Tomb Raider: Legend

Discussie in 'Algemeen' gestart door Perfect Mark, 3 feb 2006.

  1. Tinus_Scarface

    Tinus_Scarface Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel zojuist besteld op bol.com. Het kostte nog maar 30 euro, en aangezien ik een fan ben van dit soort games is dit dus een buitenkansje.
    Als ik het goed kan ik morgen gaan spelen!
     
  2. Sanderlagrande

    Sanderlagrande The master of gaming

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit maakt dus wel uit. Je moet het spel helemaal opnieuw spelen vanaf het begin. Heb het zelf ook gedaan zoals je hier noemt maar kreeg geen achievement. Ben nu bezig om het spel opnieuw te spelen maar is best moeilijk omdat het lang geleden is dat ik het spel uitgespeeld heb.
     
  3. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    hoe krijg je die kisten waar die dingen inzitten kapot in het japan level? want heb er met die motor tegen aan gereden met de haak geprovbeerd schieten vastpakken, granaat maar niks werkt hoe moet dit

    EDIT: weet t al gwn blijve schiette
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2007
  4. Croft Legend

    Croft Legend Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je fan bent van (vooral tomb raider) dit soort spellen, welk spel adviseren jullie om te kopen naast tomb raider?

    Wanneer komt de nieuwe tomb raider uit?
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik adviseer Prince of Persia. Actie gecombineerd met klauteren en slingeren. Weet alleen niet of je PoP wel op de 360 kan spelen.

    En swordman, je moet de R-Stick indrukken en ze dan gewoon kapot schieten. Is zo moeilijk niet hoor. ;)
     
  6. dennizzz

    dennizzz Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand enig idee waarom Tomb Raider Anniversary niet op de 360 uitkomt??
     
  7. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Laag budget op het project denk ik. Dus kunnen ze het toch niet zo mooi maken als Legends.
     
  8. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    :Dik heb dit spel een tijdje laten liggen (omdat ik crackdown & spider man 3 aan het spelen was) maar ben gister avond verder gegaan waar ik was.. tis toch echt een kapot vet spel :)
    ga als ik het uitgespeeld heb zeker ook alle time trials proberen te halen.. lijkt me wel actie :D
     
  9. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    klein vraagje.. als je een level herspeeld..
    en je heb er bijv 3 bronze dingen gevonden, respawnen die bronzen dingen dan weer als je het herspeeld.. of zijn ze dan weg?? (ik wil met een guide ff alle bronzen/zilveren/gouden dingen zoeken vandaar :9)
     
  10. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Die zijn dan weg.

    Trouwens echt een bruut spel dit! Zeker een aanrader. Ik moet nog wat time trails halen, en 'm op hard uitspelen. En natuurlijk een paar rewards halen. Dan heb ik m uit. Dus dat duurt nog wel fftjes. :6 Maar ik heb 'm ff uitgeleend. Top game!!!
     
  11. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    de time trials zijn het makkelijkste
     
  12. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Mja, echt moeilijk zijn ze natuurlijk niet. Maar je moet wel weten wat je doet!
     
  13. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    Nja 1 foutje en je moet gelijk overnieuw beginnen alles moet perfect gaan!
     
  14. punisher007

    punisher007 Active Member

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Zover ik heb begrepen komt hij wel nog, eerst als downloadable content en later als schijfje.
     
  15. Mick34

    Mick34 Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    als je fan bent van dit soort spellen kan je ook nog indiana jones proberen (beetje late reactieO-))
     
  16. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ik heb net eindelijk alle time trials gecomplete, dat waren nog leuke uitdagingen! \o/
     
  17. CVDV

    CVDV Scandinavian Shit

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag ook het spel gekregen. Gelijk maar begonnen op het moeilijkste niveau. Ben nog in eerste level, waar je eerst die hond moet doden(eitje). En dan krijg je van die grote blokken steen die tegenelkaar gaan. De eerste is makkelijk. Maar de tweede is een stuk langer en gaat sneller, hoe kan je die het best doen? Kon geen ren knopje vinden...

    Gr,
    Cees
     
  18. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    er staan een kratje naast.
    die moet je voor je uit duween zodat de muren daar tegen aan komen
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik ben nu in het level van King Arthur. De game heeft mij verrast moet ik zeggen. Ik heb vroeger welleens de demo gespeeld en vond het toen ook al wat hebben. Dus had ik laatst de game voor maar €19,99 gekocht. En tot waar ik nu ben gekomen ziet het er allemaal erg tof uit! Misschien dat ik de Anniversary versie ook koop, misschien even afwachten op een prijsverlaging.
     
  20. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    nog lager?
    die game kan je al halen voor 25 of 30 euro.
    dat is zeker een goede prijs voor anniversary..
    die is zo veel beter dan legend.
     

Deel Deze Pagina