[PC] Starcraft II

Discussie in 'Games' gestart door Orcrist, 19 mei 2007.

1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Als ik die boompjes zie denk ik: Flinke grafische vooruitgang ten opzichte van vorige screens! :eek: En die Protoss robots op stelten zijn zo gaaf. ^^

Laatst bewerkt: 29 jun 2007
  2. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja er stond ook weer een nieuwsbericht over die colossus :)

3. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Aiur is echt zo mooi geworden! Ziet er veel kleurrijker en lichter uit dan in Starcraft. Echt geweldig! Hhmm, vind 'm mooi. :9

:+

En die Colussus zijn ook stoer. ^^

4. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    FP even ge-update. Aiur ziet er inderdaad prachtig uit.

Soul hunters zien er trouwens ook aardig gaaf uit, maar leken niet al te sterk. Kan niet wachten, hoop dat ze ook een open-beta houden om eerlijk te zijn.

5. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Hehe, zou wel enorm vet zijn. Een MP beta zou gewoon de shizzle zijn. Probleem is dan alleen, als je dan in 't uiteindelijke spel online komt, kan je niks winnnen omdat al die Koreanen al ownen in de beta. :'-(

:+

Maar een beta zou inderdaad prachtig zijn.

6. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Is hier iemand lid van GameTrailers? Ik ben namelijk een Faction aan't oprichten maar zoek nog mensen. Mensen voor de Blizzard Faction. Dus enen factie voor Starcraft, Warcraft en Diablo, en de rest omtrent Blizzard Entertainment. Als je geinterreseerd bent, stuur op GameTrailers een bericht naar WilllemNL. ^^

7. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk elke dag op starcraft2.com en gamereplays.org voor sc2 nieuws en filmpjes enzo.. Als je aan SC2 gaat beginnen adviseer ik je lid te worden op gamereplays. Is een super grote RTS fansite. Er is ook een SC en SC2 forum. Daar worden allemaal replays, bo's, nieuws enzo gepost.

8. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Er is info over de Warp Ray op de site van Starcraft 2!

Warp Ray Info

Wat me het meest opviel is dit:

en de Carrier dan?! :eek: Die vond ik zo wreed!

9. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een carrier heet nu een tempest :) Ik heb gehoord en gezien in een filmpje dat er ook gele minerals komen die 2x zoveel waard zijn dan gewone blauwe :eek:

PS: Filmpje met tempesten (carriers), als je ze voorbij ziet vliegen moet je op die gele/rode minerals letten achterin op zo een eiland:

http://www.youtube.com/watch?v=5OCoM5x6X2k

10. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    De Tempest is niet de Carrier. De Tempest is een verandere Carrier. Hij lijkt niet eens op de Carrier. Nou ja, een klein beetje. En hij's opeens blauw. De Protoss zijn echt heel blauw. Ik vond geel veel leuker. Natuurlijk ligt dat aan het team dat je bent, maar de vaste tint is ook niet meer geel. Dat vind ik wel jammer. En die mineralen, 'k weet niet hoor, denk niet dat het mineralen zijn. Want wat heb je aan mineralen die meer waard zijn? Je SCV kan toch maar een bepaalde hoeveelheid meenemen. Het neemt alleen minder ruimte in. Denk dat het iets anders is hoor. En rode heb ik helemaal niet gezien.

11. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Over die mineralen bedoel ik dat ze niet 8 per keer meenemen, maar 16 en dan in de zelfde tijd.. Ik heb dat veel gehoord en het lijken ook wel op andere mineralen. Ik zelf vond Carriers ook wel vetter dan Tempesten. Als je de kleur geel bent zal protoss gewoon weer het zelfde zijn :)

PS: Die mineralen zitten dan ook op moeilijke en eerlijke plekken, ik geloof dat Blizzard zelf er ook al wat over heeft gezegt.

12. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ow, dus de mineralen zijn gewoon meer waard? Ook aan wat ze kunnen meenemen. Dan word 't wel interessant ja. En als Starcraft 2 uit is moeten de mensen uit dit topic echt 's tegen elkaar spelen.

13. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn ook weer 8 nieuwe screenshots, maar ik weet de link niet meer en ik kan ze ook niet meer vinden.. Ze komen binnekort vast wel op starcraft2.com.

PS: Ik zal op het begin wel online zijn maar later ga ik waarschijnlijk het meest LAN oefenen voor toernooien en WCG aangezien dat nogal een verschil is. Online reageert alles zo laat en lag.

PS2: Terran zou best makkelijk op kleine maps gelijk naar die gele/rode mineralen kunnen vliegen, ik hoop dat Blizzard daar aan denkt :eek:

14. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Als je echt wilt trainen voor WCG wordt je bijna gedwongen online te spelen. Tenzij je uiteraard genoeg geld hebt om is te lannen in Korea zoniet de US. :+
    En betwijfel of Terran er daadwerkelijk profijt van heeft om er even "snel" naar toe te vliegen, denk dat de enige mogelijkheid om er echt van te profiteren is door zsm er een exp te kunnen hebben.

15. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee ik bedoel eigenlijk gewoon hier bij mij thuis, aangezien je heel wat leuke dingetjes kan doen met lan die online zwaar kut zijn. naar zuid korea gaan is een beetje zonde als het blijkt dat iemand niet goed genoeg is.. Maarja dat gaan die Koreaantjes natuurlijk vanaf de eerste dag doen met 10 man want die zijn toch zo thuis.

16. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  17. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Die Viking vind ik maar niks, weer zo'n 'we-moesten-wat' unit. De vernieuwde Supply Depot vind ik geweldig, echt goed idee. De Command Center in een Fortress veranderen, mwa, ik weet niet, dat moet ik eerst zien denk ik. De Thor vind ik echt goed. Naast de Goliath miste de Terran toch nog wel een Mech-achtige. Dan is die Thor echt een mooie. En kan je met die Sensor Dome héél de kaart zien? Vraag me af hoe duur die dan wel niet word...

18. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die viking is best goed bedacht eigelijk tegen campers :)

Die planetrary fortress ofzo vind ik maar vaag, die turret is bijna groter dan het gebouw zelf..

Laatst bewerkt: 18 jul 2007
  19. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Inderdaad, en wil het enig verschil maken dan moet ie óf heel sterk zijn, óf heel veel range hebben. En dan moet die range dus groter zijn dan de range van een Siege Tank in Siege Mode. Én krachtiger. En dat is héél krachtig. Is hij minder krachtig, dan ben je met één Siege Tank beter af dan met de Fortress. Hehe, dat word interessant. ^^

20. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die moeten ze er gewoon uit halen ALS dat zweedse blad eigelijk wel klopt. Dat maakt terran alleen maar meer camperiger. Trouwens de soul hunter is er ook uit gehaald omdat hij niet echt protoss achtig is.

Deel Deze Pagina