het misschien wel over meerdere dingen heb.

    ik ben nog niet echt onder de indruk... De pics die op de blog staan, de gameplay pics, hebben dezelfde kwaliteit als hoe het er nu uitziet... Op zich maakt dat niet eens heel veel uit. Grafisch

    Als ze dat Teamvision werkend krijgen is het sowiezo een topgame. Maar nieuwe engine, nieuwe dit nieuwe dat lijken me marketingpraatjes, dat zeggen ze elk jr. Teamvision
     
  12. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    De E3 bracht helaas niets over PES 2008. Benieuwd of er nog wat komt vóór de games-convention in Leipzig...
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    de e3 is nog niet afgelopen.
     
  14. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Heb de hoop opgegeven. Helaas. Tevens denk ik niet dat er veel info vrij komt tot Leipzig. Denk dat daar de meeste info naar buiten komt, en dat het daarna steeds meer gaat worden tot de release. Beetje zelfde strategie als bij deel 6.
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Of de tokyo game show blijft konami he!
     
  16. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Leipzig is dacht ik voor Tokio ;) En volgens mij is er (wederom) in Leipzig een demo beschikbaar (net als bij deel 6). Daar verwacht ik dus de meeste nieuwe info. Tussen de e3 van nu, en Leipzig verwacht ik weinig nieuws. Misschien zo nu en dan een kleine update.
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    wanneer is leipzig dan en wanneer is tokyo ik hoorde kojima op de e3 zeggen volgende kunnen jullie mgs in tokyo spelen.
     
  18. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Leipzig = eind Augustus (23 t/m 28 )
    Tokio = eind September (20 t/m 23 )

    Dacht ik althans :9
     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2007
  19. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik snap geen hol van die zin haha;)
    Maar dat wordt dus nog ff wachten helaas!
     
  20. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had veel meer van de E3 verwacht. Niet alleen van deze game trouwens, maar het is een hoop blablabla.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina