Dat zeg ik helemaal niet. Leg geen woorden in mijn mond, het is irritant. Ik zie vele Amerikanen, niet alle. :{ Is het misschien vanwege het taalverschil dat bepaalde uitdrukkingen niet overkomen ofzo?
Niet iedereen volgt nauwlettend alle gebeurtenissen op het Internet. Ik denk dat je de feiten kennis van de gemiddelde consument nogal overschat. Volgens een recent onderzoek weet bijvoorbeeld maar 30% van de console eigenaren dat zijn console ook geschikt is om films mee af te spelen. Ik bedoel maar ..
Ze zijn nogal zeker van zichzelf. Ik krijg het idee dat ze er heilig van overtuigd zijn dat de aankomende games en het feit dat het ook een Blu Ray speler is genoeg zal zijn om het grote publiek aan te spreken. Ik ben daar nog niet zo zeker van, net zoals vele studio's ..
Iets anders waar misschien nog niet iedereen bij stil heeft gestaan, de reactie van grote studio's na de aankondiging van de 'price-cut'. Studio's als Konami en Square maakten kenbaar dat ze $499 nog altijd te veel vonden om zo het grote publiek aan te spreken. En dan heb je het over studio's die de ontwikkelingen nauwlettend in de gaten houden omdat ze geen risico willen lopen met hun miljoenen verslindende producties. Hoe zullen zij reageren op het nieuws dat straks de prijs weer op het normale niveau is, $599 dus? Naast deze studio's hebben EA, Sega en Ubisoft ook al eens aangegeven dat een verlaging in prijs noodzakelijk was.
Laatst bewerkt: 13 jul 2007