Ja ik heb ook een paar multiplayer matches gespeeld(beviel me trouwens prima) Naja het is niet zo heel erg dat ik hem nog niet heb, i kwil hem toch nog een keer uitspelen omdat ik al die collectables wil hebben en nog een paar andere archievments die ik niet heb. Maar als ik opnieuw ga zonder multiplayer te spelen, krijg ik hem dan wel?
Als je door die loods heen loopt diverse deuren openen met een switch. Heb je bij de laatste loods een kamertje rechts met een deur die op slot zit. Daarin staan nog 3 mannetjes,knal die overhoop en met je creeping dark de deur openen van binnenuit. Daar ligt je geld Btw waar moet je die brieven posten die je in the otherworld hebt opgepikt?
in de echte wereld op straat als je stations uitloopt zijn blauwe brievenbussen die langs de kant van de weg staan
Nou ik ga overnieuw beginnnen binnenkort want ik hem hem echt niet, gelukkig moet ik nog een paar andere archievments halen! En ik vind het een erg vette game dus het is niet zo erg om opnieuw te spelen!
Ze zeggen dat het ook een reden kan zijn dus als je zeker wil zijn zou ik de aftiteling gewoon af laten lopen.
Het is het proberen waard. Iig hier zijn nog meer mensen met het probleem en een paar oplossingen. Vooral de multiplayer blijkt de boosdoener te zijn zoals eerder gezegd. http://www.achieve360points.com/forums/viewtopic.php?t=46583
maar zoals ik al een paar x eerder heb gezegd: speel GEEN multiplayer als je op hardmode doen!! gebruik niet de load checkpoint uit de optiemenu!!!! je MOET wel New game kiezen en dan gewoon de game uitspelen. Dan moet je hem gewoon krijgen!! Dus NIET load chapter enzo kiezen en dan 1 voor 1 een chapter op hard doen want dat werkt niet...
Hij is er iig wel te downloaden op de PS3 Network. Niet dat ik een Playstation 3 hebt maartoch. Even checken. Edit; Ja! Hij is NU te downloaden. Thanks Dutch. ^^ 1.3 gb groot.
Komt in augustus een patch voor. Ze hebben dit niet gezien omdat je supersnel internet hebben op de plek waar ze het ontwikkeld hebben. Raar, je zou verwachten dat ze dit soort dingen wel zien.
Inderdaad...je houdt toch rekening mee dat het wereldwijdt gespeelt word omdat de game best wel vet is....
Ja idd. Ze weten dat xbox live zo populair is. Dit zouden ze toch grondiger mogen testen. Had gelezen over die patch. Hij kan niet snel genoeg aankomen. Online is het vrij basic maar wel leuk. Kijk er al naar uit.
Ik heb de game nu denk ik al een week niet gespeeld, terwijl het wel vet is. 235/1000 volgensmij al . Heb gewoon niet de drang om hem te spelen raar genoeg, dan speel ik liever nog een potje Gears .