Ace Combat 6

Discussie in 'Algemeen' gestart door Biba, 16 jun 2007.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    De demo is bijzonder goed. De stad onder je is van ongeveer 10 tot 20.000 voet nog fotorealistisch, als je even door de wolken heenkijkt. Dit word veel beter dan Over G Fighters, op alle vlakken. Die game zoog zo zwaar, geef mij Ace Combat 06 maar.

2. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    damn wat een vette game is dit :) heb me al wat uurtjes vermaakt met het vliegen.
    De hele sfeer die neergezet wordt is echt van top niveau. En de actie is geweldig. Ik vind de vliegtuigen er erg mooi uit zien, en ook de grond is voor een vliegspel mooi te noemen.

3. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vindt de demo opzich wel goed , allen vindt het wel erg onoverzichtelijk (het kan ook aan mij liggen natuurlijk) ik denk dat ik gewoon effe door moet spelen en dan opnieuw moet oordelen :cool:

4. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Het was mij vooral niet altijd duidelijk wat ik nou moest doen, maar dat zal in het volledige spel wel goed zitten. Ik koop hem iig.

5. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat was mij ook nooit duidelijk dus ik begon maar wat te schieten en wat rondjes te vliegen :+

6. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    Dat was de opdracht ook! *)

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Dat was de opdracht niet. Je moet die bommenwerpers (B 52) neerhalen, allemaal. Verdoe je tijd niet aan de gevechtsvliegtuigen en haal al die bommenwerpers neer. Je kunt ze herkennen aan grote rode stippen op je radar, bovendien vliegen ze laag en erg langzaam omdat ze het vliegveld waar jij vandaan komt willen hebben. Als je die bommenwerpers hebt gehad, krijg je een tussenfilmpje. Zet je dan maar schrap voor een hele snelle vlucht naar veilig gebied. Je krijgt een soort van Yellow Squadron uit Ace Combat 4 achter je aan. Ik heb de demo al uitgespeeld, easy as hell. ;):)

8. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Normaal geef ik echt niks om dit soort spellen, maar de demo van deze game bevalt me ERG goed. Graphics zijn super en besturing vind ik ook lekker. Zou deze game best wel eens kunnen gaan kopen*)

9. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Eerste keer dat ik een ace combat speel. Vond het wel lekker vliegen, en grafisch is het ook zeker niet slecht. Waren paar kleine dingetjes waar ik me aan ergerden. Zo zijn de vijanden bijvoorbeeld groen. Pas de 2e keer dat ik de demo speelde kwam ik erachter dat dat ook vijanden waren :+ Denk niet dat ik dit spel meteen zal aanschaffen. Maar 2e hands of als hij afgeprijsd is zeker wel.

10. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Niet een spel dat ik zou aanschaffen, maar ik vond de demo er erg goed uit zien! :)

11. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    er staat toch tgt bij ;) (target) en die enorme groene pijl wijst ze ook aan :9

Vind het wel een cool spel, ziet er goed uit, onderste boven onder die brug doorvliegen is ook vet :D

12. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik vind het wel irritant dat het "locken" van de gewone missile zo lang duurt en het best onduidelijk is waneer hij is "gelockt" dat was in het laatste deel dat ik speelde(ace combat 2 op de ps1) heel anders, dan zag je nog zo'n 2e vierkantje en als die 2 op elkaar waren geplakt dan was je gelockt. dat mis ik in de demo wel.
    hopelijk fixen ze dat wel in het echte spel:)

13. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    ja nu heb je alleen zo'n "gekarteld" vierkantje tijdens het locken en daarna pas een rondje

14. Mystic2010

Mystic2010 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Agree, vond het heel verwarrend, zo verwarrend zelfs dat ik gewoon langs enemies vloog in het begin zonder goed te kunnen locken :p. Hoop dat ze dit veranderen naar zoals de voorgaand eversies..

15. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Hehe, wat lullen jullie nou allemaal? Dat locken is echt té makkelijk. Je moet goed kijken naar wat voor kader er rond een vliegtuig zit. Het is zo ie zo altijd een groen vierkantje. Het gaat om de letters die er bij staan. Zijn die groen, is het een vriend. Zijn ze rood, dan is 't een vijand. Vervolgens richt je op het doelwit en druk je één keer op Y. Het groene vierkantje gaat dan knipperen. Dan zrog je dat je achter het doelwit komt te vliegen. Als het vierkantje ook rood word, zit je raket 'vast' aan het doelwit. En dan schiet je. Waarom je achter het doelwit moet vliegen? Als je dat niet doet, bijvoorbeeld van links of van rechts dan moet je raket té snel een té grote hoek maken, en dan mis je. Als je langs voren doet moet je gewoon héél snel kunnen richten, locken en vuren. Want je bent elkaar zo voorbij gevlogen.
    Trouwens nog een trucje. Als je een doelwit dan langzamer dan jouw gaat voorbij vliegt, is het moeilijk weer te draaien en er exact achter te komen. Beter doe je dan dit: Je vliegt er recht voorbij, maar zorgt ervoor dat je dezelfde baan vliegt. Het doelwit moet je dan wel je 'gelockte' doelwit zijn. Vervolgens houd je Y ingedrukt. De camere focust dan op je doelwit. Je vertraagt, maakt een achterwaartse loeping en als je weer recht staat, zit je (als je 't goed doet) zo'n 20 á 100 meter achter het doelwit. Kwestie van A of B indrukken en je doelwit is 'fried'.

En dat waren de tips. :)

Trouwens, de Demo heet 'Campaign Demo'. Dus wellicht zit er een MP Demo in! :D

Over de Demo zelf dan. Vind het een zeer vermakelijke demo. Het ziet er allemaal heel mooi uit. Alleen de kleine gebouwen zijn niet mooi als je er vlak over vliegt. Maar dat is niet gek, want je moet maar 's élk gebouw in 3D gaan maken. Volgens mij is er voor een groot deel van de kaarten Google Earth gebruikt. Zo ziet het er in eider geval wel uit. En dat is heel erg leuk, want dan toont toch aan dat de makers het zo realistisch mogelijk proberen te maken. En vanuit de hoogte ziet 't er echt nét echt uit. Heerlijk! Verder vind ik het spel gewoon erg lekker spelen. Allerlei acrobatische toeren in de lucht uithalen is gewoon lekker. Zeker onder die brug doorvliegen ja, de 1e keer vloog ik er met spanning onderdoor. 8)

Laatst bewerkt: 13 jul 2007
  16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Dan moet je gewoon sneller vliegen op het doelwit af. Het zijn ook namelijk korte afstandsrakketten. Druk maar eens ''back'' en je hebt de lange afstandsrakketten. Daarmee is het mij al een keer of 4, 5, 6 gelukt om 4 vliegtuigen in één keer neer te halen. ;):)

17. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ja dat is je SP wapen, die vuurt ook 4 raketen af, alleen daar zie je nog kruisjes die aangeven dat je gelockt bent.
    heb me dr ook nog niet echt in verdiept, zal ik binnen kort maar ff doen alleen het viel me gewoon meteen op.
    in voorgaande delen hoorde je ook nog zo'n piepje.
    die gaf aan of je gelockt was, die piepte eerst heel langzaam, daarna iets sneller als ie hem bijna had, en als ie m gelockt had sloeg dat ding op tilt. dat was echt een super systeem, hopelijk brengen ze dat nu terug

18. Mystic2010

Mystic2010 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    My thoughts exactly NFL_Dolphins. Daardoor raakte ik in eerste instantie in de war, omdat ik het piepje verwachtte maar niets te horen kreeg.

19. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja dat is echt gaaf. Als je dan ook je knop van de raket ingedrukt houd dan volg je ze ook nog. Best vet als je dan 4 doelen in 1 keer neer haalt.

Must buy voor mij :D.

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Dat was ik even vergeten, had ik ook wel kunnen vertellen. Goed dat je even oplette over die raket. Als je dus één raket, of meer, afvuurt, houd dan de knop maar eens ingedrukt. ;):)

Deel Deze Pagina