Assassins Creed

Discussie in 'Algemeen' gestart door Timmeh, 3 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Vanuit het IGN hands-on artikel:
    Over dat Sci-fi tintje zullen we waarschijnlijk wel wat meer over lezen in de reviews ;).
     
  2. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    ach jo je moet 't volgens mij gewoon ff zelf spelen en kijken wat je er dan nog van vind.

    maar nu je 't zegt is 't me ook opgevallen maar sch wat boeit 't als de rest goed is....

    ook komt er nog bij dat dit niet de officiele game was dus er zullen nog wel wat dingen veranderen.

    ze mogen hem best wat uitstellen als die er beter van word, en een demo zal HEEEEEELL handig zijn en leuk natuurlijk
     
  3. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat Sci-Fi hoop ik echt dat ze zo MIN mogelijk hebben! Ik snap het ook niet echt.. Ze hebben het gewoon telkes aangekondigd als een Middeleeuws iets, en dat was juist wat mij zo aantrok.
    En dan nu zie je ineens van die dingen rondom mensen enzo.. Vind ik echt vaag. Zo had ik het liever niet gehad!
    Maar waarschijnlijk zijn ze er zelf van overtuigd dat het heel bruut is ofzo, dat ze alles nog geheim houden.
    Denk niet dat ze een paar dagen voor de release opeens zeggen: HAAA tis maar 3x in middeleeuwen en de rest vecht je gewoon ver in de toekomst!
     
  4. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Zou wel een stunt zijn.
     
  5. Mike Cinerama

    Mike Cinerama Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    kleine spoiler

    Wat ik heb gelezen en gehoord is het volgende:

    jouw over over over over grootvader was vroeger zo'n middeleeuwse assassin en er is een theorie dat herinneringen worden weg geschreven in bepaalde genen. Om deze herinneringen te triggerren ga jij in een soort van matrix simulatie die missies nadoen (vandaar dat je die matrix codes af en toe te zien krijgt en er af en toe over het hele scherm zo'n witte flux te zien is)
     
  6. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    nee het heeft nix te maken met tijdreizen, ( zei dat wijf in een interview) alleen dat geflikker is me ook opgevallen, volgens mij is het een soort magie achtige shit,

    want in die on stage gameplay, zag je dat hij voorbij een paar gasten wou, dus hij liep langs een gast rechts van hem, liep naar een poort toe,

    en opeens verdween die gast rechts van je en staat ie vlak voor je, het was zeker geen bug, het was express zo gedaan, alsof ie zichzelf teleporteerde

    hoe het ook zit, het zou in iedergeval een goede manier zijn om het te verneuken, doen ze zoveel moeite om alles zo goed mogelijk na temaken, gaan ze dit doen???
     
    Laatst bewerkt: 12 jul 2007
  7. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Dudes waar maken sommige zich zo druk over die "glans" Tuurlijk het ziet er een beetje debiel uit.
    maar het speelt mischien wel een heel belangrijke factor in die game.
    Laten we nou eerst maar even wachten voordat we zoveel commentaar gaan geven.
     
  8. Mike Cinerama

    Mike Cinerama Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat mij ook niet om de glans, maar meer om het feit dat je in een matrix wereld speelt. Had het gewoon lekker in de middeleeuwen gelaten zonder simulatie, maar ja je hebt wel gelijk, we moeten maar afwachten hoe dit "matrix" gebeuren uitpakt
     
  9. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Dus iets wat jij gewoon hebt gelezen, zonder officïele bron neem jij dus aan als waar? =(

    Het enigste dat we zeker weten is dat we wat high-tech shit zien tijdens het spelen. Hoe, waarom en tot hoeverre dit gaat is nog onbekend. Dat simulatie gedoe is dus verre van een feit en dus niets om je (nog) niet druk over te maken.
     
  10. Mike Cinerama

    Mike Cinerama Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    As opposed to the über-stealthy approach you've seen, we took a more direct route to the target, even assassinating a civilian to get the guard's attention, without realizing we were the culprit, to bypass security. Killing unarmed NPCs is generally frowned upon, and it decreases a status bar beside the awareness meter, which goes down when you take damage, as well. When the bar is depleted completely, your HUD disappears, and you get a slight static filter on screen. When the bar is full, you get a rotating double helix behind it. Also, the "Matrix code" fluctuations actually resemble molecular models, The Ubisoft rep couldn't elaborate on the notion behind any of the "futuristic aspects" of the UI, but said that they'd be revealed within the first 5 minutes of the game, so it wasn't some big secret, just something they wanted players to experience fresh upon release.

    bron hands on xbox360fanboy.com http://www.xbox360fanboy.com/2007/07/12/x3f-hands-on-assassins-creed/

    deel van interview van 1 van de voice actrices uit het spel

    It's sort of based on the research that's sort of happening now, about the fact that your genes might be able to hold memory. And you could argue semantics and say it's instinct, but how does a baby bird know to eat a worm, as opposed to a cockroach, if its parents don't show it? And it's about this science company trying to, Matrix-style, go into people's brains and find out an ancestor who used to be an assassin, and sort of locate who that person is.

    http://www.xbox360fanboy.com/2006/12/14/doh-assassins-creed-plot-leaked/

    En dit is nog maar van 1 site, IGN etc berichten ook hetzelfde
     
  11. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    En omdat ze het vergelijken met de matrix haal je er al direct uit dat heel de middeleeuwse setting gewoon een simulatie is? Dat is natuurlijk een van de vele mogelijke opties (of meningen), maar om het nu al als een feit te bezien... =(. So hold your horses ;).
     
    Laatst bewerkt: 12 jul 2007
  12. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Filmpje is wel vet, maar de zweer is wel anders dan voorheen door al dat gedoe. Vind dat wel jammer!
     
  13. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Wat is er met je zweer gebeurt dan, is hij opengebarst?
     
  14. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Misschien al gezegt maar in een interview met jade, het spel begint met dat je full-assassin bent en je fcked up een moord en verliest al je skills zeg maar.

    Dus je krijgt eerst een voorproefje van het zijn van een meester assassin etc.

    Er zit dus een lv up systeem in.
     
  15. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Oops sfeer, ben beetje moetjes :9! Maar nu lijkt het minder middeleeuwsachtig, maar word denk toch een topper
     
  16. Shizzel

    Shizzel Guest

    Niet echt een level-up systeem, maar per moord die je doet krijg je van je meester steeds een wapen dat van je afgepakt is na die mislukking weer terug.
     
  17. Dark Aldo

    Dark Aldo Bitch Please

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het niet met deze game, het zag er te bugged uit. Deze game haalt het nooit voor 2007. Nooit. ik hoop echt dat ze het goed uitwerken en het niet rushen, dat zou gewoon jammer zijn. Ubi Montreal kennende gebeurt dat ook niet, maar je weet het maar nooit. de game staat erg onder druk in de pers.
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Hebben jullie het ook over deze trailer?

    http://www.gametrailers.com/player/21527.html (150 meg)

    Het ziet er prima uit, maar er zijn idd bugs. Zo zie je aan het einde van de trailer dat een ventje in de lucht blijft hangen. Verder vond ik het vechten er ook maar "moah" uit zien, maar de chase scene daarna (waarbij de assassin tegen allerlei bewoners opbotst) vind ik wel weer erg mooi, evenals het jumpen over en slingeren aan palen.
     
    Laatst bewerkt: 12 jul 2007
  19. Dark Aldo

    Dark Aldo Bitch Please

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Jup, die "trailer".. Ik blijf bij mijn vorige standpunt, deze game haalt 2007 NOOIT. Kijk die potten... sjongejonge!
     
  20. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    ach sgeit we zien wel, van mij hoeven ze 2007 niet te halen,
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina