Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 11]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 17 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is inderdaad nogal overdreven. Sony heeft zeker mooie dingen laten zien maar heeft de gamer voornamelijk warm gemaakt voor de dingen die ergens volgend jaar gaan komen: o.a. GT5, MGS4, LittleBigPlanet en natuurlijk Killzone 2. En wat dat betreft hebben ze zeker goed werk afgeleverd.

Microsoft heeft de gamer aangesproken die graag al wat eerder (dit jaar) van echte next-gen titels mag genieten zoals: Mass Effect, COD4, PGR4 en natuurlijk Halo3. De troeven voor 2008 houdt men nog even achter de hand.

2. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb zo'n idee dat MS het eerst aanpakt van dit jaar met de E3 alle releases van dit jaar laten ze zien.

Dus op de volgende grote evenementen krijgen we waarschijnlijk de 2008 games te zien :D.

Persoonlijk zie ik toch MS als winnaar sony heeft toch minder top-titels en ik hoorde op gamekings killzone 2 uber uber grapisch maar lineare gameplay...

3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Wel knap dat ze dat nu al weten dan, ze hebben namelijk net zoveel als ons gezien, de 2 trailers. Ze zeiden overigens dat Killzone 1 lineare gameplay had, maar ze wisten niet hoe het in deel 2 zat. Het zou ook netzo kunnen zijn als in Gears of War. Ook linear, maar maar meerdere opties / routes in een situatie. Niemand weet het helaas nog (behalve de makers), dus we moeten nog even geduld hebben. :)

4. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Maar als ik het goed begrijp is er het komende jaar dus nog steds geen reden om een PS3 te halen... Allemaal 2008 meuk?

5. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat was juist het hele doel van MS.

"Xbox 360 Showcases Holiday Lineup"
    http://www.xbox.com/en-US/community/events/e32007/articles/holidaylineupshowcase.htm

Het is niet handig om al je kruit meteen te verschieten. Over een paar maanden staat de X07 alweer voor de deur. Daarna duurt het weer lang tot de volgende E3. De gelegenheid voor de 2008 titels is X07, ik verwacht dan ook een prijsverlaging. Door zo'n actie gecombineerd met titels als Halo3, GTA4 en COD4 gaat de 360 een zonnige winter tegemoet.

6. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Er komt toch ook het nodige dit jaar hoor: Heavenly Sword, Lair, Uncharted, Warhawk, Ratchet and Clank, GT5 Prologue, Haze, UT3, Wipout HD, Socom Confrontation, Singstar, Folklore.

En natuurlijk nog multiplatformgames zoals Assassins Creed, Kane and Lynch, Burnout Paradise, GTA4, Call of Duty 4 etc.

Begin volgend jaar komen games zoals GT5, MGS4 en Killzone 2, de games van de E3 dit jaar en natuurlijk Little Big Planet. Ook nog nieuwe zaken zoals Infamous en de games van Ncsoft (waarschijnlijk een mmorpg).

Ik verwacht op de TGS nog wel een aantal mooie dingen van Sony.

Edit: Nieuwe kleine gameplay beelden Heavenly Sword. Goedemorgen zeg.......

7. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.723
    Nog een keertje:

[gt]21554[/gt]

Trailer van BY FAR de mooiste Wii titel. Dit is een MUST-HAVE!

wat een game _O_

8. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Doet me helemaal niks en 1x is denk ik wel genoeg :+ .

Je begint nu wel een beetje op de gast te lijken die de heletijd ps3 screens post. Dit soort dingen hebben helemaal niks met de console war te maken =( .

9. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.723
    En wat voeg jij toe aan deze topic?

10. Gainesis

Gainesis Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Wii heeft voor mij alleen Galaxy,Brawl en Kart. De rest is echt bullshit.
    Xbox 360 heeft TE veel voor mij en daar ben ik echt blij mee.

11. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik probeer het hier leesbaar te houden. Het is moeilijk te volgen als mensen hun eigen posts herhalen omdat ze toevalig geilen op een klein Italiaantje met een snor. :b:

12. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.723
    HEt klopt inderdaad dat ik de post herhaalt heb, maar dat is enkel omdat men hier te druk is om te praten over Sony en MS.

13. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Mario Kart ziet er wel erg leuk uit zeg, alleen dat stuurtje damn dat ziet er wel erg cheap ass uit. Heb niks mee gekregen van de Nintendo presentatie, daarom zit ik nu alles maar even terug te kijken. :b:

14. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Lijkt me niks. Kan er nog steeds niet tegen dat het een wijf is :+ Daarnaast vind ik het een soort opgepoetste Prince of Persia. Grafisch wel in orde, maar verder lijkt dit me niet zo boeiend.

Persoonlijk vind ik dan Ninja Gaiden Sigma een betere optie.

15. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Leuke e3 presentatie van sony, maar ik heb wel een glimlach op me gezicht.

Timed-exclusive voor dit jaar? Leuk, want pas in november december komen die games uit, en de x360 versies van die games zijn pas enkele maanden later begonnen dan de ps3 versies, logisch gevolg dat men dus meer tijd nodig heeft voor optimaal tweaken per console. Tja, kom dan aan met 1 jaars exclusives. Kans is trouwens ook nog groot dat zowel haze en UT worden uitgesteld.

Teleurgesteld door nintendo, maar we weten dat zowel ms, nin, en sony allemaal ook nog eigen conferenties geven waarbij ze de echte verassingen gaan geven.

16. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.723
    En het zal me niks verbazen als daar oa. Kid Icarus en een nieuwe Pikmin tevoorschijn komen.

17. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Ik vind het een beetje muggenziften, Sony legt momenteel de beste kaarten op tafel. Op de E3 van 2006 werden games als Halo 3 en Mass Effect al door Microsoft gepresenteerd. Toentertijd hoorde ik ook niets over het eerder van next-gen titels genieten en waren de meeste lovend. We zijn inmiddels een jaar verder en genoemde titels zijn nog steeds niet speelbaar.

18. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet?

Halo 3: http://previews.teamxbox.com/xbox-360/1668/Halo-3/p1/

Mass Effect: http://previews.teamxbox.com/xbox-360/1672/Mass-Effect/p1/

Maar je doelt waarschijnlijk op het feit dat deze titels nog niet uitgebracht zijn. Mass Effect heeft inderdaad met uitstel te kampen gehad maar Halo 3 voor zover ik weet niet.

Het blijft nog altijd een feit dat Microsoft en Sony dit jaar verschillende doelstellingen hadden met hun pers conferentie. Je kan niet ontkennen dat Microsoft voor in ieder geval dit jaar de beste kaarten heeft, het is een hele sterke line-up waar ze logischerwijze de nadruk op wilden leggen.

Laatst bewerkt: 12 jul 2007
  19. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    waar de enige titel die ik vet vind is Heavenly Sword,haze en UT3

en de laatste komen(toch?) ook op de 360

20. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Dat vind ik een beetje raar zeggen. Spellen zijn nog niet speelbaar. MGS4 en Kilzone 2 toch ook niet?

Is er trouwens een plek waar je de gehele shows kunt bekijken. Live!!! 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina