Geachte xboxworld,
Ik schrijf hier voor een vriend, een vaste, trouwe xboxworld bezoeker (van de forums dus ook). Echter is er een probleempje ontstaan. Mijn vriend Inf1nity liet zich uit over een geplaatste foto, met lichtelijk discriminerende inhoud. Hij was zich van geen kwaad bewust, aangezien enige mensen vóór heb ook zulke reacties hadden geplaatst, en er werd niets van gezegt. Maar, hoe (in mijn ogen) onterecht dan ook, kreeg Inf1nity een tijdelijke ban. Afijn, alles is rustig, totdat hij bij een vriend van hem was, genaamd Armada01 (ook op xboxworld, is ook een goede vriend van mij). Toen Armada01 een topic aan het lezen was op het forum (hij leest er regelmatig het laatste clan-nieuws), zag hij dat er wat over Inf1nity gezegt werd, en meldde dit. Hierop zette Inf1nity, weliswaar bij Armada01 thuis (dus het is geen clone-account!), een reactie neer (ter informatie: gewone reactie, niets negatiefs of dergelijke).
Die avond, toen Inf1nity weer thuis was, had hij een mail in zijn inbox van xboxworld: IP-ban, wegens clone-account. U begrijpt nu denk ik wel, waarom zowel hij, ik en Armada01 zeer verbaast waren, aangezien er nooit account-cloning heeft plaatsgevonden. Inf1nity was zich nooit van een kwaad bewust, en stond hier dan ook, als dagelijkse xboxworld bezoeker, flink van te balen. Daarom verzoek ik u, met hopelijk wat begrip voor deze situatie, om Inf1nity nog een kans te geven om op de xboxworld forums te posten. Hij zal dit uiteraard zeer op prijs stellen, evenals de rest van het clan-gedeelte, waar hij een algemeen bekend persoon is.
Bij voorbaat dank,
Vriendelijke groet, Jonathan “Revenge”
Klik om te vergroten...