Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 7] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 20 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Gister ineens artifacts in de HUD tijdens het spelen van Halo 2.
    Hopen dat dit geen blijvend iets gaat worden.
     
  2. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja, lees de voorgaande pagina's er maar op na. Samengevat: als je na 2 dagen nog geen mail met UPS labels hebt gehad, kan je weer gaan bellen want dan komen ze hoogst waarschijnlijk niet...
     
  3. FallingDarkness

    FallingDarkness Active Member

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    kut

    |:-
     
  4. alleycat

    alleycat OnlyInItForTheMoney

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de labels moet je MS bellen (deze moeten normaal gesproken binnen een paar uur in je mailbox zitten).

    Voor UPS moet je UPS bellen (afspraak voor de volgende dag is heel redelijk).

    Dusss.. geen labels MS bellen,geen ups UPS bellen !!
     
    Laatst bewerkt: 16 jul 2007
  5. BadassBart

    BadassBart Infinite Euphoria

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook al eens een unreadable disk melding met DiRT gehad, zo'n probleem is dat toch niet?!?
     
  6. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel als uw console pas gerepareerd is geweest en hier verhalen rondzwerven waarbij mensen hun xbox hebben moeten binnen doen terwijl het nog geen half uur gewerkt heeft.
     
  7. BadassBart

    BadassBart Infinite Euphoria

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet overdrijven. Ik ben ook al aan mn 3de bezig. Ik begrijp best dat je huiverig bent als je console net terug is van reparatie, maar uit pure zelfbescherming: maak van een mug geen mammoet, want dan durf je je 360 niet meer aan te zetten...
     
  8. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal geen schrik hebben der voor maar als het na 5min kapot gaat gooi ik het simpelweg de raam uit *)
     
  9. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Je bedoelt, niet van een mammoet een T-rex maken...
     
  10. ironx

    ironx Jump in.

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Vriend van me die zijn 360 een dag later dan mij heeft opgestuurd heeft 'm vandaag weer teruggekregen... morgen maar eens bellen.

    First in first out kennen ze dus niet ;)
     
  11. cdr

    cdr Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    ................scherp.
     
  12. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Boss heeft wel gelijk, je zou bijna gaan denken wanneer je deze thread leest dat de 360 een slecht apparaat is en dat je een dure miskoop hebt gedaan.

    Is het een idee om via een soort poll op de XBW hoofdpagina bij te houden van wie de Xbox momenteel werkt en van wie de Xbox momenteel gerepareerd wordt? Krijgen we een wat genuanceerder beeld misschien. Weet niet of dit te realiseren is?
     
  13. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Zo'n poll is al eens gehouden, zowel in een oud deel van deze thread als op de frontpage. Voor frontpage polls moet je even contact opnemen met Mirik. Een poll in deze thread geeft toch een redelijk scheef beeld, aangezien bijna iedereen die hier komt problemen heeft :D. Maar als er behoefte aan is, is dat natuurlijk geen probleem. :)
     
  14. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ze moeten gewoon deze poll maken:
    a) Je hebt nog nooit problemen gehad met je 360
    b) je xbox 360 heeft zowat zijn gebreken maar heeft het tot nu volgehouden
    c) je xbox 360 is 1 of meer keer stuk gegaan

    ben benieuwd...
     
  15. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    OK Arjan, zal contact met Mirik opnemen. Om een actueel beeld te kunnen krijgen zou iedereen dus ook de status van zijn console moeten kunnen wijzigen. Dat kon met de door jou bedoelde poll volgens mij niet. De poll van de frontpage was volgens mij over het krassen van de DVD's als ik me goed herinner.
     
  16. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb vandaag mijn xbox weer ontvangen. 4 weken weg geweest. doet het tot nu toe prima...ook geen kleine mankementjes. mijn verloop:

    19-6 afgeleverd door ups
    28-6 ontvangen repaircenter
    12-7 terug gestuurd
    16-7 xbox ontvangen

    wel grappig dat deze zin in de brief voorkwam: in the unlikely event you encounter furthe problems with your xbox console, bla bla
    veel sterkte voor degenen die al zolang aan het wachten zijn ! Hoop dat mijne het weer een tijdje uithoudt....
     
  17. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Gefeliciteerd, en ik gebruik dit soort meldingen gewoon om extra 'duidelijk' te reageren als ik MS weer spreek over het feit dat mijn console nog niet is aangeraakt in Duitsland na 4 a 5 weken daar te staan... :mad:
     
  18. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    vreemd mijne is ook al binnen sinds de 22ste ..en ook nog steeds niks vernomen..ik had vorige week gebeld maar toen kreeg ik het hele verhaal van ja het is nu 20 tot 25 werkdagen geworden .. en toen zei ik al dat ik daar geen verhaal aan heb.

    Hoe hebben jullie dat gedaan om compesatie te krijgen ? zeggen dat je een klacht wil indienen of gewoon naar hun baas gevraagd ?
     
  19. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    als die pagina voor de US is dan vind ik het knap dat ik wel mijn console precies kan volgen .......daarbij komen de meeste errors omdat mensen verkeerde gegevens invullen zoals de naam zoals die is opgegeven aan de servicedesk......die moet namelijk exact het zelfde zijn en beginnen met hoofdletters , anders pakt ie hem al niet.....




    ik hoefde nergens naar te vragen , hij begon er zelf al over na 2 minuten gesprek , krijg een wireless controller....
     
    Laatst bewerkt: 17 jul 2007
  20. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Precies zoals jij deed: blijven herhalen dat die 20-25 werkdagen niet met jou zijn afgesproken, en dat het dus hún probleem is waar jíj mee opgezadeld wordt... En vriendelijk blijven. ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina