1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 11]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 17 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Bingo!! Daar heb je helemaal gelijk in. Op een gegeven moment zal een titel gewoon uitgebracht moeten worden. Bijvoorbeeld vanwege de druk die een uitgever uitoefent of in het geval dat het budget opraakt.
     
  2. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Dit hebben jullie vast al gelezen, maar ik post het toch:

     
    Laatst bewerkt: 17 jul 2007
  4. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat had ik dus echt niet verwacht! :eek:
    Vorige week verkoopt Robbie Bach opeens zijn aandelen en nu stapt Peter Moore op. Je zou haast zeggen: ''De ratten verlaten het zinkende schip''. :+
    Komen de games waar Moore de leiding over heeft ook op de PS3. :)
     
  5. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL, the plot thickens..........

    Het is allemaal wel erg toevallig...............what's next
     
  6. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    gut... hij zal er vast geld voor gekregen hebben :)
     
  7. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Moore infiltreerd gewoon bij EA om alles 360 exclusive te maken!
     
  8. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben ook al een vervanger voor hem..........

    Die gast krijgt het slecht............leuk moment om in te stappen.

    Hoe ga je iets verkopen, waarvan een van je collega's(die ook nog eens leuk een groot deel van z'n aandelen heeft verpatst met/zonder voorkennis) deze week nog heeft beweert dat er 14 miljoen exemplaren(allemaal dus) een productiefout hebben.

    Rough times voor MS...............

    Maar nog ff en dan............BIOSHOCK!!!
     
  9. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Moore's vervanger:

     
  10. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Hmmmmm, in mijn ogen verliet Kutaragi eerder een zinkend schip aangezien Sony als een kat in het nauw nogal rare sprongen aan het maken is (weinig mensen die de "pricedrop" ook echt zien als een pricedrop etc ;) )
    Sony heeft meer te bewijzen dan MS op dit moment en zal pas ergens ver in 2008 weer wat gaan betekenen...

    Jammer dat Moore weg gaat bij MS want zijn stijl van interviews etc. stond me altijd wel aan en hij kwam niet zo over als een "spokesmen" maar meer als een coole kerel die toevallig de Xbox divisie een gezicht gaf....

    Misschien bedenkt MS zich en zorgen ze ervoor dat J. Allard terug komt \o/
     
  11. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Met Kutaragi was het een heel ander verhaal.

    Kutaragi is vanuit Sony zelf vervangen. Na een aantal maanden heeft Kutaragi besloten om er helemaal mee te stoppen. Hij is nu bezig met een eigen gamestudio of zoiets (dacht ik).
     
  12. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Jammer dat Peter Moore MS verlaat, blijft een sympathieke kerel! Hij heeft in ieder geval goed werk afgeleverd als pr-man :).
     
  13. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1

    En zover als het verhaal van Moore gaat betreft het een jobswitch omdat hij vaker/dichter bij zn familie wilde zijn dus tja.. De echte waarheid kwamen en komen we niet te horen over Kutaragi en dus ook niet over Moore.

    Als we de 2 schepen MS en Sony naast elkaar laten varen dan denk ik dat er ééntje nog LANG niet aan het zinken is ;)
    Moore heeft namelijk zijn werk goed uitgevoerd, één van zn hoofdtaken was namelijk om 3th party support aan te trekken en man man, dat is hem goed gelukt :D

    LOL, dit vind ik dan wel weer humor :)
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 18 jul 2007
  14. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Kutaragi een zingend schip verlaten? Yeah right...
    Anyways, over Peter Moore. Was eigelijk een hele goede marketingsman. Kon het enorm goed uitleggen. En deed zijn werk echt goed. Soms een beetje arrogant, maar dat hoort er gewoon bij natuurlijk, deed zijn werk echt goed. Nu ja, hij is sinds 2002 bij Microsoft zeker(of..?)? En al die tijd heeft Microsoft nog geen winst gemaakt, dat is natuurlijk ook zeer frustrerend he... Microsoft heeft alleen al met de xbox 1 miljarden verlies geleden. En met de xbox 360 hebben ze tot nu toe ook een pak verlies met al die kapotte xboxen, niet normaal zelfs. Maarja, Microsoft heeft de mooney, maar toch, denk dat het wel frustrerend moet geweest zijn voor Peter Moore...

    Denk je dat Peter Moore er voor moest zorgen dat third party support binnen gehaald werd? Peter Moore was gewoon de marketingsman van Microsoft, hij moest het "praten" doen. Hij was degene die reclame voor de xbox moest maken. Denk niet dat hij de boel gaat regelen met third party ontwikkelaars, daar heeft men andere mensen voor, allé, dat lijkt me toch zo, niet?
     
  15. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    IK reageerde op Kameo zn respons dat Moore een zinked schip verlaat...
    Die doet dat niet, netzogoed als Kuraragi dat niet doet probeerde ik uit te leggen...:):

    Dus Moore zit alleen maar te wachten tot er weer een beurs is denk je.... Think again en zoek het ff op aub. Toen Moore aangesteld werd las ik dit ergens en heb hem altijd gezien als spokesmen/marketing verantwoordelijke maar ook naar de 3th party ontwikkelaars etc.
    Hij heeft het er zelfs over dat ie goed bevriend is met de maker van MGS4 en dat die vaak op hun vergaderingen aanwezig is.......

    Ik zal zn komende interviews/speeches met minder plezier bekijken aangezien hij nu bij een ontwikkelaar gaat werken waar ik weinig tot niets mee heb...
    Voor MS kan het natuurlijk wel positief uitpakken ;) straks alle EA sportgames exclusief op de XBox/PC????
    Natuurlijk wel raar dat een CEO van EA naar MS overstapt en visa versa.... :)
     
    Laatst bewerkt: 18 jul 2007
  16. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Jammer van Peter Moore, maar wat mij meer opviel is, heeft EA een President of the Sims? Mijn god zeg, dat is wel echt erg. Die uitmelkerij gaat echt te ver. En het was absoluut geen onaardige game destijds.
     
  17. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is inderdaad jammer. Zeker zijn laatste (open) interviews mede naar aanleiding van de E3 kon ik erg waarderen.

    Beetje kort door de bocht. Hij was ook een PR/marketingsman van Microsoft ..

    Dat wij hem voornamelijk kennen van zijn presentaties en interviews wil nog niet zeggen dat dat het enige is wat deze man doet. Zeker aangezien hij een coporate vice president is/was.
     
    Laatst bewerkt: 18 jul 2007
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Waarom is het voor sommige mensen zo moeilijk om te geloven dat iemand écht voor zijn gezin verhuisd?
    Ik zie geen reden om dit in twijfel te trekken.

    Maar goed...complottheoriën en zinkende schepen zijn natuurlijk veel interessanter.:{

    Ik vind het iig wel erg jammer dat ie weggaat. :'-(
     
  19. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, hij was wel goed in zijn werk en in het geven van persconferenties. Zal onmiddellijk heel anders zijn op X07. Maarja, we zien wel...
     
  20. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina