Ik kon nog geen topic over deze game vinden en aangezien ik hem vandaag dankzij xboxworld.nl exclusief behind closed door heb kunnen zien en.... SPELEN wil ik dit graag met jullie delen.
Zoals op de frontpage stond kon je naar sega emailen en op de gameplay een presentatie bijwonen.
Er werden twee levels van het spel getoond en de gameplay hierbij werd uitgelegd, maar als je de trailers thuis al had bekeken was dit al bekende informatie.
Het spel leek me trouwens echt super en helemaal in de stijl van bizzare creations. Toen ik de presentatie bekeek had ik nog wat twijfels over de camera en de controls, maar aan het eind mocht ik zo gelukkig zijn samen met een andere gozer om de enige te zijn die het spel ook echt mochten spelen!
Ik heb het prison level gespeeld duurt zo'n 3 min en ik behaalde 122 000 punten. De controls werkte goed en je had het al aardig snel door. Voor de eerste keer spelen ging het eigenlijk best goed al meteen en haalde het level met gemak.
Een aantal feitjes die ik vernomen heb van diegene die het presenteerde zijn de volgenden:
-Er zit multiplayer in, verschillende modus online en 600 verschillende leader boards
-je heb 8 characters waarvoor je kan spelen. Ieder met eigen eigenschappen. Ene heeft minder speed maar meer power bijvoorbeeld.
-Er zitten ongeveer 30 wapens in het spel ontworpen door iemand die aan The Matrix heeft gewerkt.. Zijn gewoon wapens die lijken op bestaande wapens btw.
-4 player splitscreen kan online en offline.
-8 verschillende settings met meerdere levels per setting. Een level speel je ongeveer 3 min.
-Op moeilijkere niveau's zullen er meer vijanden spawnen
-Er komt een demo VOOR de release van het spel.
-Het spel komt in februari uit.
Ik weet niet of al deze dingen al bekend waren, maa rik hoop wat nieuws te brengen en het bij deze met jullie te delen. Dit spel wordt volgens mij best wel vet
Laatst bewerkt: 23 nov 2007