1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 11]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 17 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou , ik ga die nieuwe PS3 pack wel halen .
    De line-up van games die er aan komen zijn vet .
    Op 360 komen als voorbeeld ook geen user created mods , op de Ps3 wel .
    Dat spreekt mij heel erg aan . _O_
     
  2. Kenman

    Kenman psn: oneshot1tkill

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    2
    Moet zeggen dat E3 sony geen windeieren gaat leggen. De prijsdaling van de 60gig versie zal hopelijk bij de 80 gig versie ook in het verschiet liggen. De games spreken me op zich wel aan (metname heavenly sword, mg4 en god of war 3 in de toekomst).
    Maar datgeen wat in de toekomst ligt doet mij nu nog niet voldoende overtuigen om NU een ps3 te kopen. Alle stoere games die ik wil spelen het komend jaar komen ook uit op de 360. Misschien zal de ps3 in de toekomst mooiere games laten zien, maar de 360 doet nu zeker niet onder.
    Sterker nog! Als ik nu een ps3 zou hebben en er komt een multiplatformer die ik moet spelen (Call of Duty 4!!!), dan zou ik hem toch voor de 360 kopen. Niet eens vanwege xboxLive.............. maar de controller!!
    Geef mij maar de lekker in de hand liggende xbox360 controller. De sixaxis vind ik niet werken en speelt gewoon niet echt lekker.
    Zodra Sony met een nieuwe controller komt met rumblepack (of een goede thirdparty controller... is die er al??), dan is het tijd voor en overstap/zijstap.
     
  3. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Call of duty 4 is nog niet uit, dus wie weet is tegen dan de nieuwe controller er...
     
  4. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Sony's nieuwe controller is toch gewoon het alombekende model, maar dan met rumble?

    @Boss, heb jij trouwens een ps3, welke spellen speel je daar op?
     
  5. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik speel op dit moment Ninja Gaiden. Vond het, het beste xbox game, en ik moet zeggen, zo'n remake is echt wel fun. Supervloeiend, zeer mooie graphics(zeker wanneer er vuur is, en er een blureffect bij komt, echt mooi. Ook al die vuurtjes in de lucht :)),...
    Tussendoor speel ik nu ook forza en Dirt op xbox 360.

    Nog wat over killzone 2:
    ign:
    Eurogamer:
    Ik moet zeggen, qua animatie zag killzone 2 er echt wel mooi uit he. Alles was zo vloeiend. En een klein detail als iemand die over een hek springt, hoe dit in beeld komt:
    [​IMG]
    Fantastisch gewoon. Als ik alleen die animatie al vergelijk, met de animatie waar de halo 3 trailer mee begint, dan weet ik wat kiezen. Met halo3 bedoel ik in dat stuk, waar dat beest die soldaat opneemt en wegstampt. Dit kwam in mijn ogen zeer houterig en "raar" over. Halo1 en halo2 hadden dat ook een beetje in die filmpjes, vond het ook nooit interressant die filmpjes. Maar toen stoorde ik me er niet aan. Maar nu met al dat next gen gedoe, mag toch mooier. Snap ook niet dat men zo'n trailer heeft laten zien. Echt slecht voor halo vind ik dat. Men had een dikke ingamevoorstelling moeten doen. Want nu vraag ik me af. Microsoft heeft killzone 2 gezien, zouden ze nu halo 3 niet gaan uitstellen? Zou gerust kunnen denk ik. Maarja, ik twijfel er niet aan dat het een goed spel wordt. Maar ik had toch mijn twijfels met de trailer. Want face it, het gerenderd ingame filmpje van vorig jaar was mooier dan deze trailer...
    Maar swat, we zien wel.
    Hier nog coole gifs van killzone
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    alleen al hoe ze neervallen, echt mooi :). Maarja, ik hoop ook dat het een goed spel wordt en niet alleen mooi natuurlijk :).
     
  6. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    idd boss, ik had ook dat gevoel bij halo3, ze moesten hetzelfde doen zoals bij halo 2 een ingame demo tonen.
    maja, msh willen ze de hype tog niet zo groot maken zoals bij halo 2
     
  7. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, hoe die helgast in elkaar zakken is wel heel erg vet. Het zou me benieuwen.

    Maar ik zou zelf toch voor halo3 keizen. Vind de sfeer heel erg tof en de muziek ook geweldig. Het sluit goed op elkaar aan.
     
  8. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    idd, die muziek is altijd sumbliem
    mja gameplay boven gfx nog altijd bij mij hoor
     
  9. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben geen Halo fan en killzone heb ik nooit gespeeld.
    Wat me van de filmpjes opviel is dat de physics van Halo zo cartoonachtig overkomen.
    Er was bv een scene met een stel autootjes die wegstuiderden nadat ze waren geraakt...............dus letterlijk stuiteren...........ik weet niet of dat de typische Halo stijl is, maar het kwam bij lachwekkend over(is volgens mij niet de bedoeling toch)
    Ook had ik verwacht dat het grafisch Gears of war zou overtreffen.

    Killzone daarintegen heeft me echt verrast, tering wat ziet dat er vet uit.
     
  10. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zal het zo zeggen: Bungie is nooit een uitblinker geweest in graphics. Anuwel sommige levels in halo2 echt mooi waren. maar swat, echt uitblinken deed het niet. Het was vooral de gameplay, en met name, de AI, de multiplayer. Maar als je op een persconferentie een trailer showed, ga je automatisch als eerste naar de graphics kijken. En het viel me gewoon op dat met killzone 2 de animaties 10x zo vloeiend zijn. Daar lijkt het echt dat ze frame per frame bewerkt hebben. Maar in de trailer van halo 3 leek het om de 5 frames ofzo(nogmaals dat stukje dat het beest die soldaat opneemt en wegstampt, wat was me dat voor gehakkel?). En dit is echt spijtig. Dus mij zou het niet verbazen moest het spel nog op de laatste moment uitgesteld worden. Maar ik moet wel zeggen, ik heb wel heel mooie omgevingen gezien in de trailer. Op een gegeven moment schiet masterchief iemand uit de lucht. En het leek zo'n beetje een woestijn daar met koepels. Dat leek erg mooi. Maar dat kon je bijna niet zien, omdat de trailer zo slecht in elkaar stak. Snel gemonteerd precies.
    Dus iedereen heeft op dit moment zoiets van, gaat killzone echt halo zijn ass kicken? Een tijdje terug was dit nog flauwekul, ondertussen zegt men: het kan wel eens realiteit worden... Dus ik ben ook heel benieuwd...
     
  11. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik ben er van overtuigd dat Halo 3 Killzone 2 voorbij gaat, qua verkoop.
    Om de simpele reden dat de beide vorige Halo games ook zo goed verkochten.

    De vorige Killzone vond ik persoonlijk best leuk, maar top? Nee. Zou ik Killzone 2 kopen als ik een PS3 had/heb? Hell yeah.

    Als ik moet kiezen tussen Killzone 2 en Halo 3, dan ga ik toch echt voor Halo.
    Met de vorige delen heb ik me uitermate vermaakt. :)
    Edit ; Hell, ik speel Halo 2 nu nog steeds.
    Iets dat ik van Killzone niet kan zeggen.
     
  12. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Misschien dan geen mods voor UT3, maar de 360 krijgt weer crossplatform. ;)
     
  13. marco-discus

    marco-discus Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo,

    ik ben marco en pas lid op dit forum. en ben nog niet in het bezit van een console
    om dan ook maar meteen met de deur in huis te vallen, heb ik een vraag

    door alle info die ik her en der lees zie ik door de bomen het bos niet meer.
    ik wil/ga op korte termijn een game console aanschaffen, maar weet niet meer welke
    de keuze moet vallen op de ps3, xbox360 premium of de nieuwe elite.
    ik ga hem alleen gebruiken om een spelletje te spelen en soms mss online.

    graag wil ik ervaringen van mensen en advies bij mijn toekomstige keus

    alvast bedankt


    groetjes marco
     
  14. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke games spreken je het meeste aan? (de exclusives)
     
  15. marco-discus

    marco-discus Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    echt geen idee nog ben echt nieuw op dit gebied
    speelde wel regelmatig c&c, en de commando's serie op de pc
    dus de rts games.

    er word dan gespeeld op een sony bravia hd ready van 40 inch
     
  16. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat het niet zo veel uitmaakt voor jou, omdat je veel games gaat spelen die op beide consoles uitkomen. Maar als jij Gran Turismo ene hele dikke serie vindt en Killzone ook, dan is de keuze snel gemaakt.
     
  17. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja mss nu toch wel een moeilijke keuze en om te zeggen 'Die console is het beste !'

    Ik had in de tijd een xbox gekozen boven een PS2 wat eigelijk maar een wilde gok was en Halo gekocht omdat ik gelezen had dat da toen in de tijd de beste verkopend spel in VS was ..

    Mja misschien moet ge paar 'Bonus Round'-Afleveringen zien op www.gametrailers.com
    Hierin geven critici hun mening over de huidige gang van zaken
     
  18. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    En guerrilla games heeft nooit ergens in uitgeblinkt..... (wel respect voor ze maar om even in perspectief te zetten :) )

    Om te denken dat MS en Bungie Halo uitstellen omdat Killzone 2 een filmpje liet zien met wat leuke animaties etc.... :):
    Als jij me ff wat quotes kunt laten zien van mensen die de behind scenes singleplayer hebben gecheckt van Halo en zich dit afvragen...

    Waar zegt iedereen dat Killzone wel de ass kan kicken van Halo want op dit moment zie ik slechts een paar mensen op het www dit zeggen en toevallig is dat in deze thread ;)
    Killzone heeft tot op heden slechts een middelmatige eerste poging gedaan en heeft nu krediet verdient met een leuke show.
    Halo heeft al reeds 2 keer laten zien dat het een miljoenen publiek jaren kan laten genieten van de complete game (tot op heden) en heeft zich wat dat betreft dus totaal geen zorgen te maken.

    Killzone gaat de PS 3 eigenaren een leuke tijd bezorgen maar zal Halo nooit en te nimmer van de troon stoten wat betreft gameplay/totaalpakket etc.
     
    Laatst bewerkt: 16 jul 2007
  19. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Vind ik wel een beetje aan de vroege kant om deze conclusie te trekken. We hebben van Killzone 2 net aan één trailertje gezien (van Halo 3 singleplayer eigenlijk ook maar). Het zou zomaar gewoon kunnen dat alles op z'n plaats valt in Killzone 2 en naast grafisch heel sterk ook als game zelf heel erg sterk is. Misschien zal Killzone 2 (of een andere shooter) voor jou persoonlijk Halo nooit van ''de troon'' stoten, omdat Halo helemaal jouw ding is, maar zo zijn er genoeg andere mensen bij wie deze game dat misschien wel gaat doen.
     
  20. Magixz

    Magixz Give me some fun

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar ga ik mee accord Xwon En de Xbox 360 Verkocht beter dan de ps3 in het begin

    Sony is niet tevreden over zijn verkoop van zijn next generation, dus komen ze rond de feestdagen met hoop nieuwe spellen, om het verlies terug te brengen. De xbox loopt gewoon ver en ver voor met zijn verkoop, dat geldt ook voor Halo die licht ook ver en ver voor op killzone.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina