OMG, Dus een Spanjaard heeft aan het einde van zijn gamertag ''NL'' staan want jij vroeg om Nala NL te kicken.. Ik wil overigens best een keer 1vs1 doen als jij je daar beter van voelt haha..
Nee hoor NaNo, ik begin niks en vraag al helemaal niet op represailles.. Probeer alleen niet net te doen alsof jij mensen een lesje kunt leren op GoW en kom niet zo uit de hoogte want je bent niet bepaald het toppunt zelve.
Ik probeer ze een lesje in manieren te leren. Over het vriendelijk vragen of de host iemand wilt kicken om een vriend te laten komen. En dan heel grappig probeert te zijn en mij te kicken. Ik volg jou raad op dan jij de mijne die luidt als volgt: Reageer niet op dingen die ik zeg. Ook al is het een forum. Uhm Reageer maar niet negatief
Kerel, ga nu niet doen of je Mister Nice guy bent want jij was mensen de huid vol aan het schelden in die lobby. En dan wil je mij iets gaan leren over manieren, dream on..
Ik laat ze maar kletsen, geen woorden maar daden. Zo zie ik het. Als jullie niet uitkomen, gewoon een vriendelijke potje samen spelen. Daarna gewoon opzouten met ruzies en verder gaan met plezier voor gamen. Hoogmoed komt ten val. _0/