1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 11]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 17 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat vind ik ook wel raar. MS ging ervan uit dat de 360 oververhit kon raken. Ik vind dat MS de beste line-up heeft. Veruit de beste zelfs. Maar de console heeft serieuze mankementen.

    Zit er wel eens aan te denken wat ik zou doen als mijn 360 het zou begeven en MS geen goede maateregelen neemt. Vind Sony ook een beetje te brutaal en daarom gun ik ze de overwinning eigenlijk niet, maar misschien dat hun wel beter met hun klanten omgaan.

    Heb je trouwens al gelezen dat in Australië 360's worden teruggeroepen, en dat iedereen een verbeters exemplaar krijgen. Ging dan wel om de hardeschijf en niet om de "ring of death". Zou MS moeten doen, omdat ze geen goed product hebben geleverd. Kost MS handen vol geld, maar ze zijn dan wel eerlijk.
     
  2. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Hier ben jij dik mis he dude. Jij baseert je puur op 1 filmpje? Tjonge jonge, waar zijn we mee bezig? Sommigen volgen alles van xbox, en dan van playstation gaan ze 1 filmpje bekijken ,en doen ze heel de discussie mee. Dat is in mijn ogen BS. Als je alle filmpjes van de ps3 games bekeken hebt, dan pas kan je beginnen te oordelen aan de hand van die trailers...
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Het is grappig dat Rock Band bij Kotaku als Best Of Show wordt omschreven, maar opeens niet als Best Game, Console...
     
  4. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja ik snap best dat die lampjes erop zitten om problemen aan te geven, dat was ook al met de oude Xbox (al heb ik hem gelukkig nooit rood gezien) maartoch geeft het mij een beetje een dubbel gevoel die ring of death. Heb al aardig wat consoles gehad van allerlei merken (Sony, Sega, Nintendo, Atari...) maar nooit een lampje gezien die waarschuwd dat er iets mis is met je console.

    Maargoed mijn top 5 van de E3 (van games waar ik het meeste naar uit kijk)
    1. Fable 2
    2. Halo 3
    3. Unreal Tournament 3
    4. Resident Evil 5
    5. Assassin's Creed
     
  5. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
  6. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    mjin top 5

    1. Assasin's Creed ( x360/PS3 )
    2. Bioshock (x360)
    3. Brothers In Arms : HH (x360/ps3 )
    4. LittleBigPlanet(ps3 )
    5. Killzone 2(ps3 )/HALO 3(x360)
     
  7. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Misschien kunnen de moderators een poll maken van ''wat vonden jullie de beste titel van de E3'' :eek:

    De mijne staat al tijden vast :+
    1. PGR4
    2. Killzone 3
    3. Bioshock
     
  8. Shizzel

    Shizzel Guest

    Je nummer 1 verbaast me niet :+. Maar je nummer 2? Is die al aangekondigd :9?
     
  9. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Wellicht dat alle E3 info in de startpost verwerkt kan worden?
    Aangezien de X06 er ook in staat.

    En de nieuwe prijs van de PS3: 599 voor PS3 met 60 gig, extra controller en 2 spellen. :)

    Heb tot nu toe alleen E3 info van de 360 gezien, athans wat op Xbox Live staat, ben ook wel benieuwd naar de PS3, nu die een stuk aantrekkelijker geprijsd is. :) Volgens mij wordt het een goed jaar, sowieso voor de 360. :)

    Kijk zelf uit naar Fallout 3 _O_ Assasins Creed, Two Worlds, PGR4 en nog vele anderen. :+
     
    Laatst bewerkt: 19 jul 2007
  10. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    lol jij dacht van deel 1&2 vielen al tegen ik ga gelijk voor deel 3! :+
     
  11. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Werd getoond achter besloten deuren? :+

    Deel 2 dus
     
  12. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Luister slimmerd, ik zet er bewust bij dat ik slechts 1 (gameplay)filmpje heb gezien omdat ik mijn antwoord daarop baseer, dus ik kan inderdaad niet weten hoe het geheel gaat uitapakken. Ik heb dat fimpje gekeken omdat jij dat filmpje in deze thread had gepost en daardoor heb ik die mening gevormd. Maar nogmaals het is niet genoeg om een complete mening te vormen over de game, alleen so far. Damn.

    Daarnaast volg ik heel weinig van beide consoles op dit moment, maar volg ik wel graag deze thread. Als iemand dan een filmpje post en er worden de hele tijd vergelijkingen gemaakt wil ik wel eens meedoen ja.

    Maar goed, kom maar met het tegendeel en post een filmpje waarmee je laat zien dat ik er naast zit met mijn indruk van Killzone 2.
     
  13. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net nog eens de trailer bekeken van GT5 en moet zeggen dat ze eindelijk iets gedaan hebben aan het geluid, want dat vond ik niet lekker bij de vorige games. (GT HD niet meegeteld, want die heb ik nog niet gespeeld)
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Gametrailers:

    Best Puzzle: Zack & Wiki

    Had ik al aan zien komen, 1 van de Wii-titels die me best wel aanspreekt.
     
  15. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is hetzelfde als vraagtekens plaatsen bij de kwaliteit van een auto als er een lichtje gaat branden wanneer je de gordel in de auto nog niet om hebt of op het moment de remvloeistof bijgevuld moet worden. Het gaat erom dat er een melding wordt gegeven van een 'probleem'. Handig toch?
    Al is er natuurlijk iets flink mis wanneer er een groot aantal apparaten kapot gaat net zoals nu bij mijn launch 360 aan de hand is :-(.
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    meer Zack & Wiki goodness van de E3:

    [gt]22391[/gt]
     
  17. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Vette filmpjes van de E3,...

    Uncharted: Drake's Fortune:
    [GT]22502[/GT]

    Mass Effect:
    [GT]21470[/GT]

    Heavenly Sword:
    [GT]22270[/GT]

    Assassin's Creed:
    [GT]22380[/GT]

    Pgr4:
    [GT]21477[/GT]

    Fallout:
    [GT]20238[/GT]

    Halo 3:
    [GT]21489[/GT]

    Killzone 2:
    [GT]21504[/GT]

    Ratchet and Clank:
    [GT]22489[/GT]

    RE5:
    [GT]22402[/GT]

    LBP:
    [GT]22033[/GT]

    Bioshock:
    [GT]21277[/GT]

    Oké, dan nu mijn persoonlijke top 5 van de E3
    . nu, ik ga het dus echt houden op de voorstellingen, trailers,... die getoond zijn op E3. Als ik mijn top 5 moest maken van mijn most wanted games van E3, zou het er anders uitzien, want dan staan onmiddellijk mgs4 op de 1ste plaats :)

    1) Killzone 2 ==> Heeft mij echt weggeblazen. Het ziet er praktisch hetzelfde uit als de CGI trailer van 2005, en de animaties zijn van onbekend niveau. Graphics ziet er er ook fantastisch uit vind ik. Grof, maar zeer mooi :).

    2) Uncharted/ Mass Effect

    :cool: Assassin's Creed

    4) Heavenly sword/ Call of duty 4

    5) Little Big Planet/ Mgs4

    Nogmaals, wil niet zeggen dat ik het meest naar Killzone 2 uitkijk, of dat dit een topper wordt ofzo. Maar qua impact, presentaties,... op de E3 ziet het er ongeveer als dit lijstje uit :).
    Als ik mijn most wanted lijstje moet boven halen, zal het er ongeveer zo uitzien:
    1)mgs4, 2) God of war 3, :cool: Ninja Gaiden 2, 4) FF XIII, 5) GTA4...
     
  18. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Haha ja maar een auto vergelijken met een spelcomputer is een aardappel vergelijken met een baksteen. Uiteraard goed dat ze het aangeven met die lampjes, maar daarom zei ik ook al dat ik dit niet eerder op een spelcomputer heb gezien, en daarom vind ik het ook wel apart dat bij een apparaat wat nu zovaak kapot gaat (bij sommigen) die lampjes er wel opzitten. Het lijkt wel of ze er al aan hadden gedacht... zo van 'als hij overheated is dan gaan die lampjes zo' is het echt dood/kapot 'dan gaan die lampjes zo in een ring of death'. Begrijp me niet verkeerd ik vermaak me best met al het goeds wat Xbox/Xbox360 te bieden heeft, maar ik vroeg het me gewoon pas af hoe ze op die 'ring of death' waren gekomen. :)
     
  19. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha... Goed zo. Ik begrijp je. Alle apparaten kunnen kapot gaan. Daarom vinden velen de garantie zo belangrijk.
    Als mensen maar niet paranoia worden :). Al heeft Microsoft het wel een beetje aan zichzelf te danken aangezien ze pas erg laat hebben toegegeven dat er een probleem is.

    Mijn top 3 van de E3:
    1. Assasin's Creed
    2. Bioshock
    3. Little Big Planet

    Ik kan niet wachten!
     
  20. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina