Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 7] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 20 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zlatan1986

    zlatan1986 Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0

    ja je kunt nog wel effe w8ten, die van mij stond 6 juni in duitsland en kreeg ontvangstmail 1 juli en nu is ut alweer 16 juli. Ben um dus al zon 6 weken kwijt....
    En iedere keer als je belt zegge ze van ja w8 maar 2 weken af en dan krijg je wel steeds een spel als compensatie maar de xbox ho maar daar kun je dan nog lekker lang op w8ten.
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Zo, gisteravond gekregen. Aangesloten en hij is perfect! Het is me oude, heb gecontroleerd. Er zitten alleen 3 kleine krasjes op de voorkant maar dat is niet echt heel erg. Hij maakt gewoon hetzelfde geluid alleen word hij volgens mij wel warmer nu, ik weet het niet zeker omdat ik niet vaak controleerde of hij warm was maar na een uurtje spelen was ie toch echt warm geworden. Ik ben er blij om dat tie terug is maar het is een hele andere beleving nu, normaal altijd just play and enjoy nu is het play en hopen dat tie niet kapot gaat....
     
  3. ThijsR

    ThijsR Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    1 Juli - 360 kapot. Console liet al mn spellen vastlopen
    2 Juli - Gebeld en bonnen ontvangen, gelijk UPS gebeld.
    3 Juli - UPS heeft de 360 opgehaald
    4 Juli - gearriveerd in Deutschland

    En mn status is nog steeds : Afgeleverd.

    Al met al is het een stuk sneller bij mij gegaan als op de vorige pagina's.
    Alleen ik heb (nog) geen ontvangst mail van MS gehad.
    Moet je die krijgen? want ik kan me die de 1e keer niet meer herinneren.
     
  4. ToxicVenom 81

    ToxicVenom 81 Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    lol echt fuking lol de mijne is al sind 14 juni weg en nog steeds niks gehoord.
    heb vorige week gebeld en ze zeiden tegen mij dat het tot 25 werkdagen kan duren dus ik hoop dat het deze week wordt
     
  5. ToxicVenom 81

    ToxicVenom 81 Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    hahhahaha eigelijk meoten we dat met ze allen doen lol
     
  6. ironx

    ironx Jump in.

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de site van UPS zeker? UPS heeft zijn werk gedaan, en de status zal ook niet meer veranderen.

    Als het repaircenter de 360 terugstuurd zal dat toch echt onder een ander trackingnummer zijn. Zo'n trackingnummer is maar geldig voor 1 transport.

    Dit is mijn 4e en ik heb echt nog nooit en te nimmer een mailtje gehad. Vriend van me zijn 2e en die heeft ook beide keren wel een mailtje gehad...

    Mag je zelf uitvogelen hoe het nou zit daar :9
     
    Laatst bewerkt: 16 jul 2007
  7. jvalks

    jvalks Find the bird!

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Sterker nog: ik heb die vraag nu al 3x gesteld (per mail) aan de M$ helpdesk. Elke keer krijg ik een ontwijkend antwoord dat ze geen privacygevoellige gegevens over de reparatiestatus per mail mogen sturen..
    Heb nu gewoon nog een keer een reply gestuurd met de algemene vraag hoeveel tijd er tussen het aankomen en het versturen van de bevestigingsmail zit...

    Ben benieuwd!!
     
  8. St33lo

    St33lo Pog Me Hon

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben die van mij al meer dan 2 maanden kwijt en nog niks ontvangen. Net Microsoft zelf gebeld en wordt in de loop van de dag teruggebeld.

    Anders maak ik er zelf werk van.
     
  9. ironx

    ironx Jump in.

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je met MS het Servicenummer bedoeld heb ik (door ervaring) een voorgevoel... 8)
     
  10. St33lo

    St33lo Pog Me Hon

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja al de tweede keer dat ik contact met ze heb opgenomen. Werd vorig week maandag opgebeld dat ik hem in de loop van de week terug zou hebben. Week later nog niks, dus maar weer bellen.....

    Heb al 2 spellen ter compensatie waarvan ik er pas 1 heb ontvangen en ga nog wat meer compensatie vragen, want dit slaat nergens op!

    Zijn gewoon mensen die hun console een paar weken later hebben opgestuurd die hem nu al terug hebben.
     
  11. Barbossa

    Barbossa Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe weet je wanneer je console is geariveerd bij reparatie centrum? Moet je bellen of krijg je mail. Heb hem week geleden opgestuurd niks gezien of gehoord.
     
  12. jvalks

    jvalks Find the bird!

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Same here.. zie mijn post op de vorige pagina...
     
  13. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0

    kijk en vergelijk......


    http://service.xbox.com/servicesignin.aspx
     
  14. jvalks

    jvalks Find the bird!

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel leuk, maar dat werkt niet voor iedereen! En daarbij is die pagina (zie errors als je console niet wordt gevonden) voor de US...
     
  15. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb een 2 tal weken terug een nieuwe xbox 360 van Microsoft, en daarjuist met Dirt kon hij de disk al niet meer lezen. En begon dat ding al rare geluiden te maken(zo krakend). Ik hoop dat het ding mijn disks niet beschadigt,want als ik over de rand van de disks voel, dan voelt het niet mooi rond aan... Tjonge jonge...
     
  16. Noes

    Noes Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Vrijdag compleet nieuwe core gehaalt. Forza 2 spelen en krijg unreadable disc errors. WTF ?!? Disc eruit gehaald maar deze is 100% schoon. Vanavond even spelen in de Xdoos van mijn roommate. Volgens mij heb ik een BenQ drive. Opgemerkt ook dat de Xbox een stuk warmer wordt als mn vorige, temperatuur in mijn kamer is ook niet echt aagenaam met dit weer dus dat kan ook een oorzaak zijn.
     
  17. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    dat komt niet door de xbox. ik heb ook van dat soort schijfjes die al zo waren voordat ze de xbox in gingen. :):
     
  18. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Bron: insidegamer.nl

    Mogen ze hier ook wel doen, dat iedereen gewoon een nieuwe 360 krijgt.
     
  19. Stridone

    Stridone Active Member

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Microsoft vorige week zondag gebeld. UPS zou hem over 2 dagen ophalen. Nu nog steeds niks gehoord. Iemand ervaring met dergelijke wachttijden?
     
  20. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Citaat:
    Oorspronkelijk geplaatst door Arjan
    Zolang er nog geen menigte met fakkels en hooivorken richting 't MS hoofdkantoor trekt.

    Wordt onderhand wel tijd............a.s. vrijdag maar doen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina