[PS4] [PS3] Metal Gear Solid 4

Discussie in 'Games' gestart door boss, 12 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SnakeLiquid

    SnakeLiquid Active Member

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel gespeeld maar dat is een aantal jaar geleden ..:p Pff kom er maar niet meer op wat er toen met Ocelot gebeurde..Weet alleen dat iej in het begin stuk vab MGS 2 was.

    Net als ff 7 moet er van mgs deel 1 ook een remake of upgrade van komen :)
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    ik zal het wel ff in een spoiler zetten voor mensen die MGS 2 nog niet hebben gespeeld:

    OCelot had in deel 2 een nieuwe arm, die voormalig van Liquid was (die dood is gegaan in Shadow Moses). Door de presence van Snake komt Liquid's persoonlijkheid echter naar boven die steeds meer Ocelot probeert over te nemen. Nu heeft Liquid waarschijnlijk Ocelot helemaal overgenomen, wat dus resulteert in de persoon in de trailer

    Don't you love the story of the Metal Gear games? \o/

    EDit: Er is al een remake/upgrade van MGS1 uitgekomen, dit is Twin Snakes op de Gamecube.
     
  3. SnakeLiquid

    SnakeLiquid Active Member

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een heel deel van het verhaal gemist dat ik dit niet meer weet. Maar ind nu geloof ik je;) Erg jammer dat die alleen op de Cube is uitgekomen, de gevechten en het verhaal van MGS deel 1 vind ik zo tof:p Zou er ing stukken beter uit zien als op de game cube.:)
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Zo zag het er op de Cube uit:

    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  5. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ahzo, je bent bezig met mgs1. En je hebt het verhaal proberen te volgen? Want dat is echt belangrijk. In ieder geval, je speelt dat spel uit. En dan begin je maar met 2. 2 gaat wel ingewikkeld zijn qua verhaal. Anyways, speel je ook uit, probeer zo goed mogelijk op te letten. En dan speel je 3 uit. Maar 3 speelt zich af in de jaren 60(1964). En daar speel je met Big Boss. Die lijkt identiek aan Solid Snake, aangezien dat de biologische vader van Snake is. Big Boss heeft de codenaam Naked Snake, en ze noemen hem ook gewoon Snake. Anyways, heb je die 3 uitgespeeld. Dan zou ik binnenkort vlak voor mgs4 uit is, nog eens mgs3,dan 1 en dan 2 nog eens uitspelen. Dan zal je qua verhaal veel snappen(zeker over Big Boss). En de vraagtekens uit mgs2 zullen aan het licht komen in mgs4 ;).
    Het is ook Liquid he, maar dan met het uiterlijk van Ocelot. Nu Ocelot zit ook nog ergens in zijn eigen lichaam hoor:+. Maar in 2 zie je dat Liquid meer en meer Ocelot overneemt(de genen en shit). En toch wel spijtig, want velen denken slecht over Ocelot, maar dat is echt een coole gast. Speel mgs3 maar eens. Daar is Ocelot jong. En hij werkt daar zelfs voor de regering, wat sommigen niet weten. Ocelot is in ieder geval niet te onderschatten :).
     
  6. SnakeLiquid

    SnakeLiquid Active Member

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan er beter uit zien op de PS3 :D Ik heb deel 3 nog niet gespeeld..:mad:
     
  7. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    De trailer zag er mooi uit, maar was imo niet zo indrukwekkend als de vorige trailers. Hopelijk maakt Kojima het binnekort goed :).

    Zal me van het najaar MGS3 maar eens aanschaffen zeker :+. Misschien dan ook nog eens op zoek gaan aar MGS1 en 2, want het is echt lang geleden dat ik die games gespeeld hebt (zeker de 1).
     
  8. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Niet zo indrukwekkend? Wat bedoel je dan? Qua verhaal beelden, of puur qua graphics. Want puur qua graphics is het er nog op vooruit gegaan...
     
  9. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Qua verhaal en het gevecht was ook niet zo indrukwekkend. Het liet niet zo'n grote indruk achter als de vorige trailers imo.

    Heb het helemaal niet over de graphics, deze zijn top. Maar deze trailer liet me gewoon niet naar meer snakken zoals de vorige dat wel deden.
     
  10. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja oke, was ook een kleinere trailer. En minder muziek dan de vorige,... Was ook de bedoeling niet van HK :). Anyways, volgende week speelbaar, benieuwd :).
     
  11. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er een verschil tussen Substance en Sons of Liberty?
     
  12. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Subtance heeft een hoop extra dinges t.o.v. de gewone Sons of Liberty ;).
     
  13. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar kwa verhaal hetzelfde?
     
  14. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Jah, het verhaal is natuurlijk hetzelfde ;).
     
  15. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb gister MGS uitgespeeld en vond het een leuke game! Alleen ik snapte een paar dingen niet.

    Die genome soldiers, waren dat die mensen like sniper wolf, Raven etc.? Of was dat iedereen die daar rond liep, zoals de bewakers.

    En bij het einde zie je een soort dialoog, dat Ocelot met de President praat en hij zegt op het einde iets van dat hij een broer is van Snake (david). Klopt dat? Of kom ik dat nog te weten in deel 2?

    En het is me niet helemaal duidelijk of Snake wel of niet dat FoxDie virus in zich heeft, of komt dit ook nog aan het licht?
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Er is nu een film op Veronica named Escape from LA ofzo. Die gozer lijkt op Snake, hij heet Snake Plesskin en hij moet de Presidents daughter redden. Err.. MGS anyone?
     
  17. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    In principe is Snake's personage een beetje afgeleid van Snake Plisken. John Carpenders films Escape from LA en Escape from New York waren nu niet super. Maar qua uitwerking van het personage was de film geweldig. En dat vond Hideo Kojima ook. Hij geeft duidelijk een eerbetoon aan de films in mgs2. Daar zegt Snake dat zijn naam Plisken is :). Anyways Snake's personage in de mgs games is ondertussen al immens diep uitgedoekt. Denk niet dat er zoveel emotie, dieptegang, gevoel,... achter éénder welk personage zit als Solid Snake en Big Boss. Maar ook de andere personages als Gray Fox in mgs1, Boss(_O_) in mgs3, Liquid in 1(2 en 4, maar dat is anders), Ocelot... zijn super uitgewerkt. Dit is van ongekend hoog niveau. Ook met Raven, Psycho Mantis, noem maar op... leef ik mee. Wel minder met Fear en Pain,... in mgs3, maar dat was de bedoeling daar niet :).
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Gray Fox _O_, ik herinner mij nog wel toen ik kleine[er] was, toen speelde ik dus MGS 1 voor het eerst, helemaal in me eentje uitgespeelt toen ik 7/8 was ofzo. Anyway, ik herinner me alles nog van Gray Fox. De telefoontjes die hij je gaf onder de naam Deepthroat, het eindgevecht waarin hij je te hulp schoot maar toen hij werd neergeknalt.. Damn. Dat schockte mij erg. Zelfde geld voor Merryl, toen zij neer werd geschoten door Sniper Wolf, wie Otacon leuk vond. (8)) Heerlijke game. Zelfde geldt voor MGS2, die heb ik zowel op de xbox als op de ps2 gespeelt. Alleen heb ik MGS3:confused:nake Eater niet echt goed gespeelt. Misschien 3 keer bij een vriend van mij, ik was volgens mij bij die eindbaas met die papegaai. The Fear ofzo? Ik ben ook superbenieuwd naar MGS4. En ik hoop elke dag dat hij op de xbox 360 later komt.
     
  19. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik schat wel dat hij een jaar na de ps3 versie op xbox360 verschijnt. Maarja, dat bezien we dan wel weer. Anyways, mgs3 is het beste ps2 spel voor mij. Hier speel je wel met Big Boss, maar die is identiek aan Solid Snake. Aangezien Liquid, snake, Solidus, allemaal gekloond zijn van Big Boss, Big Boss was DE supersoldaat(@darkon, die genome soldiers, zijn al die soldaten in mgs1, diegene die je hun nek breekt, afschiet, noem maar op. Technisch gezien schiet je je eigen broers af...Deze waren allemaal gekloond het de naam het "les enfant terrible" project. Men wilde Big Boss opnieuw creeëren, anways, ga het allemaal niet vertellen hier, want duurt te lang, en ik kan dat niet zoals HK :)). En Boss heeft deze opgeleid. Boss was ook DE supersoldaat eigelijk. Er zijn ook velen mensen die mgs3 uitgespeeld hebben, en het einde gewoon nog niet doorhebben(allé, niet goed opgelet hebben). Alles wordt daar mooi verteld, en als je oplet, kan ik je zeker zeggen, dat je even slikt, want dat is echt wel felle shit, wat men daar van Boss zegt :). Boss was gewoon de perfecte soldaat. Maar terwijl zijn die perfecte soldaten maar pionnen van de regering, en Big Boss vond dat ook(uiteindelijk), en tja,ik kan wel even blijven verder gaan, maar anyways, this heavy shit allemaal...:)
     
  20. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat snapte ik wel, dat iedereen een kloon was van Big Boss, maar je zegt dat hij in deel 2 aanbod komt, maar is hij niet gedood door Solid Snake?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina