Die cijfertjes zijn anders erg belangrijk. Het bepaalt mede welke console de meeste exclusives zal krijgen. Juist die cijfertjes hebben ervoor gezorgd dat Capcom en Namco weinig exclusiefs meer te melden hebben voor de PS3.
Cijfertjes zijn idd belangrijk, maar wel saai...
Er zijn natuurlijk meer games dan Halo3 om Killzone2 mee te vergelijken qua graphics. Ik noem een COD4, RE5 en Mass Effect. Iemand al die HD trailer van RE5 gezien?
Natuurlijk mag je nu al vroeg een oordeel vellen maar de games zijn natuurlijk nog niet af.
COD4? RE5? Multiplatform?...
Killzone 2 kent anders ook zo zijn low-res textures. Zie de volgende shot waar tevens de 'diepste details' ver te zoeken zijn:
Sony heeft precies wel een snaar geraakt met jou. Je probeert wel een beetje positief te zijn over killzone 2, maar wat heb je allemaal al wel niet gepost, in de negatieve zin t.o.v killzone 2? Komaan Macdennis, Killzone 2 ziet er fantastisch uit. Op gametrailers heb je een vergelijkingsfilmpje van de CGI trailer, met de ingame trailer van nu. Het verschil in nihil...
Verder lijken ze een soort van blur / filter effect te gebruiken wat de low-res textures op een (knappe) manier weet te verbergen. Een goed voorbeeld is de ondergrond van o.a. de dropship in de HD trailer. Haarscherpe textures? Sorry, ik heb ze niet gezien. Als het totaal plaatje maar klopt!
Eerst en vooral, de textures waren goed. Maar dat is nog niet zooo heel belangrijk voor mij. Wat mij opviel met Killzone was, de details, de animaties, de effecten. Alles liep vloeiend. En mooie "polygonen graphics"Vergelijk met halo 3(paradapaartje van Microsoft) is de trailer superieur...
Niet? Gears of War bracht toch wel enige vernieuwing en een game als COD4 zie ik ook vernieuwing brengen. De huidige beelden van Killzone2 tonen net zo weinig vernieuwing in het genre. Dat wil natuurlijk nog niet zeggen dat er helemaal geen sprake zal zijn van vernieuwing! Duurt nog wel even voordat deze game op de markt is.
Nogmaals, COD4 multiplatform. Gears of war bracht niets nieuws. Het maakt alleen het sluip schiet gedoe in een shooter "grootser" dan wat we gezien hadden.
Het 'nieuws' omtrent deze timed exclusives was eigenlijk al enige tijd bekend. Het was voor mij in ieder geval niet nieuw!
Vroeger was je de stoerste van de klas met vette exclusieve aankondigingen, tegenwoordig moet je genoegen nemen met 'timed exclusives' van een paar maanden waarvan de exacte reden zich laat raden. Hoe tijden veranderen ..
Men zou eens verder moeten kijken dan deze 'aankondigingen'. Misschien willen de uitgevers deze titels helemaal niet uitgeven tijdens de overvolle 360 vakantie periode? Het is veel logischer om ze in een rustigere periode uit te brengen, 1e kwartaal 2008. De PS3 kan echter eind dit jaar wel wat meer games gebruiken, waaronder shooters.
Deze games zijn samen met Uncharted, heavenly sword, Lair,Warhawk, R&C, GT5 prolugue, al die netwerk games,... een mooie aanvulling. Daardoor heeft ps3 gamer dit jaar alles behalve te klagen. Ze zullen zelfs serieus moeten gamen om alle games gespeeld te krijgen(gta4, assassin's creed, COD4, Stranglehold, en al die andere multiplatform games komen hier ook nog eens bij).
Microsoft heeft idd nog meer. Maar ik zie niet, wanneer ik dit jaar al die games gaan spelen. Sony heeft alles mooi verdeeld, en alles loopt gewoon mooi verder in 2008. Dan komen games als MGS4, little big planet, 8 days, nieuwe projecten,...
Zeg nooit nooit en zie ook de berichten van Konami van de afgelopen week.
Zeg ik ook niet. Maar op dit moment moet je niet continu in herhaling blijven vallen. Op dit moment is mgs4 exclusief voor de ps3. En als het van Hideo Kojima afhangt blijft dat zo. Wat gaat het gevolg zijn, mgs4 komt uit op de ps3. Konami stelt een team samen om de game te poorten naar de xbox 360. En een jaar later heb je de game ook op xbox 360, dan is het al 2009. Geen één mgs fan kan op zo'n game wachten. Geen één! Anyways, op dit moment is hij gewoon exclusief, einde discussie...
"Capcom does not comment on rumors. Devil May Cry 4 is exclusive to PS3. No other announcements have been made."
...
En verder Lair, GTA4, Eye of Judgement, Getaway, games van Namco waaronder Tekken 6, meer games van Capcom en inderdaad geen Final Fantasy. Al met al weinig tot geen nieuws van Japanse developers.
TGS dude... Deze perconferentie was al enorm goed. Qua voorstelling de beste van de 3. Qua verwachtingen waarmaken ook. Alleen door killzone 2 al. En psp bom, home bom, PSN bom,... PS3 games bom. Niet veel nieuws(meer dan Microsoft), maar ps3 gamers mogen heel blij zijn. En dat zijn ze ook .
Ik snap niet wat er zo innovatief aan is. Het is gewoon een platform van waar je zooi kunt downloaden.
Dude, op arcade heb je allemaal oude shit. Op Playstation netwerk heb je zoveel meer innovatie. Dat zijn tenminste echte games! Hier wil ik zelfs niet over discussiëren, is toch overduidelijk...
Die 'oude classic bullshit' waar je op doelt is trouwens flink in de minderheid.
Sony krijgt net zo goed 'oude classic bullshit'.
Yeah right. Arcade zit vol oude classic bullshit... Zo simpel is het. Wat heb je daar dat beter is dan calling all cars, LBP, warhawk, Pain, en al die nieuwe aankondingen? Niets beters heb je daar. Sony speelt het heel goed...
Mee eens.
Mmm, toch mee eens, cool .
De eerste topper verschijnt anders al in september. Het een en ander zal verspreid zijn over een kleine 4 maanden.
Klik om te vergroten...