1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 Short Films -De serie-

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door falcon NL, 12 jul 2007.

  1. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Halo 3 Short Films -De serie-

    Regisseur: Niels Blomkamp (http://imdb.com/name/nm0088955/)
    Producenten: Bungie Studios, WETA


    [​IMG]
    [​IMG]
    Bron HBO:
    http://nikon.bungie.org/news.html?item=19205


    Halo: Arms race

    _________________________________________________________________

    Het blijkt dus dat van Halo: Arms race, een serie wordt uitgebracht.De serie zal totaal uit 3 films bestaan. De films zullen over de zomer verspreid uitgebracht worden. Bespreek/Discussieer hier alles over de korte films. Veel plezier

    Edit 1#:

    Er is een leak gevonden op internet waarbij het komende filmpje in slechte kwaliteit te zien is. Er is wel een hele hoop herkenbaar maar hoe het er daadwerkelijk uitziet blijft gissen.

    http://www.gamersyde.com/stream_4292_en.html
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2007
  2. 4sake

    4sake Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    OMG dit ga ik dus ook echt volgen hea, geniaal dit:eek:
    Maar waar kunnen we dan telkens deze filmpjes vinden?
     
    Laatst bewerkt: 12 jul 2007
  3. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    vind 't einde zo droog. Marine staat rustig stil terwijl er een plasmaschot naast zn voeten neerkomt. Wat dat nou moet zeggen (?)
     
  4. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik vond dat filmpje echt vet! En die filmpjes kun je vinden op Marketplace. Maarre... ik had echt de indruk dat ik naar een trailer van de film aan het kijken was.

    BTW: zo'n marine die ziet er wel heel wat stoerder uit in dit filmpje dan in het spel.
     
    Laatst bewerkt: 12 jul 2007
  5. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    Zie je wel! Ik wist wel dat het Neill Blomkamp was!

    Ik herkende de stijl

    Hij heeft wel meerder van dit soort filmpjes gemaakt. Zoek maar eens op youtube of google ofzo.


    Ik hoop zo dat de HALO speelfilm nog gaat uitkomen!
     
    Laatst bewerkt: 12 jul 2007
  6. The Disco Mole

    The Disco Mole Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL dit is echt vet als de halo film zo word ga ik daar vaker dan een keer heen
     
  7. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    Neill Blomkamp is ook Director van de HALO film dus verwacht dat de film hetzelfde zal zijn alleen dan groter budget :9
     
  8. 4sake

    4sake Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar kerel, Neil heeft bijna geen ervaring.. alleen veel ervaring met visuele effecten.. qua echt regiseren bijna niets.

    Maargoed, je moet ook NOOIT vertrouwen op trailers, die zjin alleen om het product te promoten.. maar dat neemt niet weg dat het er goed uitziet, haha:)
     
  9. BLACE

    BLACE Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    =D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D ...... wat willen we nog meer eh?!xD
     
  10. Hezzel

    Hezzel Peace in my Panties

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    1
    erg vet ik ben ook een erg grote HALO fan:)
     
  11. unitbuster

    unitbuster Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    sprakeloos..
     
  12. gnudde

    gnudde MGMT

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mij zijn die korte films op verzoek van Microsoft zo voor de release van de game in elkaar gezet.. Ivm de tijdelijk in de ijskast gezette film is er natuurlijk al een berg aan referentie materiaal en try outs gefilmd oa door WETA, waarmee ze dit soort filmpjes zonder veel moeite kunnen produceren. Het zal dus ook geen echte serie worden, maar meer een soort sfeer/reclame filmpjes voor de game.
     
  13. 4sake

    4sake Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0

    Lijkt me vreemd, want er was geen MC te zien, en ze hebben die mariniers wel erg in de spotlight gezet (niet dat dat zegt dat het wel een serie wordt ofso maar als het voor halo3 was dan zouden ze de MC wel in de spotligt zetten lijkt me).
     
  14. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Oeh cool. Hoop dat deze korte films ook op de DVD bij de CE van Halo 3 zit (dus niet de Legendary edition, maar de "gewone" CE :D).
     
  15. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    *update
     
  16. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dat is toch echt halo en niet zomaar een film zoals ik eerst verwacht had :eek:. Zeer netjes, ben benieuwd naar deeltje 2 :)
     
  17. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Al die Halo 3 trailers zijn half echt half met de computert gemaakt.. beetje schrale combo. Zeker op die van Xbox Live kun je het goed zien.

    Misschien rukken ze gewoon stukken van de Halo Movie ofzo :) wie weet.
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    erg netjes :)

    even een stuk tekst geschreven ;)

    Tijdens de X06 werd bekend dat Peter Jackson, bekend van Lord of the Rings en King Kong, een game studio heeft opgericht. Wetta games zou onder leiding van Peter Jackson episodic content gaan produceren voor de Xbox 360 en deze episodic cotent zou gebaseerd zijn op de Halo Universe.

    In dat zelfde jaar werd bekend gemaakt dat de nog vrij onbekende Neil Blomkamp aan het roer zou gaan staan van de Halo film, welke ook geproduceerd wordt door Peter Jackson. Peter Jackson heeft gezien dat deze Zuid Afrikaan veel talent heeft. Hij heeft onder andere een aantal mooie reclame films gemaakt en een aanta afleveringen geschoten van de populaire serie Star Gate 1.

    In 2007 was het even stil rond de Halo film en de episodic content. Het leek er even op dat de film niet door zou gaan. Pas rond de E3 van 2007 was er weer een teken van leven. Het bovenstaande filmpje verscheen aan het einde van de pers conferentie. Niemand wist eigenlijk wat dit was. Het was mooi, maar het was niet echt een film of een trailer. Kortom het was anders en men verschilde van mening.

    Het blijkt dat dit hete eerste deel is van een langere serie Episodic Content gebaseerd op het Halo Universum. Dit komt dus rechtstreeks uit de Wetta Studios. Niemand minder dan Neil Blomkamp heeft deze geregisseerd. Door het zien van deze films zijn de film studios weer enthousiast en Microsoft heeft bekend dat de Halo film in de zomer van 2008 gaat verschijnen.

    Wat betreft de episodic content? Vanaf deze week tot aan de Halo release datum zullen er films verschijnen, zodat wij meer inzicht zullen krijgen over het Halo Universum. Wie nu nog twijfelt of Neil Blomkamp wel de geschikte man is om Halo tot leven te brengen, moet zich schamen. Deel 2 van deze episodic content is gelekt op het internet. Ik ben verslaafd en ik wil meer!
     
  19. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Heel netjes ;)

    Ik zie net pas dat er een masterchief in het filmpje voorkomt...soort van:eek:
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2007

Deel Deze Pagina