Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 11]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 17 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Killzone power! Echt mooi burnfout!!!

2. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Dat laatste plaatje met die onweer (L). Prachtig!

3. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    en dan heb je het filmpje nog niet gezien in hd, dan komt echt fucking close bij die e3 trailer hoor.
    mooiste game dat ik ooit gezien heb, samen met cod4

4. Dmatri

Dmatri Bleed til you die

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de HD versie gezien en hij is inderdaad mooi MAAR CoD4 gaat er wel dik overheen.

5. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    ieder zijn mening he, ik vind ze bijden evenmooi.
    elk geeft zijn eigen sfeer

6. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nope. Er zijn geloof ik een handjevol spellen die enkel gespeeld kunnen worden met HDD.

7. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Halo 3 co-op is nu ook wel bevestig als ik deze preview van TeamXbox lees!! _O__O_

Halo 3 preview singleplayer!

De quote waar ik het uit op maak!
    Een lobby start je altijd met iemand anders dus ik ga ff in de aannamen :)
    Theater kun je namelijk ook met heel je lobby bekijken na een match en de multiplayer lobby, die snap je zelf wel lijkt me ;)

8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    MGS4 toch PS3 exclusive:

Wat nieuw discussie voer. :)

9. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Wauw sony begint slim te worde :+ nou'ja niet dat die games zulke musts voor me waren maar haze lijkt me wel wat.

10. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Zo, nu Sony zn E3 presentatie erop zitten denk ik dat ze beiden nogal saai waren en eigenlijk weinig schokkends te horen gekregen van beiden kampen...
    Een 2007 "exclusive" kan dus ook slechts 6 weken zijn aangezien UT3 pas in november uitkomt.

Sony, Killzone 2, GT, MGS 4 die mij het meeste indruk maakte alle games nog ZONDER release datum (early 2008 kan net zogoed pas maart zijn ofzo....)

MS heeft alle multiplatform games bijna spelend laten zien en alle exclusives komen met een release in 2007!!

Hiermee wint wat mij betreft MS de E3 conferentie omdat ze mensen laat zien wat ze nu en binnen 5 maanden kunnen spelen en dat is veel, heel veel.

Wat jullie?

11. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sony. Zonder enige twijfel. Killzone is de mooiste game van de E3, een nieuwe MGS4 trailer is sowieso al meer waard voor mij dan alles van de rest van de andere conferences. NCsoft exclusief voor de PS3 ( guild wars ), UT3 tijdelijk exclusief, GT5! Wipeout HD, Echo Chrome! PSP redesign.

Overduidelijk Sony.

Net als iedereen op Neogaf:

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=170654

12. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Sluit me helemaal bij je aan! :b:

13. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ik hoop dat we nog wat Fable 2 krijgen te zien dezer dagen! Persoonlijk voor mij toch wel de game waar ik het meeste naar uit kijk, en waar ik me afgelopen generatie heel wat uurtjes mee vermaakt heb. :)

14. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    MS heeft nu alleen de 2007 releases laten zien.
    Ik denk dat ze wachten tot de X07 om de mensen warm te maken voor de 2008 releases zoals Fable, Haze, UT3, Ninja Gaiden, Halo Wars, Alan Wake, wat titels van Rare en nog wat titels.

Ik denk dat ze het zo erg goed doen, geen top aankondigen maar realistische verwachtingen voor de komende maanden :)

15. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Precies dat denk ik ook, want aangezien de 360 dit jaar toch wel (persoonlijk gezien) de beste papieren heeft. Hoeven ze zich absoluut niet druk te maken op deze E3, iedereen weet al wat ons dit jaar te wachten staat. En Alan Wake is ook zo'n titel waar ik echt erg naar uit kijk! Maartoch zou ik het wel tof vinden als we nog wat van Fable zouden zien, we hebben gelukkig nog 2 daagjes!

16. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.723
    [gt]21554[/gt]

Trailer van BY FAR de mooiste Wii titel. Dit is een MUST-HAVE!

17. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    je bent vergeten dat MS ook nog HALO heeft..:emo:

ik denk dat de Winnaar van de E3 toch sony wordt. maar microsoft het beste gaat verkopen,

sony heeft weer wat Exclusives te pakken(werd ook eens tijd) Killzone 2 is vet. aangekondigde PSN games lijken beter dan aangekondigde XBLA games. en flink wat goede titels... hoewel ze niet allemaal eind 2007 halen

waar microsoft een keurige presentatie neerzette met alleen games die 2007 gaan halen.. geen grote verrassingen(die niemand eigenlijk verwacht had) wel leuk dat XBLVM naar Europa komt

Nintendo tsja, er waren wat spellen voor HC gamers(RE:UC,SSB:B,MP Corruption) en de WiiZapper brengt wat mooie herrineringen naar boven(zou mooi zijn als ze DuckHunt op Virtual console zetten;)).. maar Wii fit, check-mii-out hoefde van mij niet.. wel leuk dat ze online werkend hebben gekregen,(hoewel ze niet zó blij moeten zijn als Madden en fifa 08 online gaan);)

tot zover de eerste dag,

Laatst bewerkt: 12 jul 2007
  18. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Het zal velen wel “ steken “ maar gezien de huidige presentaties op de E3, kan Microsoft beter de spulletjes pakken en het perceel via de achterdeur verlaten. De 360 wordt nu al overklast door de krachtpatser van Sony. Natuurlijk meer dan lichtelijk overdreven, maar wat Sony op de E3 laat zien, moet menigeen toch wel aanspreken.

Waar de 360 vorig jaar de scepter blies, laat de PS3 dit jaar zijn smoelwerk zien. Sony komt met innovatieve ideeën en bewijst beloftes na te komen. Als gameliefhebber kan ik dit alleen maar toejuichen en hoop dat Microsoft nog een verassing in petto heeft. Voorlopig denk ik dat de 360 even in de schaduw is gezet.

Positieve concurrentie tbv de consument is zeker de prijsverlaging van beide consoles.

19. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ga nog niet zeggen welke ik het beste vond, ga zo meteen slapen. En straks bekijk ik alles nog eens tegoei(inclusief perc van sony). Wat ik wel al kan zeggen is, dat de perc van Nintendo slecht was. Sorry hoor, maar al die propagande filmpjes waren er teveel aan. En veel te weinig zaken. Waarschijnlijk meer op TGS. Microsoft zijn vond ik niet slecht. Bijlange niet zoals vorig jaar. Maarja, Microsoft staat goed in hun schoenen. Uitblinkers vond ik vooral multiplatformgames als Call of duty En Assassin's creed. Maar Mass Effect was toch ook een zeer dikke uitblinker. Halo 3, dat is weer iets anders voor mij. Grafisch ben ik alles behalve onder de indruk. Maarja, ik ga er nog niet teveel over zeggen.
    Wat ik tot nu toe van Sony gezien heb, ja, echt mooi. Killzone vind ik zowizo het hoogtepunt van de E3, iedereen wel denk ik. GT5 is abnormaal mooi. MGS4 is prachtig, en volgende week demo. Maar swat, dit filmpje is al niet normaal. R&C is een dikke vette platformer, noem maar op. Ook de online games, home, noem maar op, zijn enorm mooi uit de doeken gedaan. Straks bekijk ik de pers eens op mijn gemak. Maar mijn gevoel zegt op dit moment dat Sony de E3 gewonnen heeft.
    Vorig jaar had Microsoft daarentegen wel dik gewonnen. Maar echt, dit jaar ben ik zeer aangenaam verast door sony :). Tot straks iedereen ;).

edit: ook nog nieuwe trailer van uncharted gezien, damn!!! En nogmaals, gt5, man man, is dat nu echt of niet echt?:D. Sony heeft wat topontwikkelaars bij hen hoor :).

Laatst bewerkt: 12 jul 2007
  20. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    De beelden aan het einde van de GT5 trailer zijn ingame beelden (ingame engine). Polyphony laat nooit CG zien, het einde van de trailer en de screens zijn echt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina