saai saai??? je bakt er gewoon niets van dat is heeeeel wat anders! en net wat rumast zegt ramked WAR met 20 man is echt mega vet! Maar nogmaals als je alleen maar geowned wordt is het inderdaad niet leuk _0/
ja idd...wat is er in godsnaam saai? Het is elke keer weer anders, vette chaos...overal snipers,support gunners, grenades, smokes...en daar moet jij dan doorheen rennen/duiken/sluipen/springen. ik vind dit online leuker dan GoW, en dat wil wat zeggen op naar de 20.000 punten!
hehe ik ben ook naar de 20.000 aan het gaan zit nu op ruim 16.000 dus komt goed. Alleen die 40.000 dunno of ik die ga halen. We zien wel
ik ben ook bezig voor de 20.000 zit op 11.000 nogwat rvdv volgens mij heb ik es met jou gespeeld gister
idd ranked met 20 man in War is super vet! Heb de 20.000 punten al, alleen die 40.000 ga ik nooit redden. Me xbox heeft gister namelijk het loodje gelegt, dus dat word 5 weken wachten en dan is over ongeveer 4 weken Halo 3 al uit.
Kut ik wil die shit ook spelen, het liefst in clanverband. Laat maar een keer weten wanneer jullie down zijn, ik doe wel mee.