Eternal Sonata (Trusty Bell: Chopin's Dream)

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ms. Smith, 1 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Voor mij blaast deze game op bijna elk vlak Blue Dragon keihard overhoop. Tenminste, zo op het eerste gezicht. En met dit soort trailers:

    Gamespot movie.


    Jongens, wat ziet dat er geweldig uit. Ik heb trouwens ook gehoord dat veel muziekstukken uit het spel ook echt gebaseerd zijn op Chopins werk. Vandaar dat ik de muziek misschien zo mooi vond in de demo? :)

    Dit is voor mij de JRPG die ik ga halen. Ik krijg al de kriebels als ik die trailer zie. :)
     
    Laatst bewerkt: 17 jul 2007
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    JRPG's zijn bijna altijd rechtlijnig. Dan kun je inderdaad beter niet deze game halen, want dat zal hij waarschijnlijk voor een groot gedeelte ook zijn. Ik ga hem in ieder geval zeker halen, al is het maar omdat ik de grafische stijl van Eternal Sonata (en de muziek!) zo ontzettend mooi vind... de warmte straalt er vanaf, zeker in vergelijking met Blue Dragon. Zoiets kan ik gewoon niet aan mij voorbij laten gaan. Een vriend van mij zag hem laatst ook en omschreef het mooi: "tis net een kunstwerkje" zei hij.
     
  3. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    En zo ziet het eruit als je lvl 58 bent:

    [yt]kTk0xwWxeRY[/yt]

    Kan niet wachten. :cool:
     
  4. Elvini

    Elvini Paramore

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    0
    Cool, 33174 dmg is wel wat anders dan 24 dmg in eerdere trailers _O_
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Coole shit man. :thumbs:
     
  6. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    :eek: Ik kijk die trailers en ben echt onder de indruk!! Dat verhaal alleen al! Super :D
     
  7. Morridin

    Morridin Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Sold! Damn wat ziet dat er vet uit, ga deze gelijk op release halen en skip blue dragon wel. Die film van Zifnap ziet er ook goed uit!
     
  8. Gamer

    Gamer PS3 - 360 Verslaafde

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    1
    zeer dope game O-)_O_
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    OMG in dat filmpje, Damage total: 160464! Deze game ga ik zeker halen. :D
     
  10. Elvini

    Elvini Paramore

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is eigenlijk het max lvl ?
     
  11. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    weet iemand al in welke maand dit spel uitkomt?
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Het max. level is volgens mij 99. Het spel wordt gereleased in september... in Amerika tenminste. Ik weet niet of deze datum ook voor Europa geld.
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Heeft iemand trouwens al een harmony chain voor elkaar gekregen in de demo? Ik kom wel tot 24 hits en een extra sterke aanval (je ziet het vooral aan de manier waarop je character hem aankondigt), maar deze super aanvallen aan elkaar "plakken" lukt mij nog niet...
     
  14. Morridin

    Morridin Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Is de demo nog steeds te downloaden? Heb je er een us of japan account voor nodig?
     
  15. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Demo kan je denk ik nog steeds dlen, wel japanse account voor nodig.

    En de harmony chain is mijn nog niet gelukt, 32 hits is redelijk makkelijk te halen en dan krijg je ook wel een uber aanval. Maar ik weet eigenlijk niet wat je voor een harmony chain precies moet doen? Betwijfel of het al wel in de demo kan.
     
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    32 Hits, serieus? Ik dacht dat het maar tot 24 hits ging... zo leer je nog eens wat. :)

    Iedereen ook zo'n zin in deze game? Nog maar anderhalve maand he. _O_
     
  17. Morridin

    Morridin Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup, kijk er erg naar uit. Ik heb de demo gespeelt en ben er helemaal weg van, heb zelfs een keer alle chars naar lvl 7 gelvlt :D. Die chain die je bedoelt, je moet normale attacks doen tot je bij de 32 bent, dan een special attack doen. Als je een special attack doet voor dat je bij de 32 bent ben je die sterren kwijt maar is die attack wel sterker (hoe meer sterren hoe sterker).
    Ik vind het light/dark gedeelte ook erg cool uitgewerkt.
     
  18. Elvini

    Elvini Paramore

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    0
    Anderhalve maand ?!?!?!?!?!?!? Heb je net Blue Dragon gedaan, kun je al direct aan het volgende briljante RPG avontuur beginnen \o/
     
  19. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    In de US komt hij over anderhalve maand al uit, in Europa pas in November geloof ik.

    Trouwens:
    [​IMG]

    Prachtig. :eek:

    Kan geen kwaad om even de officiele site te bezoeken; vooral de muziek is alvast een heerlijk voorproefje: click
     
  20. Morridin

    Morridin Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Zien er wel vet uit idd, ik heb alleen me 360 liggend dus heb er weinig aan. Hoe kom je bij november trouwens, ik zie op diverse sites dat hij ook gewoon in de eu in september komt (ign bijv.).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina