The Darkness

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 31 dec 2006.

1. BadassBart

BadassBart Infinite Euphoria

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had The Darkness afgelopen zaterdag gekocht, maar heb m maandag alweer ingeruild voor een andere game.

T ziet er prachtig uit maar ik vond het zonde van de €55,-. Je raast er vrij snel doorheen en de multiplayer is echt mager. Wellicht een tweede poging als hij in de aanbiedingenbak ligt.

BTW: de medewerker van de mediamarkt vertelde me dat dit het meest geruilde/teruggebrachte spel ooit was.....:confused:

2. Ryan Mckane

Ryan Mckane Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik wil hem alleen al voor de graphics,geluid en animatie's :lol:

3. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25

Ik speel hem op hard zonder guides etc en ben nu toch al een mooi poosje zoet. Deze game koop je trouwens ook niet om de multyplayer maar om het na mijn mening enorm vette verhaal. Daarom heb ik liever een game die kort maar krachtig is zoals The Darkness dan een game die uren duurt en je totaal niet kan boeien.

En het lijkt mij heel sterk dat The Darknes het meest terug gebracht/geruild spel OOIT is.. ik heb toch al geen hoge pet van de medewerkers bij de Media Markt de helft van het personeel verkoopt je toch maar praatjes die nergens op slaan.

Ik heb in ieder geval geen spijt van dat ik The Darkness heb gekocht vind hem mijn geld dubbel en dwars waard zo en nu weer verder spelen.

Laatst bewerkt: 11 jul 2007
  4. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    HAHAHHAHHAHA the darkness het meest geruilde game ooit ! :p jonge dat geloof je zelf toch niet of wel ? xD Het is een supertoffe game en wat looney zegt: het draait alleemaal om de single player. Man dit is echt een toffe game joh koop hem snel terug :9 want zelfs de woordgroep ''COME.....EMBRACE THE DARKNESS'' is al tof voor de shit :p dit spel is egt te wreed voor de lauwe shit man ;)

5. okkie1

okkie1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan me iemand ook helpen ben nu in het 2de gedeelte het oorlogs gedeelte op de hills ben ik beland waar je alleen in darkness iemand moet ontmoeten staat er maar ik snap er helemaal niks van ben al een uur aan het zoeken geweest wat ik moet doen maar wie kan me verder helpen....

6. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Niet te moeilijk denken. Je volgt gewoon het pad met de lichten aan de zijkant en dan kom je vanzelf bij een soort kruis.

7. manolo ribera

manolo ribera Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    blijf gewoon op het pad, schiet die zombies neer. en als die lichtflits komt gelijk the darkness weer oproepen. en gewoon naar voren lopen totdat je bij een huis komt. je hebt overigens de darkness nodig om die kerel te zien die je de darkness guns geeft.
    overigens vind ik die hell wereld zwar luguber. je voelt je zwaar naar als je erin rond loopt. dat heb ik iig.

8. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Dat betekent dat de sfeer in The Darkness érg goed is neergezet door de makers.

9. manolo ribera

manolo ribera Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    idd echt knap van ze. dat stadje. de oneindige 2e wereldoorlog, die zombie duitsers met die snavels. heel vet allemaal. overigens vond ik het stukje in die orphanige ook naar ( in positieve zin )

10. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Die stem van The Darkness is ook echt meesterlijk. De rillingen lopen over je rug als je deze game 's nachts speelt. :+

11. Ryan Mckane

Ryan Mckane Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb hem gister uitgespeeld...wat een super vette game zeg.
    Over een tijdje ga ik hem weer opnieuw uitspelen.

12. Shizzel

Shizzel Guest

Heb hem net binnen van The_Yakuza, en is echt een cool spel. Moet The Darkness nog krijgen, maar de sfeer is echt top.

13. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu net voorbij de bel/klok die je moet weg drukken met LB en RB. Nu loop ik over de Hills, maar telkens komt er een bliksemflits en dan sta ik telkens ergens anders. waar moet ik in godsnaam heen. ik ga zo ook steeds dood door de overbevolking daar zeg....

14. Revenge

Revenge Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu 60 euro maar na zoveel reacties zie ik dat alleen de Singleplayer goed is en de multi echt bagger is. Een vriend heeft hem ik kan hem van hem lenen of ik kan wachten op een andere game bijv Two Worlds?

15. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    volg die bloedspoor op de grond.
    hou wel je darkness aan.
    als je spoor volgt kom je bij een kruis terecht.
    daar is iemand die je alleen ziet met je darkness aan..
    en daarna weer dezelfde weg trg..

die gasten blijven daar komen.
    dus maak alleen die gasten af die voor je lopen

16. Shizzel

Shizzel Guest

Ben nu dus zo'n 1,5 uur aan het spelen, en het is echt een vet spel :D. Volgensmij rond driekwart van chapter 1, hele tijd die kuthelicopter.

17. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    heb jij die nu van peter?:9
    chapter 1 duurt nog wel ff,
    is aardig lang:b:

18. Shizzel

Shizzel Guest

Jep, van Peter :9.
    Ja, ik dacht al dat het erg lang duurde ;).

19. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    stelletje wijven! Beetje over mij roddelen? :9

Ben blij dat hij je zo goed bevalt1 (Had ook niet anders verwacht eigenlijk)

(A)

20. josuwa

josuwa Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Heb em verkocht, als je hem een paar keer uitspeelt heb je het wel gezien, en dan start je een chapter en dan moet je nog ******lang ligge ouwehoere met debielen voor je terug kan schieten... Bagger

Deel Deze Pagina