Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 7] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 20 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Hoor je een mail te krijgen als je Xbox is aangekomen in Duitsland? Mijn Xbox is 8 dagen terug door UPS opgehaald, maar heb nog geen mail gehad

2. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Dacht ik eerst ook, wat je kan doen is op ups.nl kijken waar hij is. Als hij is afgeleverd word er dus al aan gewerkt, ze versturen niet altijd het bericht " hij is @ repair centrum. Je kan btw ook gewoon bellen met de klanten service en daar tracken ze 'm ook :)

3. GewoonSander

GewoonSander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand wel eens last gehad van vervormd plastic in de buurt van de ventilatoren bij de Xbox 360? Afgelopen week werd mijn xbox 360 weer eens zo warm dat hij oververhit raakte, maar ik keek net achterop en zag dat het plastic bij de ventilatoren helemaal vervormd was! De twee delen waaruit het omhulsel bestaat van de xbox passen daar helemaal niet meer op elkaar en staan zelfs een halve centimeter van elkaar af! De xbox staat gewoon in een open ruimte en ligt zelfs plat, dus ik vraag me af hoe heet dat ding wel niet geweest moet zijn?!

Edit: Hier een foto http://img504.imageshack.us/my.php?image=rimg0003ak7.jpg

Laatst bewerkt: 19 jul 2007
  4. Pulkovíc

Pulkovíc Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nah, ik kreeg het mailtje op dag 10 (een zondag :confused:)

5. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop het want het wachten heeft nu wel lang genoeg geduurt.....

6. zlatan1986

zlatan1986 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gisteren weer eens gebeld (4e keer ofzo). Xbox van mij was 7 juni aangekomen in duitsland en PAS 1 juli bij het repair centre(mail).
    Er is mij al 3 keer achterelkaar gezegd 2 weken nog. Ik belde en hij ging effe bellen met een zogenaamde andere afdeling... Als ik hem terug aan de lijn hebt zegt ie we weten niet veel over de status hij staat nog hier op de repairafdeling :mad: :mad: en ik zou dan maar op de dag van terugkomst weer kunnen bellen voor een compensatie(2e spel dan al). Ook zegt ie van ja we kunnen voor jou pas vanaf volgende week een triple x bon(versnelde reperatie) maken en dan als je maandag belt heb je um sowieso binnen 7 dagen terug...(dit betekent dus dat er nog veel mensen van voor 7 juni hun xbox moeten terugkrijgen). Dusjah nog wa zitten zeiken maja dat helpt tog geen meter bij die gasten. Dus moet ik maandag maar dan bellen voor die bon en en dan zit ik dus al zon 8 weken te w8ten....

7. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    de spelcomputer is maar 400 euro en spellen kosten vaak maar 65 , ach boeiend van dit soort dingetjes ...........
    .........
    .

*hele diepe zucht *

8. Raven Shield

Raven Shield Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    65 euro betaal ik gelukkig nooit voor spellen.Rond 30 40 euro.Maja da is offtopic.

Ben nu wel beetje over de zeik..Me xbox 360 hebben ze opgehaald op 20 juni.25 juni kwam ie aan in duitsland.Ik dacht dat ie gelijk wordt gerapereerd als ie daar aankwam.Wat denk je krijg.Krijg ik vandaag mailtje:

Dutch

We hebben je Xbox ontvangen op ons servicecentrum. We vinden het erg belangrijk om je Xbox zo snel mogelijk te repareren en deze zo goed als nieuw bij je terug te bezorgen. Zodra we de Xbox hebben gerepareerd, nemen we contact met je op en kun je je alvast gaan voorbereiden om verder te spelen.

Opmerking: dit e-mailadres wordt niet gecontroleerd.

Is vandaag de 19de.Ruim maand later beginnen ze met repareren!Aaan de telefoon zeiden ze dat ie 1 augustus terug moest zijn:confused:.We zullen zien.Alleen jmmr dat ze nu pas aan beginnen.

9. II DDE II

II DDE II Skilled&Sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Ehm ff vraagje, mn xbox laat sinds gisteren 3 lampjes zien, soms weer 1 lampje en soms doet hij het opeens weer. Het maakt niet uit of de harddisk erop zit of eraf is gehaald. Ik heb dus de klantenservice gebeld en na dat vreselijke liftmuziekje een gesprek gehad. Het komt erop neer dat ik eerst een nieuwe voeding krijg opgestuurd vanwege het rare wisselen van verschillende mankementen. Denken jullie dat een nieuwe voeding kan helpen?

P.S. de voeding is gewoon oranje als de xbox uitstaat en wordt gelijk groen als deze aangaat. Gisteren heeft de xbox vrij lang aangestaan (vakantie he ) en het kan dus misschien aan de kabels liggen door eventuele hitte......zo is mij verteld.

10. crowbar

crowbar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lol! Neem aan dat je geen fan bent van Air dan :) Nummer is namelijk 'La Femme d'Argent' van de CD 'Moon Safari'. Vette CD hoor :)

oh en mijn xbox staat in DL vanaf 03/07/07. Maar nog geen woord van MS dat de xbox daar staat of überhaupt in reparatie is...

11. Spykore NL

Spykore NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mijn box staat ook NOG STEEDS ter reparatie (zie vorige post), alleen heb ik het geluk dat mijn broertjes allebei er ook 1 hebben en dat 1 van hun net 2 weken op vakantie is geweest en de ander in het leger zit. Hierdoor kan ik doordeweeks toch nog spelen. Nu maar hopen dat ik hem volgende week terug krijg, want dan heeft mijn andere broertje vakantie en dan zit ik 3 weken zonder in mijn vakantie! :mad:

12. veni

veni Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de mijne staat er al vanf eind mei. Dinsdag (na 7 weken) opgebeld; zou nog eens 2 weken kunnen duren. Dan zit ik al op 9 WEKEN!!! Ookal de tiende keer dat ik dat hoor. Ze maken weer een speciale order aan voor zogenaamde 'ernstige gevallen' (de 3e order) en de 2e helpdesk verzekert dat het binnen 10 werkdagen opgelost is. Iets wat ze die week daarvoor, daarvoor en daarvoor ookal zeiden. In plaats van dat ze dit nou behoorlijk oplossen laten ze mensen alleen maar wachten. De ene medewerker zegt 2 weken geleden dat mijn xbox klaar ligt om verzonden te worden. De ander zegt dat hij nu nog aan het testen is. Ze liegen daar gewoon. Er wordt wel weer behoorlijk gestrooid met compensatie; want ik heb nu al viva pinata, PGR 3, 2X gears en een wireless controller gekregen. Maar dit maakt het lange wachten zeker niet ok.

13. Sherman

Sherman Guest

Ben ik nou echt de enige die nooit probs. met z'n 360 heeft? Ik heb em op 1 februari 2007 gekocht. Volgens mij was ie in december '06 gebouwd. nog nooit gekke dingen gehad. Ja vastlopers, een paar keer, efffe aan en uit switchen en gaan met die banaan. :D

14. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    Mensen, als we de voorgaande - pak 'm beet' - 15 posts lezen, dan is het toch wel duidelijk dat de supportdesk gewoon maar wat roept over hoeveel dagen het nog gaat duren? Het is lachwekkend...

Het is gewoon schandalig al die beloftes: ze roepen maar wat om je af te wimpelen.

Gokje: ik heb donderdag a.s. niet mijn console terug (dan zijn de beloofde 'versnelde 7 werkdagen' die ze mijn beloofden afgelopen).....

15. II DDE II

II DDE II Skilled&Sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had em gekocht in januari Sherman, je hebt dus nog 1 maandje te gaan....

16. PyamaManNL

PyamaManNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat denk ik dus ook mij is beloofd dat ik me 360 ook donderdag terugkrijg maar dat zal wel niet zo zijn.

17. Raven Shield

Raven Shield Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had me console sinds 20 january 2006.Op de achterkant stond dat ie op 17-10-2005 is gemaakt.Dus hij deed het 18 maanden en toen opeens was ie stuk.Hij bleef heletijd hangen.Dus het kan zo plotseling duren;)Hopen dat ze in repair center die heat pipe erin doen(als da echt werkt) en iets veranderen waardoor ie zomaar niet meer stuk gaat.

18. GUITAR HERO

GUITAR HERO Active Member

Leuk Bevonden:
    0

19. lukeman

lukeman Up and running...

Leuk Bevonden:
    0
    Kan soms even duren Sherman voor de 360 ophoudt met werken. Mijn eerste heb ik in juni 2006 gekocht en die deed het probleemloos tot april. De 2e (een "gerepareerde") deed het een paar dagen, mijn 3e (ook "gerepareerd) heeft het van begin mei tot eind juni volgehouden. Nu wachten op nummer 4...

Maar misschien heb je mazzel en blijft die van jou gewoon werken. De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Toch?

20. abruzzese

abruzzese abruzzese

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 20 jul 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina