[PS4] [Sony] E3 2007

Discussie in 'Games' gestart door CaptnCook, 6 jul 2007.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Was ik al bang voor :9:+
    Dan zal ik opeens een loterij moeten winnen om een PS3 + HS te kopen, want ik ga dat echt niet van mijn eigen zuurverdiende centjes doen (voor 1 game iig niet)

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Gameplay footage Heavenly Sword! Wow! _O_
    [gt]21715[/gt]

Check trouwens www.gamekings.tv en dan de video over de Sony press conference. Ze zijn daar flink te spreken over wat Sony heeft zien. Verder hebben ze nog wat interessante uitspraken.

3. SnakeLiquid

SnakeLiquid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laten we zeggen " NOOIT"..

4. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    [GT]21739[/GT]
    Drake's fortune, cool!

5. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb eindelijk alle trailers bekeken en ik moet zeggen: ik ben erg blij dat ik een PlayStation 3 heb gekocht ondanks dat ik F1 07 erg mis. MGS4 zag er weer goed uit (al waren de textures niet overal even geslaagd in de trailer) en Uncharted ziet er echt heel veelbelovend uit, nu alleen hopen dat die Drake net zo'n goed personage is als Lara Croft. Het hele Killzone ding snap ik nog niet helemaal, daarvoor heb ik te weinig gameplay gezien om er een echt oordeel over te kunnen vellen. Kijkend naar deze e3 moet ik concluderen dat Microsoft toch wel net even beter uit de verf is gekomen, simpelweg omdat er voor mij meer must have titels zijn (mass effect, pgr4, Halo 3, bioshock en lost oddessey), maar dat Sony zeker op de goede weg is.

6. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Paar screens...

Verschil is echt heel klein...

7. SnakeLiquid

SnakeLiquid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Duidelijk wel, de rechterzijde ziet er vele malen beter uit. Vooral plaatje 6 en 9. Duidelijk een upgrade van 2005. Ziet er allemaal wel mooi uit, tevreden met mijn PS3 maar heb liever ook games met meer verhaal,daarom ben ik wel jaloers dat de xbox 360 BIOWARE als games producer heeft,want die maken echt schitterende games.

8. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Als die Starterspack komt voor 600 koop ik die meteen :)

9. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Als je het vergelijkingsfilmpje op gametrailers kijkt zie je toch echt meer kleurverschil tov deze screens die hier staan (hier is het allebei nogal grijs terwijl de vergelijkingsfilmpjes veeeeeeeel meer kleur verschil hebben.......).......

Maar goed, zal wel aan mij liggen :'-(

10. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, oké, ook al is er verschil. Sony is goed werk aan het verichten, en daar gaat het hem om :). De meeste mensen geven echt geen fuck meer om die CGI trailer. Nu praat men gewoon over hoe cool killzone 2 er wel niet uitziet, en dat is juist hetgene wat Sony wilde :).

11. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.758
    Men praat wel over hoe cool het eruit ziet, maar ze zijn vast vergeten hoe matig deel 1 speelde. Het kan er dan nog zo goed uit zien, met matige gameplay wordt het een matige game. Ik ga dus nog maar ff lekker de kat uit de boom kijken.

12. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    idd, het origineel zag er naar ps2 maatstaven ook goed uit (met flink wat technische problemen), maar was voor de rest een driehonderd in dozijn shooter. Nogmaals, van wat ik heb gezien vind ik Killzone 2 nu niet echt denderend.

13. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    1 had zo zijn goede en slechte kanten. En idd, het was geen topper. Halo was een veel betere game. Daarom dat ik ook verwachtte dat halo 3, killzone 2 zijn ass ging kicken. Nu, kan nog altijd, heb de games nog niet gespeeld he. Maar ik heb toch vertrouwen in Guerillia. Killzone als 1ste game, lang niet slecht. Kijk naar WRC1. Fuck, slechte rallygame. 2 was al 3x zo goed, 3 was nog beter, en 4 vind ik één van de beste rallygames(persoonlijke smaak). Die ontwikkelaars zie je echt groeien. En ik hoop dat het ook zo gaat zijn met guerillia...:)

14. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.758
    Ja, dat kan ook, maar daarom zeg ik: Ik oordeel niet te snel.

15. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Guerilla heeft met Killzone Liberations een top PSP game afgeleverd, zoniet de beste PSP game. Hoop dat ze met Killzone net zo'n topgame gaan afleveren, het begint er in ieder geval aardig op te lijken. Een van meest intense games die ik tot nu toe heb gezien.
    Trouwens Boss, jij hebt de Killzone en de MGS4 trailer ook op je PS3 gezien in HD. Ik vind dat deze trailers er een stuk mooier uitzien dan de trailers van Gametrailers als je deze afspeelt op je HD TV. Mooiere kleuren en waar de trailers van Gametrailers wat pixelachtig ogen, zijn ze via de PSN Store retescherp. Heb jij dat ook?

16. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, op je HD tv in het groot is het altijd wel intenser. Zo ziet Killzone 2 er idd super uit. Misschien ietsje mooier ja. Dan heb je zoiets van: Je pakt je controller, je wilt beginnen te spelen, maar dan is het fucking trailer, hehe ...
    Nog filmpjes(!):
    heavenly sword: http://www.ps3only.nl/nieuwsitem.php?nid=5327
    UFC 2007: http://www.gamed.nl/view/29328 (ook voor de 360) Fuck, dit ziet er eigelijk wel heel goed uit!:)

17. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Wat een luxe probleem zeg, komen dadelijk teveel games uit 8). Zowel op de 360 als op de PS3. Nu nog de tijd vinden om ze te kunnen spelen :cool:.

Heb inmiddels al tig keer de trailer van MGS4, Unchartered en Killzone 2 bekeken *)

18. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    [GT]21781[/GT]
    Burnout, mooi.

19. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Idd boss _O_. Ziet er echt goed uit...en het is nog een Pre-Alpha :eek:

20. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oei oei...

Kondigt sony toch net even keihard aan dat europa geen "prijs verlaging" gaat krijgen en dat de 80GB versie hier niet uitkomt... we betalen al behoorlijke prijzen, en dan nog geen 100 euro eraf zoals in de staten dat wel gaat gebeuren?

Ik was zeker van plan een PS3 aan te schaffen.. maar hoe ze nu te werk gaan vindt ik weer behoorlijk slecht van sony.

Deel Deze Pagina