Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 11]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 17 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Jan van gamekings, hij zei dat grapisch omg, en kwa gameplay best wel linear was steegje steegje etc.

Maar we hebbe alleen de trailer gezien nou'ja ikke dan :+ en dat zag d'r wel uber mooi uit.

2. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet waar je heen wilt maar ik gaf alleen maar aan dat ook Killzone 2 zo zijn low-res textures heeft naast Halo 3. Onderbouwd nog wel. Dat is alles jongeman.

Dat is jouw mening. Ik vond Gear of War wel degelijk vernieuwing brengen in het shooter genre.

Dat is weer eens onzin wat je hier verkondigd. Ik heb het hier al eerder aangegeven maar je wilt het niet horen ofzo.
    Zie: http://en.wikipedia.org/wiki/Xbox_Live_Arcade

Door dit soort opmerkingen maak je je niet geliefder Boss. In tegendeel .. helaas verval je weer in je oude gewoontes, jammer! Ik heb gisteren LIVE de E3 presentatie bekeken, getoonde beelden heb ik deels al eerder gezien in de trailer. Ja er is ook apart een on-stage demo gegeven maar niet tijdens de LIVE presentatie, daar ging het over. Eerst beter lezen, dan schreeuwen.

3. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Maakt mij niet uit of ik met je geliefd ben of niet. Het spel heeft een apparte persconferentie van meer dan een uur gekregen. Het spel is daar realtime ingame gespeeld(moet ik nog doorgaan) getoond. En jij en Xwon beginnen ALWEER conclusies te trekken uit een trailer:lol:. Komt bij mij wel vaag over om het zo maar te zeggen. Maarja, ik ga er over zwijgen.

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.723
    Net Call Of Duty 4 gezien, en dit was het resultaat:

:eek:

5. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Killzone 2 is zeker vet. Vind vooral de ogen van de mannetjes betrekken je bij de strijd. Maar Boss had het over kerven. Die zie ik niet. Aan het begin van de trailer als ze op dat vleigding zitten moet je maar eens naar die pet kijken van dat meest rechtse mannetje. Is gewoon opgeprint. Niks diepte. Ik weet wat je bedoelt. Bijvoorbeeld een diep litteken. Gears heeft dat wel.

6. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1

Hahahahahahahaha, wij trekken conclusies net zoals als jij dat doet :+ :thumbs:
    Wat een kerel ben je toch :lol: ;)
    Jij haalt er een positieve conclusie uit en wij halen er een kritische conclusie uit meer niet.... :{

Ik ben onder de indruk van Killzone zoals ik dat al heb aangegeven maar blijf een kritische blik houden op de ontwikkelingen. Killzone 1 had een gemiddeld review cijfer van 7 ofzo, niemand die IK ken vond de game super ofzo en de games stond bekend om zn domme AI, liniare gameplay en vele technische foutjes maar had een goede sfeer!
    Die sfeer komt nu weer goed over maar de game moet zich nog bewijzen in tegenstelling tot velen, velen andere games...

Dus tja, voordat ik Killzone de hemel in ga prijzen wacht ik tot ik de mogelijkheid heb om reviews te lezen en eventueel zelf de game te spelen.

7. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.723
    Dat is wat ik maanden al zeg. Ik zie niet waar die hype over Killzone 2 voor is. Deel 1 was een heel matige game, dus wacht ik lekker af tot er gereviewed wordt. 90% van de mensen die momenteel Killzone de hemel inprijzen doen dat alleen maar om de beelden. That's my opinion, though.

8. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    ohzo.. maar dat is niet de juiste term. dat noem je highpoly als je het mij vraagt. O-)

9. Cesar

Cesar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die Killzone demo werd weldegelijk live onstage gespeeld: http://www.youtube.com/watch?v=7APPge9mDUM

10. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    En hoewel die beelden leuk waren geven ze mij nog niet het gevoel van een titel die nog nooit getoond is...
    Ik heb het idee dat de game veel op Gears lijkt wat betreft kleine velden met wat vijanden maar dan mooi gebracht....

Die korte demo van COD4 deed me echt smullen ivm de grote van het level etc.

11. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Net zoals ik dat doe?
    Als ik ergens niet zeker van ben, trek ik geen conclusies. Jij bent ergens niet zeker van. En je begint er vanuit te gaan, dat ze de game niet realtime speelbaar geshowed hebben. En dat omwille van een gemonteerde ingame trailer. Waddedadda...
    Over killzone 1, ja daar heb je gelijk in. Maar dat was hun 1ste game he. Maarja, het was zeker geen slechte game, helemaal niet. Maar met Killzone 2 gaan ze volgens mij beter uitpakken. En tja, dat is mijn gedacht maar he. Ik hoop het allensinds...

edit: Weet je wat ook grappig is, dat men tegenwoordig continu alles met gears of war gaat vergelijken. Killzone vergelijken met gears of war, is als een aap met een kat vergelijken. Allé, komaan, snap het echt niet...

edit2: @Xwon: Call of duty 4 werd op de persc van Microsoft getoond, maar is multiplatform he. Dat vergeten sommigen precies.

Laatst bewerkt: 12 jul 2007
  12. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn andere beelden dan het filmje van Kameo wat op de live stream te zien was. Dit youtube filmpje is heel anders en zie ik nu voor het eerst. Vreemd!

13. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja duh, dat was een gemonteerd filmpje van de onstage demo. En dan jij en Xwon uit de lucht gevallen. Er zullen wel meer gemonteerde filmpje van de demo komen hoor...:{

14. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Oorspronkelijk geplaatst door boss [​IMG]
    Nogmaals, COD4 multiplatform. Gears of war bracht niets nieuws. Het maakt alleen het sluip schiet gedoe in een shooter "grootser" dan wat we gezien hadden.

gears bracht zeker nieuws, het cover systeem bijvoorbeeld.

in de trailer van Killzone valt niet veel vernieuwing te bespeuren..

15. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus het gemonteerde filmpje van Kameo was van de onstage demo? Bedoel je dat?

16. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Dat filmpje van Kameo was gewoon een uitgebreidere trailer van de 1ste ingame trailer. Maar dit komt van het level dat men speelde ontage ja...

17. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1

Jij trekt de conclusie dat Killzone alle verwachtingen heeft waargemaakt terwijl er toch heel veel mensen zijn die een andere conclusie trekken (niet alleen Dennis en ik ..)
    En ik ging nergens van uit, ik vroeg iets en gelukkig niet voor niets want wat Kameo liet zien was duidelijk niet de onstage demo maar een samenvatting van de demo die men eerder op de dag had achter gesloten deuren...

Killzone kan op heeeeel veel fronten vergeleken worden met een Gears ( ik kan ook Halo 3 pakken maar die games zijn niet te vergelijken....).
    Gears en KZ2 spelen zich allebei af in kleine omgevingen en zijn (lijken) redelijk liniar..... Op zich mag je dat dan toch vergelijken....???

En wat moet ik vergeten dat COD4 een multiplatform game is.....??
    Normaal gesproken horen exclusive games toch veel mooier te zijn dan een multi was vorige week nog de gedachte....
    Ik begrijp dat het vervelend is dat COD4 voor veel mensen mooier was dan KZ 2 maar toch is het zo...

En oja, ff nog een leuke Halo vergelijking :)

Grapje ;)

18. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ok, er is immers maar 1 level. Maar dat filmpje van Kameo (de uitgebreide trailer) werd tijdens de live stream van de pers conferentie op het einde getoond. Met andere woorden, wat op de live stream te zien was kwam niet altijd overeen met wat men in het publiek zag. Vandaar de verwarring. Ik vond de overgangen al zo vreemd, ik had liever gezien wat zich daadwerkelijk in de zaal afspeelde.

Dus? Het is juist erg indrukwekkend te noemen dat een multiplatform game in 60fps en 1080p zulke indrukwekkende beelden weet te vertonen. Juist omdat men vaak loopt te verkondigen dat multiplatform games altijd onder doen voor een exclusieve variant! Multiplatform games worden niet geoptimaliseerd bla bla bla. Vooral de levensechte animaties maakten bij mij veel indruk. Ik heb begrepen dat ze een veel meer indrukwekkende demo hebben laten zien aan de pers die ze eigenlijk tijdens de pers conferentie wilden laten zien. Het is even wachten op die beelden.

Laatst bewerkt: 12 jul 2007
  19. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Gears bracht het coversysteem? Zeker Kill Switch nooit gespeeld? Hier zat het namelijk al in.

Kill Switch:
    [yt]5wsW_mqPUFo[/yt]

Zelfs in de GBA versie zat al een coversysteem. :+
    [yt]eDL_OAyKAbs[/yt]

De trailers van Killzone duurt 2 minuten en 39 seconden, beetje lastig en vroeg om te oordelen hoe de gameplay is en wat nieuwe elementen in de game zijn. Hier moeten we eerst wat meer over horen of zien. Ik neem aan dat je ook niet meteen een oordeel klaar had over de gameplay of de vernieuwing in Halo 3 na de trailer van vorige E3?

20. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    De aankondiging bevatte geen gameplay grappenmaker :+

Ik wilde Halo er ff uitlaten aangezien ik vind dat Killzone meer op Gear lijkt...
    Maar goed, qua gameplay kickte Halo KZ zn ass en zal dat deze keer ook doen denk ik :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina