Ben op zoek naar een lokatie om een 360- LAN te houden. Het liefst in Eindhoven. Heeft iemand tips? 20 a 30 personen moet de accomodatie kunnen herbergen en ook gelegeheid bieden om te slapen (lees:chrashen). Dank
Inderdaad, gewoon het plaatselijke sportcentrum (waar in de winter altijd zaalvoetbal/hockey wordt gedaan) dat moet er wel zijn, zeker in eindhoven..
idd sportzaaltjes had ik nog niet getjekt wel scouting enzo. Ben alleen benieuwd of er 24hours gegamend mag worden.... ...laters
in son en breugel word dit ook weleens gedaan bij zo'n zwembad kan ff niet op de naam komen ik heb het daar ook wel eens gedaan, zo'n lan party dus kijk daar ff? suces met zoeken
Nou als jij die zaal voor 24 uur afhuurd mag je er denk ik wel 24 uur gamen k zie geen reden waarom niet iig succes!
Houd er rekening mee, dat als je een sporthal wil afhuren voor andere doeleinde dan sporten. Je hiervoor toestemming/vergunning moet aanvragen bij de gemeente. Daarnaast zal de brandweer ook een plan willen zien waarop de indeling staat vermeld, vluchtroutes, nood verlichting en brandblussers. Indien je een zaaltje afhuurd van een cafe, dan heb je de bovengenoemde papierwerk niet.