Harry Potter and the Order of the Phoenix

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 25 apr 2007.

1. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.939
    Omg, die demo is echt zo kut. :+ Die graphics zien er ook niet uit gewoon..en dan die Ron en Hermelien die als hondjes continu achter je aan lopen.. :lol: Anyway, het toveren is wel grappig gedaan.

2. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Wat een xbox360 onwaardige game .
    De graphics zijn om tehuilen.

3. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    drol :eek: ik zet al mn shit op de xbazar.. relaxte gasten en je krijgt alles VEEL goedkoper..

Ik heb een tijd echt een ketting gehad: cod3, fear, thp8, rbsv, bulletwitch, nba homecourt en def jam icon. Ik heb al deze games voor totaal 42.50 gespeeld! Het begon met cod3 die ik kon kopen voor 42.50 toen die net uit was.. de rest heb ik geruild.

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb die demo niet gespeeld, maar deze reacties zijn toch 'lichtelijk' overdreven. Of de demo moet natuurlijk helemaal anders zijn dan de game zelf.

En volgens zijn de reviewers het ook niet met jullie eens over de graphics. Zij huilen er niet van ;):

5. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Vond het wel grappig om die bank tegen iemand aan te gooien. maar na 2 keer is daar de lol wel van af.

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik vind Harry Potter nog steeds leuk. Gisteren gekocht met onverwacht nog 2,50 korting omdat ik bij Dixons met een SC Heerenveen shirt aan binnen kwam zetten. Dit ga ik dus vaker doen. De game bevalt me wel, alleen is hij wel net zo sloom en kort als de film heb ik het idee. Het toveren is leuk, het free-roaming achtige gevoel ook, dus daar ben ik wel blij mee.

7. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    die Hermelien en ron lopen toch soms in de weg, heel irritant, en dat toverstokje, elke keer als ie wat ziet, pakt ie zijn toverstok..

verder een leuk spelletje hoor;)

8. Stealth TBH

Stealth TBH Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik dacht ook al van: ben ik dan met zo weinig tevreden. Want ik vind het er best ok uitzien.

9. ArtificialFaith

Leuk Bevonden:
    1.540
    dat ze in de weg lopen is idd kut.. verder is het spel echt leuk gedaan.. het free roam effect heeft toch wel wat.. alleen dat ze heel de tijd zeiken dat je ergens heen moet ik dan weer een - puntje

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Hij pakt toch alleen zijn toverstokkie als jij op Y drukt, of de rechter thumbstick beweegt?
    Of ben ik me nu heel erg aan het vergissen? :9
    Heb ff een walkthrough voor je gezocht :) Die mensen weten het toch altijd beter dan mij uit te leggen ;)

http://www.gameborder.com/files238/harry_potter_ootp_wt.txt

Maar wel niet te veel in die walkthrough kijken he ;) Het is veel leuker als je het zonder walkthrough weet te halen :cool:

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Bedankt voor de informatie. Volgens mij heb ik de laatste keer wel al dat eten het bos in gesmeten, maar ik zal vandaag nog wel even kijken. Reuze bedankt! ;):9

12. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    dat zou ook kunnen:9 ik denk altijd dat je daar de camera mee draait

13. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Wat een kippen demo, zit net 5 min te spelen stopt hij al :confused: en wat is er allemaal te doen in de demo.. heb alleen zo'n kamer schoon gemaakt.

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Verder dan niet echt veel. Ik denk dat het daar wel bij blijft. In de hele game is er veel meer te doen hoor, wees daar maar niet bang voor. ;):)

15. ArtificialFaith

Leuk Bevonden:
    1.540
    als die malfoy enzo die kamer van je binnen stormen.. kan je ze dan verslaan? want ik verloor en er kwam wel een filmpje enzo maar is er niet de mogelijkheid om ze te verslaan?

+ hoe krijg je deze?

Unhinge Umbridge.

Cause chaos in Umbridge's Hogwarts.

Laatst bewerkt: 15 jul 2007
  16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Volgens mij is het de bedoeling dat je verliest, anders zou het niet meer met het verhaal kloppen.
    Gewoon de verhaallijn blijven volgen, dan komt ie vanzelf wel ;)

17. ArtificialFaith

Leuk Bevonden:
    1.540
    hmm ok ik zat echt zo FUCK! ik ben nog lang niet klaar :9

18. ArtificialFaith

Leuk Bevonden:
    1.540
    die swamps _O_ heerlijk

19. halo nerd

halo nerd i like halo

Leuk Bevonden:
    0
    heey allemaal

ik heb een vraagje: ik heb het spel ook sinds vandaag, dus ik helemaal blij:+ dus even snel instaleren en daarna spelen, alleen het beeld doet vreemd:mad:

In het begin loopt alles goed, maar als ik 5 minuten speel dan verschijnt cho ineens met een heel groot punt hoofd, en vanaf dan gaat t fout, dan zitten er allemaal vreemde punten aan de schilderijen enzo, oftewel het lijkt alsof alle textures door elkaar heen lopen O-)

heeft iemand een idee wat t probleem zou kunnen zijn ?

groeten jasper

specs van mijn PC:

Nvidea XFX GForce 6800 Ultra
    Amd Athlon 64 X2 Dual core 4600 +
    2048 MB Ram geheugen
    Asus A8N Sli Deluxe

20. ArtificialFaith

Leuk Bevonden:
    1.540
    waar de fuck zijn al die flying creatures? ik heb die bats, meeuwen, kraaien en uilen.. welke is er dan nog meer?

Deel Deze Pagina