Ik ga nog niet zeggen welke ik het beste vond, ga zo meteen slapen. En straks bekijk ik alles nog eens tegoei(inclusief perc van sony). Wat ik wel al kan zeggen is, dat de perc van Nintendo slecht was. Sorry hoor, maar al die propagande filmpjes waren er teveel aan. En veel te weinig zaken. Waarschijnlijk meer op TGS. Microsoft zijn vond ik niet slecht. Bijlange niet zoals vorig jaar. Maarja, Microsoft staat goed in hun schoenen. Uitblinkers vond ik vooral multiplatformgames als Call of duty En Assassin's creed. Maar Mass Effect was toch ook een zeer dikke uitblinker. Halo 3, dat is weer iets anders voor mij. Grafisch ben ik alles behalve onder de indruk. Maarja, ik ga er nog niet teveel over zeggen.
Wat ik tot nu toe van Sony gezien heb, ja, echt mooi. Killzone vind ik zowizo het hoogtepunt van de E3, iedereen wel denk ik. GT5 is abnormaal mooi. MGS4 is prachtig, en volgende week demo. Maar swat, dit filmpje is al niet normaal. R&C is een dikke vette platformer, noem maar op. Ook de online games, home, noem maar op, zijn enorm mooi uit de doeken gedaan. Straks bekijk ik de pers eens op mijn gemak. Maar mijn gevoel zegt op dit moment dat Sony de E3 gewonnen heeft.
Vorig jaar had Microsoft daarentegen wel dik gewonnen. Maar echt, dit jaar ben ik zeer aangenaam verast door sony . Tot straks iedereen .
edit: ook nog nieuwe trailer van uncharted gezien, damn!!! En nogmaals, gt5, man man, is dat nu echt of niet echt?. Sony heeft wat topontwikkelaars bij hen hoor .
Laatst bewerkt: 12 jul 2007