Mass Effect: Bioware's X360 RPG

Discussie in 'Algemeen' gestart door jellejelle, 4 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LoukK

LoukK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is altijd zo, einde van het jaar wanneer de winter begint komen de meeste toppers. Dat is de voornaamste reden denk ik omdat je dan vaker binnenzit en gaat gamen.. De kerst kan er ook mee te maken hebben d.m.v. het kopen van games.

2. Pjotrski

Pjotrski Army of One

Leuk Bevonden:
    0
  3. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Sodeju, wat ziet dit er goed uit!

Ik wist eigenlijk niet eens van deze game af, maar toen ik het filmpje zag op Gamekings gisteren, kijk ik ERG naar deze game uit!

Misschien nog wel meer dan Halo3.....:eek:

4. Pjotrski

Pjotrski Army of One

Leuk Bevonden:
    0
    21 minuten durende Mass Effect Live Demo is hier te zien!

5. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    echt hele vette game

de actie van een shooter met de diepgang van een rpg

vooral die voice-acting vond ik heel gaaf, alsof je naar een film zit te kijken ofzo

6. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Deze komt er bij mij in. No mather what. Ga hem echt helemaal kapot spelen.

7. Stridone

Stridone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, prachtig filmpje is dat. Mass Effect=day 1. _O_

8. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Damn, waarom zijn die screens nu weg??? Misschien door IGN, raar...

Laatst bewerkt: 13 jul 2007
  9. Ashavan

Ashavan Guest

Begin me twijfels te krijgen.

In de filmpjes zie je meer en meer FPS-achtige gameplay filmpjes en er wordt zeer weinig verteld en getoond over het RPG gedeelte, behalve de conversaties vanwege de gezichtsuitdrukkingen.

Als ik ergens geen behoefte aan heb dan is het wel een FPS overheersende RPG.

10. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is precies hoe ik erover denk na het zien van de filmpjes. Hopelijk overheerst het RPG gedeelte zoals in eerdere Bioware games (Kotor, Baldur's Gate), want het FPS gedeelte ziet er in deze game knullig uit imo.

11. Ashavan

Ashavan Guest

Zoals de personages rennen in die filmpjes lijkt meer op een stel homo's die aan het joggen zijn :confused: Maar daar kan je nog over heen kijken als de rest goed is.

Bij KOTOR was ik ook erg skeptisch in het begin en heb uiteindelijk van deel 1 erg genoten terwijl het einde van deel 2 erg gehaast en simplistisch was. BG was gewoon een enorm goede serie. Was Bioware ook degene die Icewind Dale had gemaakt of was dat een andere ontwikkelaar?

Zal even afwachten op de reviews en dan ergens op de kop tikken om te proberen of niet.

12. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb alle vertrouwen in BioWare... Denk niet dat het FPS gedeelte zal overheersen hoor. BioWare weet waarom KOTOR zo succesvol was en zal dit proberen te evenaren...

13. Spinner

Spinner So it begins....

Leuk Bevonden:
    0

ja geloof het wel....mijn box was in reparatie dus wat doe je dan als je je verveelt? juist.....BG! Blijft de nummero uno voor mij.

maar goed. ontopic...ik heb wel vertrouwen in bioware betreft deze game

Laatst bewerkt: 13 jul 2007
  14. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Baldur's Gate 2 is imo nog steeds de beste rpg ooit gemaakt. Kotor 1 had een goed verhaal, maar de gameplay vond ik een stuk minder goed dan in BG. Het laatste project van Bioware vond ik gewoon zware crap (Jade Empire). Dus Bioware is bergafwaarts gegaan voor mij, maar wie weet gaan ze het helemaal goed maken met Mass Effect.

15. Morridin

Morridin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je al die RPG menu's niet gezien? Er zit minstens net zoveel RPG in als kotor hoor, alleen hier speel je als FPS. Bovendien, als je naar de cursor kijkt, die springt naar vijanden toe, dus je hoef niet erg precies te mikken. Geeft ook maar weer aan dat het helemaal niet zo fps is.

Ps: Imo is bg2 ook de beste rpg. Er zijn ook veel mensen die planescape torment als de ultieme rpg beschouwen.

16. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook gewoon de klasse kiezen met puur magie :b:.

17. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    FPS? Ik zie de characters toch echt in third person wanneer ze iemand aanvallen.

18. Ashavan

Ashavan Guest

GoW en andere shooters zie je ook in 3rd person dus dat zegt niks.

19. H3rm1t

H3rm1t From Here 2 Oblivion

Leuk Bevonden:
    0
    GoW, GRAW en anders shooters waar het poppetje waarmee je speelt in beeld is, zijn GEEN FPS maar TPS (Third Person Shooters).

20. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Nope, in GoW en GRAW kijk over de schouder heen en dat is 2nd person. Waarom weten zo weinig mensen dit |:-...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina