Call of Duty 3 [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 7 feb 2007.

1. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    heb ik ook altijd:p

maar ik ga slapen morge 6 uur der uit om te werken:confused:

2. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    ik ook om half 7 maar ga nog paar uur door :D heb er zin aan, see ya on the beatlefield!! :thumbs::thumbs:

3. Rich_Art

Rich_Art The one and only

Leuk Bevonden:
    1
    Hi Guys,

Vraagje, ik heb nog geen van de CoD games. Nu wil ik er een kopen, welke is in jullie ogen leuker? CoD 2 of CoD 3.

Peace,
    Rich_Art.;)

4. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    ik persoonlijk vind beide super vet, singelplayer dan. COD3 ownt MP echt hard :D dus moest je kiezen COD3 maar als het kan beide, en natuurlijk in november COD4 :D

5. Rich_Art

Rich_Art The one and only

Leuk Bevonden:
    1
    OK thanks... Ik ga maar eerst voor COD2 en dan waarschijnlijk gewoon naar COD 4.

Peace,
    Rich_Art. ;)

6. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    enjoy maaaaar als je mp belangrijk vind dan moet je COD3 doen :D WAR in COD3 FTW!!!!!

7. c.ronaldo7

c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

Leuk Bevonden:
    0
    MP vind ik erg saai in COD 3, veel saaier dan deel 2. En SP is ook al niet geweldig, het is echt een teleurstellend spel naar mijn mening. COD 4 gaat alles goed maken.:)

8. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    wat is er saai dan? ooit een ranked war gespeeld met 24 man? FTW is echt zo uber! moet je natuurlijk niet geowned worden de heletijd, dan snap ik dat het niets aan is :+}:]

9. Dark Aldo

Dark Aldo Bitch Please

Leuk Bevonden:
    0
    @gast die CoD2 wil kopen
    Dat zou ik nooit doen, koop deel 3. Hij is zowiezo leuker EN beter, en online tof.

10. c.ronaldo7

Leuk Bevonden:
    0
    Ik stond 8 van de 10 keer bovenaan, en de maps zijn veel saaier gewoon. De voertuigen zijn saai, in COD 2 was het juist leuk om bijv. in Toujane lopend over daken enzo. Ook kon je trouwens heel vaak niet in een server, dan probeer je 80 servers en dan kom je er maar in 10 in. Erg slecht gemaakt gewoon. Het hele 2e wereldoorlog gebeuren in die spellen heb ik ook een beetje genoeg van. Brothers In Arms gaat daar ook over, maar dat spel is zo veelbelovend, dat wordt gewoon vele malen beter dan COD 3.

Laatst bewerkt: 17 jul 2007
  11. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    ik heb nooit problemen met games joinen altijd meteen in een lobby. En er zijn ondertussen al 2 mappacks.

12. Dark Aldo

Dark Aldo Bitch Please

Leuk Bevonden:
    0
    Gasten die een keer een potje in player willen knallen moeten me maar ff toevoegen, always up for it.

13. c.ronaldo7

Leuk Bevonden:
    0
    Jij misschien niet, heeel veel anderen wel. En die mappacks kosten toch geld? Ik ga echt geen geld uitgeven aan mappacks, gamerpics en dat soort onzin. Ik heb toch al betaald voor het spel, dan ga ik er niet nog meer geld aan uitgeven.

14. jordy89

jordy89 Ajax Amsterdam!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had er eerst ook veel last van maar nadat ik me poort heb opengezet, heb ik er geen last meer van.

15. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    je moet het andersom zien. De game is af daar betaal je voor. Dat ze nog wat extra's doen is toch alleen maar mooi? Dat je de game langer leuk kan houden voor jezelf.

Als jij een auto koopt, en ze brengen later een trekhaak uit voor die auto, ga je dan ook naar de dealer en dan verwachten dat je die gratis krijgt omdat je de auto al gekocht hebt???

16. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    en ik vind die maps het geld waard

17. Generation Tracks

Generation Tracks Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk is deze vraag al gesteld in deze topic of eerdere Cod3 topics,
    maar ik kon het zo gauw niet vinden...

Wat betekent de achievement '(...)shooting only bolt action rifles'??

Met welke wapens moet je dan knallen om die achievement te halen??

18. Raven Shield

Raven Shield Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zoals lee enfield of kar98 k.Dat is een bolt wapen.Dus je moet een hele level spelen met een kar98k of lee enfield.

19. Generation Tracks

Generation Tracks Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, thanks! Is er een level waarin je al gelijk met dergelijk wapen begint?

20. Raven Shield

Raven Shield Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    me xbox360 is helaas al maand weg dus weet niet zeker.Maar er was een level waarin je respawnde met bren en lee enfield.Was denk dat je met tanks aanvalt en dan die tanks exploderen.Dan moet je met de voet verder en heb je volgens mij een bren en een lee enfield.Als je lee bijna op is kan je beter met lee duitser doden met kar98k en die pakken;)

Deel Deze Pagina