Halo 3 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 15 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. apox

    apox Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Een link naar de scans zou genoeg bewijs moeten zijn want dat wapen staat er in
     
  2. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een fanboy is die blackhawk ook :+

    Ik ga gwoon de normale versie pre-orderen bij de dixons zoals bij h2. Ik weet nog dat je nergens h2 kon kopen als je geen pre-order had...
     
  3. Towel

    Towel Guest

    Wanneer komt halo3 eigenlijk uit? En komt het op gelijke datum hier in nederland of is amerika iets eerder?
     
  4. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    26 september :)

    En de 25ste volgens mij in USA
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.705
    Leuk Bevonden:
    17.923
    Ziet er weer naar uit dat het weer pittig unbalanced wordt met al die nieuwe wapens erbij..hoewel je iemand altijd wel gemakkelijk aan kan met een Assault Rifle. Gelukkig.
     
  6. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    oh? gewoon na schooltijd halo2 gehaald hoor.. zonder te bestellen of niks.. in Rotterdam nog wel!
     
  7. Novo

    Novo Nozz

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    Links mogen ook niet volgens Orcrist

    @legendarische
    Ik heb toen de ''LE''' gewoon in de winkel gehaald zonder pre-order...:cool:
     
    Laatst bewerkt: 19 jul 2007
  8. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
  9. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat mij ook alleen maar om de halo1 HD filmpjes:p.... Maar sowieso voor die 40 euro meer wil ik het wel kopen, want dit spel wordt zijn geld toch wel waard als je kijkt naar uren gameplay en anders is het gewoon een achteraf betaling voor de uren gameplay van het magische halo1 en het teleurstellende halo2 (want dat zijn heeeeeel veeeeeeel uurtjes).
     
  10. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Staan die filmpjes op een dvd of op een hd-dvd?
     
  11. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Video Game Shocker! Microsoft To Release Halo 3 for Sony's PS3

    (Redmond) In what is being called the biggest surprise in gaming history Microsoft has decided to release a version of it's mega hit Halo for the Sony PlayStation 3. The game world is in shock today as it digests the news. PS3 gamers are rejoicing at the news and are awaiting the release of Halo PS3 this fall.

    "This is amazing." Says Leo Laporte, The Tech Guy. "I just can't believe Microsoft is releasing it's flag ship title on a competitor's console. It's crazy. I love it, don't get me wrong, I just don't understand the reasoning, this kind of cross platform porting for a franchise title made by the console maker's own in-house game shop is unprecedented."

    Many industry watchers can't understand the reasoning behind the move, as porting Halo to the PS3 could only increase sales of Sony's troubled gaming unit. There has been some speculation that Microsoft wants to diversify the outlets for it's own games as trouble with it's console the Xbox 360 have become more apparent.

    "This is garbage." Says net crank miester John C. Dvorak. "I know these guys. This is all smoke. It's some kind of strange FUD(Fear Uncertainty and Doubt) put out by Microsoft to build hype for the game. They are going to get PS3'ers hopped up to get the game and then they will offer them a coupon to buy an Xbox 360 when the whole scam melts down. It's a bunch of crap."

    Hard core gamers are very excited by the prospect of facing off against gamers on other consoles and are greeting the news with excitement.

    "I can't wait to play online and frag the S%&T out of those Xbox softies." Says PS3 gamer Ben Higgenbottom. "This will make the console wars of the past look like a back yard game of badminton. We are so gonna thrash those Xboxers."


    [​IMG]

    Source : http://www.unconfirmedsources.com/?itemid=2667

    LoL
     
  12. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha

    Nice try d00d...
     
  13. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
  14. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan me haast niet voorstellen dat dit waar is ze brengen toch ook geen kilzone naar de xbox 360, Als ze dit doen is het een enorm domme fout dan kunnen ze net zo goed gelijk stoppen met het maken van de xbox.
     
  15. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Wat, is het alwéér April? :eek:
     
  16. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    oke oke ik had het in mijn vorige post over een nieuwe wapen turret van halo3
    die van afkomst forerunner of covenant is.. ik denk het laatste..

    aangezien ik geen scan mag plaatsen en me'n adobe cs3 suite nog moet down.. uh kopen.. teken ik het even na in paint.. dont laugh..

    het is bij nader inzien een soort van covenant plasma torcher..
    mijn paint is ongelovelijk slecht..

    here it is..
    en voor degene die de scans kunnen vinden op internet staat het bij de multiplayer armor pictures daar draagt een oranje spartan het geval..

    [​IMG]

    bij nummer 1 houd de spartaan het vast..

    nr 2 spuit plasma er uit.. werkelijk prachtig zie scan.. of isseu of EGM in augustus

    nr 3 tweede hand van de spartan..
     
    Laatst bewerkt: 19 jul 2007
  17. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt echt paint talent man :b:

    Las laatst op insidegamer dat de singleplayer er echt prachtig uit ziet en ouderwets halo aanvoelt! Goed nieuws dus!
     
  18. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Toch eventjes afwachten tot we het zelf gespeeld hebben alvorens we die conclusie zullen bijtreden.
    Halo 2 was wat dat betreft een goede les..
    Het vel en de beer ,wéét je, nooit verkopen alvorens hij geschoten is....:b:
     
  19. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, alleen erger ik me soms aan mensen die de game afkraken op een bèta.

    en eigenlijk ook aan mensen die een game de hemel in prijzen zonder de game gezien te hebben:9
     
  20. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo 3 op de PS3, dacht het niet.:lol:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina