Blue Dragon

Discussie in 'Algemeen' gestart door Phantom X, 21 aug 2006.

1. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Je wordt hier veeels te midden in de game gedumpt in die demo van sonata was je veel vroeger in de game.

2. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Bij die slang moet je van tevoren wat andere accesoires equippen (ancient warrior necklace/ring dacht ik, moet je even kijken naar de beschrijving) zodat 'ie je niet kan 'bevriezen' bij z'n eerste aanval. Verder is ie niet zo moeilijk.

Die boom is trouwens redelijk sterk. Had 'm verslagen met Marumaro met nog maar 20 hp over. Rest van m'n team was dood. :9

3. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik ga deze game zoiezo halen,

K vind het alleen een beetje raar dat ze bij DEZE game een demo uitbrengen, een rpg moet je ''voelen'' je moet in het verhaal komen de characters leren kennen.. dan pas word het echt vet.
    Zo midden in het verhaal springen schiet je weinig mee op en kan nooit een goeie indruk geven wat die rpg echt waard is...

Ik zie veel liever demos van bioshock, assasins creed en dergelijke... (hoewel ik die 2 ookal standaard ga halen :9)

4. Morridin

Morridin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd, dat de demo zo laat in het spel begint is een grote fout. Het is net als met serie's of boeken, als je halverwege inspringt vind je er meestal geen reet aan, maar vanaf het begin kan het retevet zijn. Je moet je characters leren kennen, en het verhaal kunnen begrijpen.

Ik vond de demo dan ook tegenvallen, het voelde allemaal te traag en simpel aan, bovendien was de muziek erg irritant. Ik heb intens genoten van enchanted arms dus ik wacht even de reviews af en kijk dan of ik hem koop.

Btw, degene die over eternal sonata demo praten, ik neem aan dat dat de japanse demo is? Heb ik al veel positieve dingen over gehoord, is het al bekent of die demo ook nog hier heen komt voor de release van het spel?

5. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Wat ik een beetje raar vind is dat als je midden in het gevecht zit met Nene hij er opeens mee stopt terwijl er nog genoeg tijd over is. Puur om geen spoilers te geven ofzo? Vind ik wel jammer, want ik keek wel uit naar dat gevecht :)

6. II DDE II

II DDE II Skilled&Sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Toffe demo!

7. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Ik heb net die boom ook verslagen :)

Nu nog die andere level.. kwam wel bij die gast na die 2 eindbazen :)

Laatst bewerkt: 13 jul 2007
  8. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Zo bijde lvl's uitgespeeld :) Forest vond ik iets pittiger, daar moest je toch spelen met items e.d. maar op een subtiele manier en niet te diepgaand. Dat waardeer ik wel. Binnenkort Forest nog eens spelen want ik wil dat gesloten kistje nog openen, ik kwam daar niet meer aan toe toen ik de boom had verslagen.

9. emporio

emporio Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben na de demo toch nog meer benieuwd geworden, ik ga deze game zeker halen

10. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Demo uitgespeeld :D die boss fights zijn zo uber _O_.

11. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die boss fights zijn zeker erg tof,vooral grafisch :),Als elk bosfight er zo uitziet,dan staat ons nog veel moois te wachten.

12. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Kan je niet die ouwe gast niet verslaan? In die level 'forest'?
    Ik was hem aan het vechten opeens komt mijn tijd wat ik over had in het beeld te staan..

13. Dead Rising

Dead Rising viel tegen

Leuk Bevonden:
    0
    Het is jammer dat ik rpg's haat, want de aankleding van het spel vind ik super. Geluid, stijltje, graphics.

14. PatExtreme

PatExtreme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo zeker jammer dat je RPG's haat |:-. Dit wordt echt een top game. Must-have voor alle x-box 360 eigenaars :thumbs::)_0/

15. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    mischien ben ik dom maar ik snap er echt de ballen van haha

16. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is het nou realtime of turnbased? Of een beetje van beide? Want dat is me nog absoluut niet duidelijk

17. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij turn-based, niet zeker though. Kan ook een beetje van beide zijn, bijna geen enkele RPG is tegenwoordig nog volledig turn-based of volledig realtime. Misschien dat ik de demo nog eens ga proberen maar voorlopig ligt mijn interesse nog altijd meer bij Eternal Sonata.

Laatst bewerkt: 17 jul 2007
  18. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik dacht dat Blue dragon realtime was met een mengeling van turn based. Volledig turn based is achter de rug. Voelt ook niet next gen aan. Ik hoop dat Lost Oddyssee niet volledig turn based is, want dat spel staat me wel enorm aan :). Blue dragon lijkt me ook wel vet, maar weet niet of ik deze ga kopen.

19. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan goed zijn wat je daar zegt, volledig turn-based ben ik ook al in geen tijden meer tegen gekomen. Een mengelmoes vind ik tegenwoordig ook altijd wat lekkerder spelen in Japanse RPG's. Oblivion is bijv. volledig realtime maar dat is dan ook een totaal ander soort RPG.

Anyways, ik skip Blue Dragon en Lost Odyssey anders wordt het een beetje teveel van het goede :)

Laatst bewerkt: 17 jul 2007
  20. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Final Fantasy is zeker veel beter;)
    Beetje het Turn-based system jatten eh

Deel Deze Pagina