Dead Rising [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 15 sep 2006.

  1. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    voor perfect gunner neem gewoon zon geweer, ga in de maintenace tunnels naar dat slachthuis en schoet daar je magazijn leeg op een van de hangende kadavers, dan heb je 'm
     
  2. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok ik heb een vraagje. De tekst die onderin beeld verschijnt en de tekst die je ziet als je met iemand praat is onleesbaar. Nu weet ik dat meerdere mensen hier last van hebben, maar is er al iets bekend? Iets dat je er tegen kan doen? Of komt er een patch aan of wat dan ook?

    Verder top spel, alvast bedankt.
     
  3. cabrinhaboy

    cabrinhaboy Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    dat hangt van je tv/pc-scherm af... als dat ofwel HD ondersteund, ofwel op een relatief hoge resolutie kan draaien kan je dat perfect lezen. Bij mij was het op een standaard 100Hz tv ook niet te lezen, maar nu ik een samsung 931BW heb is het zeer goed leesbaar :)
     
  4. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah ok bedankt man.

    Ik vroeg me af of het handig is de eerste keer spelen niet de verhaallijn te volgen, maar gewoon frank lvlen en goede items geven. Ik haal de bazen nu namelijk wel, maar iedere keer maar net aan.

    Iemand tips voor een newb? Dingen die ik zeker moet doen / halen? :p
     
  5. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Doen: Zombies doden.
    Halen: Zombiehoofden en achievements. :p
     
  6. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Voor Hella Copter heb ik het met een sniper gedaan gewoon op de bovenste propperlor of die van de staart mikken en het moet lukken naar een aantal keer. Bij mij was die ook erg moeilijk maar uiteindelijk gehaald. Maar als je het in overtime mode doet moet je er wel voor zorgen dat je het eindde met Brock hebt en hem verslaat anders krijg je de uniform niet. ;)
     
  7. cabrinhaboy

    cabrinhaboy Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik aan het spel begon heb ik de eerste uren niets anders gedaan dan rondgelopen, zombies afgemaakt en het winkelcentrum verkend. Toen ik lvl 25 had ben ik aan de cases begonnen, je hebt meer leven, tegen dan had ik ook al enkele wapens gevonden (gunstore, sword-shop), wist ik waar ik aan voedsel kon geraken en kende ik alle savepoints uit men hoofd dus dat is best handig :)
     
  8. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Het is soms moeilijk om saving points te vinden, hoe banen jullie je een weg door alles heen? Ik heb nog geen zin in missies.
     
  9. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Gozer, je hebt nog een map? Daar zie je een S'je (dacht ik) waar je kan saven. 8)

    Verder gewoon trainen (zombies doden dus, het best is ff in een auto krossen door de Mainentrance Tunnel). Daarna als je wat ervaring hebt een new game beginnen (je bent nog steeds in hetzelfde level-hoogte) en dan de story line uitspelen, overtime mode etc.
     
  10. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu ook gewoon beter aan het worden. Heb de verhaallijn even gelaten voor wat het was en ben vooral bezig met lvl gainen. Wil meer inventory space :p.

    Erg vet spel. Alleen dat kleine font is echt een schande.
     
  11. Blaze II7

    Blaze II7 Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand hier de 72 hour survivor achievement gehaald?
     
  12. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    72h archievement? Die krijg je gewoon als je het spel normaal doorspeelt hoor. :p
     
  13. Blaze II7

    Blaze II7 Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik bedoelde de achievement met deze omschrijving:

    7 Day Survivor

    TYPE: 1 Play REQ: Survive for at least 7 days.


    Om die achievement te halen moet je het spel in survivor mode 14 REAL LIFE uur spelen |:-
     
  14. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    lang leve PAUZE :D
     
  15. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Gewoon 14 uur lang in een gesloten kamertje zitten met je personage dus?
     
  16. Blaze II7

    Blaze II7 Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha nee was het maar zo makkelijk. Je health loopt langzaam af dus moet je af en toe op zoek gaan naar voedsel. Tussendoor kan je ook niet saven. De game op pauze zetten heeft ook geen zin want dan stopt de tijd.
     
  17. cabrinhaboy

    cabrinhaboy Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem nog niet gedaan en ben dat ook niet van plan, 14u is echt wel té lang...
     
  18. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Als je die Achievement perse zou willen hebben, klim je gewoon ergens op zodat je niet wordt aangevallen en laat je je console aanstaan (bijv. 's nachts). Als je een draadloze controller hebt, moet je wel een Play&Charge Kit gebruiken anders werkt het niet.
     
  19. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    nee dan ga je dood :) je moet wel eten in die tijd, gewoon spelen dus en op pauze zetten als je gaat slapen :)
     
  20. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ik weet niet zeker of het klopt maar als je met een draadloze controller speelt en je hebt full health kan je em gewoon laten aan staan en wat anders doen en op het moment dat je controller uit gaat, gaat de game op pauze net op het moment dat je 1 of 2 health blokjes hebt. Eet wat tot weer full health en ga waar wat anders doen. Is je voedsel op ga op zoek naar nieuwe survivors om voedsel te verzamelen die ze achter laten en ga weer terug naar een veilig plekje en repeat the procces.
     

Deel Deze Pagina