Eternal Sonata (Trusty Bell: Chopin's Dream)

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ms. Smith, 1 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    wahaha ik ken de hele game niet eens :p Keek net filmpje van de demo! Ben wel benieuwd :D
     
  2. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Net even de demo gespeelt en ik ben verkocht. :eek: De wereld zit volgepropt met sfeer, en vind dat lineaire ook wel fijn. Anders raak ik de weg kwijt etc. :+ Combat gameplay is erg goed, nooit echt een fan geweest van turnbased maar dit systeem past het prima toe. Erg verslavend met genoeg diepgang.
     
  3. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu het officiƫel is dat deze game ook naar Europa komt denk ik dat ik hem tezijnertijd ook wel ga halen. Dit soort games heeft de 360 te weinig :)
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Houden zo :9
    Is absoluut niet mijn genre.

    Maar mss helpt het wel de Japanse 360 sales een beetje omhoog :)
     
  5. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    Deze game is echt een must-have voor mij.. ik kan niet wachten tot wanneer deze game uitkomt _O__O_

    weet iemand miss al een release datum/welke maand hij uitkomt (hopelijk dit jaar nog??)??
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Fantastisch spel, echter de Jappanners mogen er weer voor 33,- van genieten en wij niet :mad:
     
  7. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    hoe kom je aan die demo :eek:
     
  8. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Japanse marketplace

    En ik ben blij dat dit spel ook officieel naar Europa komt, ik ga hem zeker halen
     
  9. Subwoofie

    Subwoofie Jaaaa, wat dan?

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga deze zeker halen. Laat maar komen:)
     
  10. kenshin

    kenshin Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me echt een tof spel eens effe een japanse account aanmaken en de demo binnenhalen
     
  11. Subwoofie

    Subwoofie Jaaaa, wat dan?

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt de demo hier ook nog uit:confused:
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Absoluut niet! Meer van dit soort RPG's aub! :cool:
     
  13. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Gelukkig dat we een aantal leuke RPG's krijgen de komende maanden. Deze, Blue Dragon, Mass Effect en ook nog Lost Odyssey. Tot nu toe hebben we alleen Enchanted Arms gehad
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Mijn Enchanted Arms disc heb ik als frisbee op het strand gebruikt, zo goed vond ik hem.
     
  15. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Hehe:D:+
     
  16. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Het vechtsysteem vond ik anders wel aardig. Ik denk dat het vechtsysteem van Enchanted Arms dieper gaat dan die van Blue Dragon. Blue Dragon schijnt zo oldskool te zijn als Final Fantasy 7. Eternal Sonata heeft ook wel een leuk vechtsysteem. Daar zit wel lekker tempo in
     
  17. kenshin

    kenshin Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    heb gisteren de demo gespeeld wel een leuke game effe wennen dat vecht systeem jam dat het niet het zelfde systeem als tales of serie is eens kijken wel rpg ik koop kijk ook wel erg uit naar de nieuwe star wars

    /Mod En nu is posten met interpunctie.. ;)
     
  18. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb van de week de E3 trailer gedownload van de Marketplace. Had tot dusver vrij weinig van de game gezien, maar dankzij de trailer ben ik om. Zag er allemaal erg mooi en sfeervol uit, typisch Japans en dat zie je niet vaak op de 360. Vind dit persoonlijk ook de meest interessante titel als ik er namen als Blue Dragon, Lost Odyssey en Mass Effect naast zet. Bovendien wordt het anders een beetje teveel van het goede. Hebben, deze ! :)
     
    Laatst bewerkt: 17 jul 2007
  19. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Mass Effect lijkt me juist van de buitencategorie zoals Gears of War en Halo 3. Een spel dat je op dag 1 in huis moet halen. Blue Dragon lijkt me ook helemaal geweldig, al was het alleen maar om het grafische stijltje. Lost Odyssey en Eternal Sonata lijken me ook zeer goed, maar ik twijfel een beetje of dat dag 1 aankopen zijn. In ieder geval met mijn budget dan ;) Met een goedgevulde portemonnee zou ik ze wel gelijk halen. De demo van Eternal Sonata was leuk, maar erg rechtlijnig. Dus ben wel benieuwd naar de recensies
     
  20. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Het level design van Eternal Sonata is rechtlijnig, maar de gameplay zelf niet. Persoonlijk vind ik het geen probleem aangezien er zoveel sfeer in zit. De reden waarom ik Eternal Sonata geweldig (ga) vind(en), is omdat het een kunstwerk is vol met sfeer, geweldige muziek en een prachtig verhaal. Heb de Japanse intro op gametrailers ook al meerdere keren gekeken omdat die zoo geweldig is. Maar het is een redelijk aparte game, dus je moet er inderdaad wel van houden. Voor mij krijg deze game in ieder geval prioriteit over welke game die in die periode dan ook uit komt. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina