Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 11]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 17 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Is dit precies de demonstratie zoals die "onstage" is gegeven??
    Ik zie namelijk veel korte pauzes alsof er geknipt is de verschillende scenes (om de actie sneller op elkaar over te laten gaan misschien??).
    Ook werd er gisteren naar de demonstratie iemand van het ontwikkelteam ONSTAGE gehaald met een controller in de hand om zo de suggestie te wekken dat het op dat moment gespeeld werd maar deze kerel heeft helemaal niets gezegd..... (beetje raar mijn inziens...)

Daarom, geef ons een echte onstage demo zoals dat met Gears verschillende keren werd gedaan zodat we de echte feel van de game kunnen mee krijgen.

Ik vind de game zeker wel indrukwekkend hoor maar blijf vooral sceptisch over de manier van hoe Sony zn games presenteerd......

2. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer is de e3 afgelopen dan? Wat kunnen we nog verwachten?

Vind Killzone 2 er zeker vet uitzien, vind het niet revolutionair. Een beetje een mix van meerdere spellen.

Tja...Vind de trailer van Halo3 zeker vet. Maar dat is meer het hele verhaal erbij. Ben benieuwd hoe het afloopt. Met Killzone heb ik minder. Maar dit ligt natuurlijk aan mij.

Ik denk dat MS zeker de beste kaarten in handen heeft, omdat veel spellen nog dit jaar uitkomen. Maar wat ik zo stom vond van MS was "Scene it". Het leek wel "Buzz" op de ps2.

3. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die 'on-stage' demo is een wassen neus!

Sommige fragmenten uit die 'demo' zijn exact hetzelfde als de eerder vrijgegeven trailer. RaRa hoe kan dat?

Vooraf opgenomen en gemonteerd. Zie het als een uitgebreide trailer. Een on-stage demo was het zeker niet.

4. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Sa, MS wil natuurlijk ook naar een bredere doelgroep dan alleen ons "hardcore"" gamers ;)
    Ik denk dat er nog wel meer van dat soort games uit gaan komen...

Killzone ziet er leuk uit maar voor mij op dit moment niet meer dan dat. Heb Killzone 1 bij een vriend gespeeld lang geleden omdat het als "Halo Killer" werd aangekondigd maar we weten allemaal hoe dat is afgelopen :)
    Nu nieuwe ronden nieuwe kansen maar ze hebben nog veel te doen om er een zowieso een killer van te maken. Een mooi plaatje zorgt er niet voor dat je jaren na release nog gespeeld word... Gameplay doet dat wel. (en het liefst een goede combinatie van die dingen! _O_ )

Ik weet ook wel dat jij dat weet maar ik vraag me af of er andere mensen zijn die dus echt denken dat het een "onstage" demo was....
    Als in, Cliffy B die iedereen welkom heeft, console boot, wat leuke dingen laat zien, controller weglegt en wegloopt...
    Dat is in mijn ogen een "onstage demo".

Laatst bewerkt: 12 jul 2007
  5. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eerlijk gezegd zie ik het pas net. Ik dacht in eerste instantie dat meerdere lui de game echt aan het spelen waren. Niet dus.

Mee eens. Dit is een filmpje, net als de overige filmpjes. Helaas ..

6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.723
    Dit is op zich wel een leuk filmpje:

[gt]21609[/gt]

Hoe dicht komt de E3 2007 trailer in de buurt van de rendered trailer van afgelopen keer.

7. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1

Leuke vergelijking!! De sfeer enzo proberen ze zeker hetzelfde over te laten komen maar de "openheid" is totaal weg in de 2007 versie...
    Ik denk dat ze een beetje de Gears of War kant op gaan. (veel kleine ruimtes met om iedere hoek een paar vijanden).

Grafisch gezien zit er tov de 2005 trailer weinig kleur in wat ik wel jammer vind.
    Ook hier weer het grauwe van Gears, MGS4 en nog wat andere shooters van deze generatie.

Al met al vind ik het een leuke show maar hebben ze nog meer te bewijzen voor me vooral ik ze "game of the show" noem :)
    Voorlopig is dat COD4 (die ik totaal NIET in mn radar had staan )

8. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.723
    Developer walkthrough door Metroid Prime 3:

[gt]21690[/gt]

9. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, oké, dus de xbox 360 games zal kunnen gamen dat het niet normaal is. Maar kijk naar de ps3 games. Zij hebben ook helemaal niet te klagen, in tegendeel zelfs. Iedereen happy}:]
    Zijn jullie dom ofzo? Sorry hoor, maar die presentatie heeft meer dan een uur geduurd, en dat filmpje van Kameo is achteraf in elkaar gestoken, ze hebben die game meer dan 20 min. ofzo gespeeld...
    gamespot:
    Once inside, those in attendance were treated to about 15 minutes of a controlled demo through a level in the game, which kicked off with the air sequence shown in the first trailer.
    Die trailer, is maar een gewone trailer van de demo. Maar de demo was er echt, ingame gespeeld(...) geshowd, tjonge jonge...
    Dit is zelfs een foto van iemand die killzone speelde(heb ik van gamespot)
    _O_:lol: zoals ik juist al zei...
    Nogmaals, what the...

Die animatie alleen al...

10. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    prachtig spel... maar Boss... what the (beep) zijn polygonen graphics?

11. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  12. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Waar zie je dat staan in die link van jou? Ik zie het namelijk niet...

13. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat is een vraag van mij aan MS.

14. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.723
    [gt]21710[/gt]

DE game waarvoor ik misschien Xbox Live Gold ga aanschaffen, kijk al een tijdje uit naar die game.

Aan de buttons in het menu te zien is dit ook van de xbox versie

Laatst bewerkt: 12 jul 2007
  15. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou wel redelijk zijn ja, 11 miljoen is niet normaal.

16. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat betekend gewoon alle 360's die ze tot nu verkocht hebben. Leuk dat ze daar nu achter komen. Kan natuurlijk ook zijn dat de persoon in kwestie ruzie heeft met anderen binnen MS, en daarom zijn aandelen heeft verpatst. Misschien is hij wel met de vrouw van Bill Gates naar bed geweest.:+

17. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja ik bedoel maar. Als je bijvoorbeeld een inkerving hebt. En je gebruikt daar textures voor. Dat is mooi, maar ga je echt een inkerving maken met polygonen, en dat lichte textures erop, dat is gewoon mooier. En al die kleine details zitten vol polygonen. En met Killzone 2 heb je zoveel van die dingen. Ook die kogels die op iemand zijn rug hangen, die zijn echt heel mooi gemaakt. Al die kleine details.
    Anyways, ik heb de trailer gezien op de ps3 in HD. En holy fuck...

18. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    FF over killzone ik heb dat filmpje op gamekings gecheckt idd indruk wekende grapisch etc.

Alleen als het een lineare shooter is met niet next-gen gameplay... Is het toch minder of niet dan?

19. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Wie zegt dat het lineair is. En als het zo is, oké, ik weet het niet. Maar Call of duty 4 is ook nog steeds liniear. Daar zegt precies niemand iets van. Anyways, we zien wel hoe het wordt...

20. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Interessante video voor de PS3 gamers die op Colin McRae Dirt wachten: klik hier

Nieuwsbericht:

bron

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina