Wat is jou lievelings level (moment) uit een game? Mijn lievelings level is in Call of Duty 2 de landing op d-day, de chaos en dan naar boven klimmen en het dorpje veroveren.
Unreal toen ik voor de eerste keer in een buitenleven kwam verderop in een spel nadat ik lang door grotten had gelopen
Lord of the ring retur of the king laatste lvl waar honderde op je af komen en dat je met je maten zit van wtf!!
ik heb er 2 bij call of duty 2 toen bij de eerste missie nadat je de training hebt afgesloten (the winter war) en bij gears of war toen ik bij de RAAM kwam
Metal Gear Solid 1 - het moment dat je er achter komt (op het eind) dat ze je expres hebben laten lopen om Metal Gear te activeren Of bij Physcomantis(MGS1): je kan hem steeds niet raken en dat je chef de tip geeft dat je je controler in poort 2 moet doen (nu kan hij je gedachten niet lezen) Echt een briljante game.....
De credits van Gears Of War.. Maar om een reden eigenlijk: "yeah, bring it on sucka. This isma kinda shit"
het begin bij zelde the ocerina of time, waar je gewoon dat muziekje hoort. en een overzicht krijgt van je dorpje. word ik altijd vrolijk van, en als je met epona op hyrule field rijdt en de zon komt net op.
warthog race in the maw op Legendary vind ik ook een van de briljantste momenten. Alles vergaat en jij probeert echt te overleven. en het moment in BIA met dead mans corner, moet ik altijd een traantje wegpinken
Denk dat het door de GFX komt dat dit mij niet echt "aangreep". Je zag namelijk geen gezichtsuitdrukkingen of iets, dus ik kon ook niet echt mee leven. Al om al toch echt een super game, maar als die nog eens met betere GFX uit zou komen (nextgen) wordt het opnieuw een topper!
het moment dat ik voor het eerst live kreeg en halo ging spelen en gewoon niet wist wat er allemaal aan de hand was, overal kwamen mannetjes vandaan en ik had amper de tijd om te lopen of ik was al dood haha
Zékers! Dat is inderdaad geniaal gedaan! Begin van het eerste level van Ravenholm in Halflife2. Super sfeervol, mede door de muziek.
beste moment was dat ik de console uit de doos haalde en die box zag glinsteren. was echt een filmmoment.