@ jasper15, als die graphics en wegen ook in de game komen, moet ik deze gewoon hebben. Kijk eens wat een fantastische weg, ik heb weer ideeen voor TDU2! Super filmpje, en kijk eens naar de kentekenplaten van die Cayman (sok) en die rode 911 GT3 (sol)
Tot nu toe vind ik dit nog steeds de sexiest auto's van Pro Street. Maar wat vinden jullie nou?? Als je niet wist dat deze screenshots van de nieuwste NfS waren, dan had ik niet gedacht dat dit NfS beelden waren. Ik bedoel dat de beelden niet meer zo op vorige twee lijkt, zoals MW en Carbon. Voorbeeldje: Most Wanted Carbon Pro Street Als je die drie met elkaar vergelijkt. Lijkt het net of naar verschillende games(duh), van verschillende makers zit te kijken(vooral Pro Street). Ik denk dat de omgeving ook een grote rol speelt, want Carbon is 's nachts, en Most Wanted is overdag in een nogal donkere omgeving. Pro Street is daarentegen, een kleurrijke omgeving. EA heeft volgens mij ook erge aandacht besteed aan de graphics. Begrijp me niet verkeerd, ik vind Pro Street er top uitzien vooral de shots van de M3 en de GT-R proto.
Die screenshots zien er altijd super mooi uit, maar in-game word die kwaliteit zowat nooit geevenaard.
k weet niet of het van prostreet is maar k vond het op google door nfsps in te type en we hebben echteingame footage crashes en rook en stof zien er echt geweldig uit en dit is de bmw m3 die er in komt: dus niet de oude uit mostwanted en carbon
Screens zien er goed uit, die M3 is ook geweldig! Ik hoop ook dat je weer een Audi R8, BMW M3 GTR en een Lamborghini Murcielago LP640 krijgt, die je IN je career kan gebruiken.
Dat ziet er niet alleen geweldig, maar ook zeer realistisch uit. Het lijkt erop dat dit een serieuze concurrent voor Forza 2 wordt!!! Maar dan veel leuker.
Ik had nog niet echt goed naar deze game gekeken maar het ziet er goed uit, weten jullie of je op circuits of in de stad moet racen.
Ik weet het nog zo net niet. Het zijn twee hele verschillende games. Paar puntjes zijn hetzelfde. Ik hoop in ieder geval dat de auto's goed te besturen zijn, beetje als in MW en Carbon. Ik wil niet dat de auto's net zoals in Forza 2 rijden, het is niet dat ik Forza een klote game vind, ik vind het echt een topgame. Maar het is dat NfS altijd een arcade racer is geweest en dat moet ook zo blijven.
Op Gametrailers staan HD video's, waarvan 1 best wel lange met gameplay beelden. Ik moet zeggen dat het er erg goed uitziet, het schade model is echt geweldig. Most Wanted was redelijk (had ik alleen voor PC btw), Carbon was erg slecht, dus ik hoop dat dit een erg goede game gaat worden.
Van alles, op echte circuits (lijkt mij, weet niet zeker), op afgezette parcoursen in de stad (maar dan met echte vangrails ipv die neppe neonshields...) en ook op buitenwegen.
Nieuw E3 filmpje: [gt]21919[/gt] Kijk die crash en de rook!! Vet mooi Eindelijk is de A.I. ook beter, die je het moeilijker maken, om in te halen.
Vet mooi filmpje! Nu is ook de eerste content downloadbaar voor deze game. Het betreft een picture pack van de 5 lekkere chicks in PS.