Lol zegt ie dat ik altijd in slaap val,vind je het gek ik drink hooguit 1 energy blikje op een dag hij een stuk of 10 op een avond :b:
Chill dit zijn van die ultrablikken die had ik ook een treetje er doorheengejast voor Sensation White .. Vanavond Black!
De Organisator van dit toernooi is op vakantie, dus er wordt niet gereageerd van zijn kant Als een Clan mee wilt doen zegt het ff tegen mij, dan kan ik het doorgeven aan Creator
wij doen ook wel mee en kom op geen gezeik over dat toernooi man. het lijkt me wel leuk. wij doen zowieso mee. en onze team 2 ook.
Start maar met inschrijven: Er zijn 7 plekken vrij: Deelnemers: Alpha eOs eOs II Angels of Chaos Total Choas DTT Army of Darkness Sector 9 Face of Death
Hee wij willen ook wel mee doen lijkt me lachen :b: clan: Total chaos ( Tc ) contactpersoon: Tc I NiveK
De vraag is of 4.0 nog wel bij GoW gespeeld gaat worden. Na de vakantie zal er een beter beeld komen van teams en spelers die doorgaan met gears. Tegen die tijd zal het duidelijk worden.
aoD alpha doet ook mee ik moet alleen nog bevestiging hebben ons Beta team verwacht ik ook wel ik zou het vragen vanavond duidelijkheid is er morgen
Clan : Sector 9 wilt ook graag meedoen voor de toernooi van Alpha. Thanks, hopelijk wordt het een vette toernooi