Fifa 2007 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 18 okt 2006.

1. sanderSJE

sanderSJE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vrije trappen zal wel naar beneden met het stickje en dan schieten maar voor trukjes, koop pes 6:x

2. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Weet hier iemand hoe je een eigen tournooi kunt opzetten?

(Offline dan wel he)

3. FireFly

FireFly stop, drop & roll

Leuk Bevonden:
    0
    Is het ooit iemand hier opgevallen dat je nergens een scheidsrechter over het veld ziet rennen? Ik persoonlijk vind dat nogal storend, krijg het idee dat het maar wat is afgeraffeld.....

4. Fifafan

Fifafan Guest

is al tijdje zo in 06 ook niet ;) achh...

maarja de ranking is veranderd sta op eens 900 ofzo eerst 1800

5. DvD_NL

DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

Leuk Bevonden:
    2
    pes 6 is wel erg slecht op de xbox 360, ksnap niet waarom iedereen dat steeds beter vind dan fifa. pes is lelijk, en ik vind het ok niet beter spelen}:]

6. Fifafan

Fifafan Guest

heb nu 18 op rij gewonnen online :p

7. Greathoudini

Greathoudini Guido's & gangsters

Leuk Bevonden:
    0
    de kwaliteit van de game is denk ik gewoon wat beter.. meer diepgang etc. Ik vind persoonlijk pro evo lekkerder spelen als fifa en het speelt ook wat realistischer daarom vind ik het niet zo belangrijk dat PES grafisch minder is. Maar ik vind beide games op de 360 eigenlijk wat minder als ik ervan verwacht had :9 misschien iets te hoge verwachtingen ofzo...

8. Fifafan

Fifafan Guest

Inmiddels 27 op rij gewonnen :)

9. Greathoudini

Leuk Bevonden:
    0
    gruwelijk_O_ de fifa master is here..._O_ haha
    ik krijg hem hopelijk vanmiddag ook binnen, als iemand zin heeft om een potje te doen kan ie me toevoegen.. :)

Laatst bewerkt: 31 mei 2007
  10. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb heel vaak dat als iemand mij een invite stuurt en die accepteer om een potje te voetballen heel mijn 360 vastslaat en echt helemaal niks meer doet. Hij blijft hangen bij het terugsturen van de acceptatie. Wie heeft dit ook vaker.

11. Fifafan

Fifafan Guest

fifa loopt vaak vast ja

12. GillesVercant

GillesVercant Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand me hier uitleggen hoe ik meot meedoen aan interactive competities? Ik kan het niet in vinden in het live menu van fifa 07 voor de 360. Kan iemand me hiermee helpen?

13. GillesVercant

GillesVercant Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  14. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Game modes -> create tournament, volgens mij.

Het enige waar Pro Evo wat meer diepgang heeft is in de ontwikkelingen van de spelers. Normaal zou ik ook zeggen dat de gameplay van Pro Evo op het veld beter is dan bij FIFA, maar sinds FIFA07 vind ik dat verschil ook niet meer duidelijk aan te tonen.

Qua diepgang heb je bij FIFA veel meer te zoeken met de veel uitgebreidere manager mode, alle extra's, meer competities en game modes, en de algehele sfeer in de stadions.

Ik ben zelf een tijdje overgestapt op PES, maar aangezien ik vaak de single player doe was ik al snel een beetje uitgekeken op de Master League. Hoewel FIFA 06 qua veld gameplay echt duidelijk onderdeed aan PES, speelde ik het wel meer, en nu FIFA 07 zo'n drastische verbetering is, vind ik de stelling 'als je PES hebt gespeeld, wil je nooit meer anders' helemaal een verwerpelijke stelling. PES is goed met op het veld het voetbal realistisch te simuleren, maar voor de rest vind ik het een beetje een sfeerloos spel.

SIdenote: ik heb FIFA07 op de oude XBox, als dat verschil maakt.

15. c.ronaldo7

c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

Leuk Bevonden:
    0
    FIFA op de 'oude' consoles, op de pc en psp, is een stuk beter dan de Xbox 360 versie. Tuurlijk, de graphics zijn mooi op de 360, maar de gameplay vind ik toch wel een stuk slechter en saaier. De passing loopt niet helemaal lekker, de aanname ook niet. Als je de bal schiet, op doel of voorzet, vind ik de bal erg dwarrelig en sloom door de lucht gaan. Je kan geen trucjes doen, en er ontbreken heel veel competities, dus ook teams.

16. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    de graphics op de xbox vind ik mooier dan de 360 en het speler ook nog is beter.

17. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat van die competities wist ik. Best raar op zich.

18. c.ronaldo7

c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is onzin, zeg gewoon dat je het een kutspel vind, ik vind het ook niet lekker spelen.;) Maar met de graphics is niks mis.

19. Greathoudini

Leuk Bevonden:
    0
    hey ff een vraagje... kan je die goal getter achievement wel in manager mode halen of hoe zit dat? want ik heb al een stuk of 50 wedstrijden gespeeld op de hoogste lengte om lkkr wat goals te maken en dus maak ik er zo tussen de 10en 22 per wedstrijd maar alsnog krijg ik die achievement niet... snap er nix van :confused: die van man of the match krijg ik ook nooit terwijl ik er denk ik wel al 2 had moeten hebben... vaag, komt dit misschien omdat ik op een andere mode of wat dan ook moet spelen?

20. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Je moet hem op Semi pro hebben ;)

Deel Deze Pagina