The Club

Discussie in 'Algemeen' gestart door rikkel, 5 mei 2006.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    [gt]21643[/gt]

Het geluid is niet echt spectaculair, maar ik vind de gameplay er wel leuk uitzien :)

2. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    'gewoon weer een shooter'

3. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Niet echt spectaculair? Het is nog slechter als in GoW! Dit lijkt me typisch zo'n game die ik later wel weer koop voor 30 euro ofzo. Niet echt een must-have.

4. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Nog slechter dan GoW? :eek: Veel gekker moet het inderaad niet worden.
    Maar nee, dit wordt zo te zien niet wat :9

5. Pjotrski

Pjotrski Army of One

Leuk Bevonden:
    0
    Schieten voor kudo's :D

Ziet er idd niet erg spectaculair of stijlvol uit.

6. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    de mensjes zijn wel gedetaileerd (ofzo) als bizarre nou deze poppetjes in pgr4 doen aan de zijkant en in het publiek enzo

7. badname

badname Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kon nog geen topic over deze game vinden en aangezien ik hem vandaag dankzij xboxworld.nl exclusief behind closed door heb kunnen zien en.... SPELEN wil ik dit graag met jullie delen.

Zoals op de frontpage stond kon je naar sega emailen en op de gameplay een presentatie bijwonen.

Er werden twee levels van het spel getoond en de gameplay hierbij werd uitgelegd, maar als je de trailers thuis al had bekeken was dit al bekende informatie.

Het spel leek me trouwens echt super en helemaal in de stijl van bizzare creations. Toen ik de presentatie bekeek had ik nog wat twijfels over de camera en de controls, maar aan het eind mocht ik zo gelukkig zijn samen met een andere gozer om de enige te zijn die het spel ook echt mochten spelen!

Ik heb het prison level gespeeld duurt zo'n 3 min en ik behaalde 122 000 punten. De controls werkte goed en je had het al aardig snel door. Voor de eerste keer spelen ging het eigenlijk best goed al meteen en haalde het level met gemak.

Een aantal feitjes die ik vernomen heb van diegene die het presenteerde zijn de volgenden:
    -Er zit multiplayer in, verschillende modus online en 600 verschillende leader boards
    -je heb 8 characters waarvoor je kan spelen. Ieder met eigen eigenschappen. Ene heeft minder speed maar meer power bijvoorbeeld.
    -Er zitten ongeveer 30 wapens in het spel ontworpen door iemand die aan The Matrix heeft gewerkt.. Zijn gewoon wapens die lijken op bestaande wapens btw.
    -4 player splitscreen kan online en offline.
    -8 verschillende settings met meerdere levels per setting. Een level speel je ongeveer 3 min.
    -Op moeilijkere niveau's zullen er meer vijanden spawnen
    -Er komt een demo VOOR de release van het spel.
    -Het spel komt in februari uit.

Ik weet niet of al deze dingen al bekend waren, maa rik hoop wat nieuws te brengen en het bij deze met jullie te delen. Dit spel wordt volgens mij best wel vet :)

Laatst bewerkt: 23 nov 2007
  8. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Leuke impressie =), ben blij om te horen dat er eindelijk weer eens een spel 4-player splitscreen ondersteunt.

9. badname

badname Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het geluid is in de versie die ik speelde anders... Je hoord ook 'Headshot' enzo dus constant van dat soort stuff.. maar wel genoeg afwisselend.

In het menu als je de characters kan kiezen zien ze er trouwens super geweldig gedetalleerd uit! Ik stond echt zo O_O te kijken. Helaas is het in-game minder :mad:

Dat filmpje hierboven dat level lieten ze zien maar dan overdag.. dus je heb ook nog dacht/nacht versies van de levels blijkbaar.

Dr was in een zo'n level ook een gast die in de verte naakt rend hij is gedwongen in 'the club' gegooit en als je hem schiet krijg je een dikke bonus. De meneer van de presentatie vergeleek het met de UFO in space invaders.

Laatst bewerkt: 23 nov 2007
  10. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb m gepre-ordered bij gcshop.nl

11. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Was net als Badname ook bij de behind closed doors presentatie geweest.
    Was best speciaal daar boven in een kamertje van de jaarbeurs. Ik moet zeggen dat ik de game wel vet vond maar dat het niet echt iets speciaals had waardoor je hem ''moet'' hebben.

Het was jammer dat de engelsman resoluut NEE zei op het laten zien van de multiplayer en dat er maar 1 level heel vaak werd getoond. Dat level vond ik namelijk maar niks. Het Venezuela level wat later werdt getoond was een stuk intenser en sfeervoller als je het mij vraagt.

Ik had zelf ook nog eventjes mogen spelen tijdens de presentatie bij een soort van territory mode. Hierbij stond ik in een kapotgeschoten huisje en moest ik voor een aantal minuten een eindeloze storm van vijanden van me afhouden.
    Nou kan ik best aardig knallen vind ik zelf, maar dat hele stijlvolle killen is wel iets waar je op moet oefenen. Alhoewel ik wel een mooie double kill met de rocketlauncher had! :p

Wel jammer dat de ontwikkelaar ook niet liet zien dat je ook nog kon bashen en granaten kon gooien. Zo werdt het wel heel standaard. En de nadruk werd heel erg op het stijlvol scoren gelegd.

RICO SLAY!

12. Near

Near L's opvolger.

Leuk Bevonden:
    0
    speelduur

Ik was Zaterdag bij de presentatie. Maar hij zei dat je over een level ongeveer 2,30 minuten doet. En er waren maar 8 levels. Dus is dit een spel waar je lang mee doet. Er zijn wel leukere shooters te krijgen. En als het een spel is om eens in de week even te doen, is zoiets dan ook in de prijs te zijn of moeten we hem gewoon voor 60 euro kopen?

13. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee je moet de game zien als een race/schietspel. Je speelt het en probeert in een run een zo'n hoog mogelijke score te halen. En op al die maps heb je ook nog verschillende gamemodes zoals dat Territory gedoe, breakout (door een level rennen en zo mogelijk score halen, wat ze lieten zien). Die gamemode waar de engelsman het over had. Dat je echt ronden door het level heen moest blijven lopen als ware een auto die per track een beter score probeert neer te zetten en etc.

Er zijn mensen die dit helemaal geweldig vinden en dus daarop steeds hun tijden en scores willen verbeteren. Persoonlijk ben ik niet zo'n type, ik wil eventjes zien wat de multiplayer brengt. Net als bij racegames zal dat het ding zijn waarvan afhangt of mensen hem kopen of niet, lijkt me.

14. badname

badname Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    8 werelden niet 8 levels.. per wereld heb je meerdere wegen/levels

Dat van die teretorry mode liet ie virjdag helemaal niet zien :eek: en ook geen venezuela level, wij zagen het prison level en nog een andere..

15. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja bij ons lieten ze eerst zo het Warehouse level zien. Met wat treinen en die Naked UFO guy wat jij vertelde :p Daarna lieten ze wat trailers zien met info over hoe de game gespeeld dient te worden. Toen vroeg hij zo van ''Does anyone wants to have a go?''. Dus ik zoiets van ''Jah doe maar he'' :p Afijn toen moest ik dus in een afgebakend gebied van het level Warehouse (of prison, weet ik niet zeker) een aantal mensen van me afhouden.

Toen dat was afgelopen ging die Engelsman zelf nog een level spelen in (ik dacht) Venetie of Venezuela. Volgens mij die eerste, omdat er overal van die gondola bootjes in de rivieren lagen.

En toen... Was het afgelopen :p Heb overigens alleen Dragov (die Rus) als speelbaar karakter gezien. De rest lieten ze alleen in het menu zien.

16. badname

badname Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja bij ons ook alleen dragov, maar die chars in menu zagen er mooi uit.

En ja dat eerste level hadden wij ook maar het 2e was Prison.. dus jij heb een ander level gezien :eek: En andere game modus! vet :)

17. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Ik ben vrijdag naar de presentatie geweest. Helaas niet alles gezien wat ik graag had willen zien, zoals meer levels dan de fabriek/warehouse en prison. Ook wat meer personage's dan Dragov was leuk geweest. 8 personages en 8 levels lijkt weinig, is in feite ook weinig. En in de eerste instantie had ik ook zoiets van is dat alles, tot bij mij de vergelijking viel met Stuntman.
    Wat maakt stuntman zo goed?, de drang als speler om je steeds te verbeteren, om meer punten te halen, om het parcours perfect af te leggen. In principe geld datzelfde voor The Club en in dat opzicht is het een intressante titel. De vraag is alleen, hoe lang blijft dat leuk en wat zijn straks de multiplayer mogelijkheden, want vooral over dat laatste heb ik vrijdag zeer weinig tot niets gehoord.

18. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    toxito was jij op zondag half 2?:confused:

daar was ik nl ook bij want ik had die double rocket launcher kill wel gezien ;)

19. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Achievement list

No, Seriously
    G: 40
    Kill 10,001 people in multiplayer Ranked Matches.

ROFL :')

20. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Hihi owned Gears of War even hoor :)

Deel Deze Pagina