Geachte Xboxworld,

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Revenge, 16 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Revenge

Revenge Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geachte xboxworld,

Ik schrijf hier voor een vriend, een vaste, trouwe xboxworld bezoeker (van de forums dus ook). Echter is er een probleempje ontstaan. Mijn vriend Inf1nity liet zich uit over een geplaatste foto, met lichtelijk discriminerende inhoud. Hij was zich van geen kwaad bewust, aangezien enige mensen vóór heb ook zulke reacties hadden geplaatst, en er werd niets van gezegt. Maar, hoe (in mijn ogen) onterecht dan ook, kreeg Inf1nity een tijdelijke ban. Afijn, alles is rustig, totdat hij bij een vriend van hem was, genaamd Armada01 (ook op xboxworld, is ook een goede vriend van mij). Toen Armada01 een topic aan het lezen was op het forum (hij leest er regelmatig het laatste clan-nieuws), zag hij dat er wat over Inf1nity gezegt werd, en meldde dit. Hierop zette Inf1nity, weliswaar bij Armada01 thuis (dus het is geen clone-account!), een reactie neer (ter informatie: gewone reactie, niets negatiefs of dergelijke).

Die avond, toen Inf1nity weer thuis was, had hij een mail in zijn inbox van xboxworld: IP-ban, wegens clone-account. U begrijpt nu denk ik wel, waarom zowel hij, ik en Armada01 zeer verbaast waren, aangezien er nooit account-cloning heeft plaatsgevonden. Inf1nity was zich nooit van een kwaad bewust, en stond hier dan ook, als dagelijkse xboxworld bezoeker, flink van te balen. Daarom verzoek ik u, met hopelijk wat begrip voor deze situatie, om Inf1nity nog een kans te geven om op de xboxworld forums te posten. Hij zal dit uiteraard zeer op prijs stellen, evenals de rest van het clan-gedeelte, waar hij een algemeen bekend persoon is.

Bij voorbaat dank,

Vriendelijke groet, Jonathan “Revenge”

2. 12eaper

12eaper I see no Changes

Leuk Bevonden:
    0
    Leuke post, maar een PM naar een moderator zou beter op zijn plek zijn.

3. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Beter naar een Admin ;) Vind het trouwens wel een goed verhaal van je en ben het met je eens

4. automathic

automathic uL I SadiStiK

Leuk Bevonden:
    0
    i got ya back revence;)

5. Revenge

Revenge Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al naar een paar admins gestuurd, maar ze reageren niet dus ik heb een toppic gemaakt.

6. Candyman

Candyman Guest

Stuur gewoon mailtje wertke altijd bij mij. En waarom zo netjes, de directeur krijgt het niet te lezen.

7. Revenge

Revenge Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet wel een beetje overtuigen he....

8. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het erg goed dat je het voor Inf1nity opneemt, ik kan het me voorstellen dat hij nogal kwaad is.

9. SmartieZ

SmartieZ Guest

Netjes RvG. Mod PLz Read.

10. Revenge

Revenge Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eig. heeft Inf1nity aka CoNcEpT het geschreven hij was wel pissed off ja...

11. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lol stuur gewoon een pm of zet het in een ander forum dan deze |:-

12. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    I've got your back, vind dat de admins wat radicaal te werk zijn gegaan een maand terug. Als ze slim zijn draaien ze weer het 1 en ander terug voordat dit forum gedeelte dood wordt.

13. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Is het dan al niet dood?

14. 12eaper

12eaper I see no Changes

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook al verhuist, al deze regeltjes. Bluh

15. samuraYpizzacat

samuraYpizzacat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    All I can say is ''Infinity we got ur Back!''

16. SmartieZ

SmartieZ Guest

verhuizen? waar is het nu dan actief dan?

17. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Vraag je eerst zelf is even goed af wat de bedoeling is van een ban? Juist ja, dat je niet meer op het forum kan posten, dus ook niet op een account van een vriendje. Dat is namelijk precies hetzelfde als een kloonaccountje aanmaken, vandaar dezelfde sancties.
    De reden van de ban, en de omzetting van een relatief lichte strafmaatregel naar een permanente ban zijn duidelijk. Nu zijn wij soepel, maar als je zelf niet eens inziet waarom die maatregelen zijn getroffen houdt het al gauw op. En nu probeer je de ban op te liften door dezelfde fout te begaan? =( :{

Mensen hebben zich te gedragen, mensen die zich niet gedragen krijgen sancties opgelegt. Niks meer, niks minder. Wij zijn altijd voor rede vatbaar, maar dan moet je wel de juiste weg (die van rationaliteit) weten te bewandelen.

Nu nog het laatste; je hebt dit in het verkeerde forum gedeelte gepost. Tevens kan de persoon in kwestie contact met ons opnemen via email en dergelijke, dus deze threads/pm's via derden zijn niet gewenst.

- Closed

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina